Aihe: HIM ykköseksi Britanniassa
1 2 3
...And Justice For All
27.04.2005 13:01:40
Nostan hattua, suomalaisten artistien menestys on aina plussaa!
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
klaasson
27.04.2005 13:06:32
monikohan on ostanut dvd'n musiikin vuoks ja monikohan siks koska ville valo in nii ihq ja ihana.... varsinkin monet teinitytöt, niin suomalaiset kuin ulkomaalaisetkin, käy niin kuumana villeen että pakkohan niitten on se dvd ostaa vaikkeivat musiikista ymmärtäisikään (en tiedä sit onko himissä mitään ymmärrettävää :)

älkääkä him fanit provosoituko :) tää oli vaa tällanen kirjotus.... ohan se ihan ok saavutus suomelle sinänsä.
Herra Rapu
27.04.2005 13:16:01

monikohan on ostanut dvd'n musiikin vuoks ja monikohan siks koska ville valo in nii ihq ja ihana.... varsinkin monet teinitytöt, niin suomalaiset kuin ulkomaalaisetkin, käy niin kuumana villeen että pakkohan niitten on se dvd ostaa vaikkeivat musiikista ymmärtäisikään (en tiedä sit onko himissä mitään ymmärrettävää :)

Mä oon aina ihmetelly mitä musiikin ymmärtämisellä tarkotetaan. Eikö teinitytöt ymmärrä musiikkia?
Poroporoporo.
† FAT = MOTION †
FrankComa
27.04.2005 13:20:31

Näin!
Die Eier Von Satan!
Jani The Rock
27.04.2005 13:35:03

Paitsi sillon kun ne menestyy kotimaassa. Ninku Mamba, Yö, Eput ja Klamydia. Jos nuo breikkais ulkomailla ni tr00tkin olis ihan että "vittu mähän oon aina sanonu että nää on sigagovii juttui ja Syrjän Marttiki on tosi sensuelli".
The road never ends for me, kid. Bella Italia #1
El Condor
27.04.2005 13:43:17
Mä oon aina ihmetelly mitä musiikin ymmärtämisellä tarkotetaan. Eikö teinitytöt ymmärrä musiikkia?

Minulla on sellainen käsitys, että suurin osa teinitytöistä ei ymmärrä mitään muutakaan. Eikä teinipojista. Itse asiassa suurin osa ihmisistä ei ymmärrä yhtään mitään mistään, kunhan vain olla möllöttävät.

Asiasta sanoisin, että HIM:in menestys on ainakin ollut työvoitto, ja sitä kunnioitan. Bändin musiikista en niin perusta, mutta suon kyllä heille kaiken hyvän, mitä tuleman pitää.
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
aikavaikea
27.04.2005 13:58:07

Nimenomaan juuri he ymmärtävät. TJEU: The Knack - ...But The Little Girls Understand vuodelta 1980. :-)
I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999)
Rattata
27.04.2005 14:03:19
Tuo DVD on varmaan aika hyvä paketti mitä olen lukenut. Olisin varmaan innoissani, jos HIM-fani oisin.

Mutta kaikenkaikkiaan hieno homma.
korhosen isäntä rupes riehummaan pilikkimetällä nii laetettiin oekeen tappovarrooja persuuksiin nii jo aatto
Dull Finn
27.04.2005 14:03:32

"The men don't know but the little girls understand", Willie Dixon/bluestraditio...
Herra Rapu
27.04.2005 14:11:29

Nimenomaan juuri he ymmärtävät. TJEU: The Knack - ...But The Little Girls Understand vuodelta 1980. :-)

No noin mäkin sen oon uumoillu. :)
Poroporoporo.
† FAT = MOTION †
Hargon
27.04.2005 15:12:37
me ollaan sankareita kaikki!...den glider in!...if I only knew!...

Kymmenen vuoden välein näköjään tapahtuu aina jotain, joka yhdistää Suomen kansan. ETY-kokous Helsingissä -75, Ilveksen SM-kulta -85, lätkän MM-kulta -95 ja nyt tämä.
Iso D
27.04.2005 15:16:00 (muokattu 27.04.2005 15:20:38)
Eikö niillä teinitytöillä ole historian valossa ollut jopa paras ja ajattomin musiikkimaku? Olivathan Elvis, The Beatles, Led Zeppelin jne. teinityttöjen kovassa suosiossa. Paremmin ne nykyään muistetaan kuin monet aikanaan kovin katu-uskottavat kriitikkobändit.

Ja itse aiheeseen. Hieno asiahan tuo on. Taas yksi virstanpylväs suomalaisten musiikkiviennissä. Vielä kun saisivat Ameriikan listat haltuunsa niin loppuisivat nämä ainaiset valitukset.
Vedestä nousee kasvi!
trih
27.04.2005 15:32:06
me ollaan sankareita kaikki!...den glider in!...if I only knew!...

Kymmenen vuoden välein näköjään tapahtuu aina jotain, joka yhdistää Suomen kansan. ETY-kokous Helsingissä -75, Ilveksen SM-kulta -85, lätkän MM-kulta -95 ja nyt tämä.

Heh. Onko HIMissä jotain kansaamme yhdistävää? Itse en saa mitään kansallista voimantuntoa heidän menestyksestään. 5 vuotta sitten HIMin menestys oli ihan hauska homma mutta nyt olen jo kyllästynyt koko orkesteriin. Ei ole enää suomiruotsikilpaa. Ainakaan musiikkirintamalla. Breikkaisivat jenkkilässä oikein kunnolla niin voitaisiin keskittyä uusiin kotimaisiin bändeihin. HIM on mielestäni tehnyt jo niin paljon etten enää hämmästy mistään mitä bändi saavuttaa.
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
Pluto
27.04.2005 18:43:40
Niin, ja Nokia on maailman suurin matkapuhelinten valmistaja.
Dillon, you son of a bitch!
stickyfinger
27.04.2005 18:50:35
Eipä ko. dvd kyllä kiinnosta. Pakko kuitenkin sanoa että tuossa on mainiosti kasattu paketti, matskua 5 tuntia. Noin nuo dvd:t pitäisi kasaan duunatakin.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
trih
27.04.2005 19:22:04
Niin, ja Nokia on maailman suurin matkapuhelinten valmistaja.

Nostan hattua heille ja iloitsen meidän suomalaisten menestyksestä. Firmasta kuulemma omistavat ulkomaalaiset suurimman osan. Täytyy kuitenkin ostaa heidän uusin julkaisunsa.

HIMin levyntekoa voi kuulemma seurata kohtapuoliin netistä.
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
carlos
27.04.2005 19:23:31
HIMin levyntekoa voi kuulemma seurata kohtapuoliin netistä.

Jotain siihen liittyviä haastatteluja himin sivuilla jo onkin, liittyen juuri tähän uuteen levyyn. Tästä taisi joku mainitakkin.
I can't hide but I can run for miles
Juhani
27.04.2005 20:56:54

älkääkä him fanit provosoituko :) tää oli vaa tällanen kirjotus.... ohan se ihan ok saavutus suomelle sinänsä.

Ainakin Valolla on erittäin miellyttävä ääni. Asiaan liittyen keskustelua laulamisesta:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=37&t=91260

Tuota voi myös miettiä kuinka tärkeää on bändin miellyttävyys ulkonäöllisesti menestymisen kannalta?

Ehkä tärkeintä on aitous, Valo on itsensä siinä missä Hank Von Helvetekin on. Molemmat omassa estetiikassaan tuovat parhuuttaan esille (siihen mihin pystyvät) ja menestyvät.

Jokatapauksessa on kiistaton fakta, että Valo on älykäs ja lahjakas näihin hommiin, sen tämä taas osoittaa. Eikä se ole keneltäkään pois.

Teinitytöistä, tai naisista yleensä sen verran. Että muistan Jonna Tervomaan sanoneen: "Pojat eivät voi rakastua bändiin, mutta tytöt voivat." Tytöt ovat yleensä niitä jotka ennakkoluulottomasti ostavat levyjä jos ne kuulostavat hyvältä ilman miehistä "minä tiedän mikä on hyvää musaa ja MINÄ olen mielipiteineni apinoiden kuningas enkä pidä tästä, joten tämä on p*skaa" ajattelusta.
trih
27.04.2005 22:06:20
Teinitytöistä, tai naisista yleensä sen verran. Että muistan Jonna Tervomaan sanoneen: "Pojat eivät voi rakastua bändiin, mutta tytöt voivat." Tytöt ovat yleensä niitä jotka ennakkoluulottomasti ostavat levyjä jos ne kuulostavat hyvältä ilman miehistä "minä tiedän mikä on hyvää musaa ja MINÄ olen mielipiteineni apinoiden kuningas enkä pidä tästä, joten tämä on p*skaa" ajattelusta.

Voisin veikata, että suurin osa HIMin faneista ei ole muusikoita. Saati muittenkaan megabändien faneista. Asiakas on aina oikeassa ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)