Aihe: Mallintava vahvistin
1
Gramer
26.04.2005 22:16:36
Suositelkaapas jotain hyvää mallintavaa vahvistinta hintaluokassa 200-500€. Mielellään sen verran watteja että riittäisi reeneissäkin soitellessa. Ehdotukset saavat mennä kyllä tuon hintahaarukan ylikin tosin ei hirveästi (ehdoton max. 800€).
superfly
26.04.2005 22:21:25
Voxin kuuskymppinen Valvetronix oli ehdottomasti paras hintaluokassaan. Testasin kaikki suurinpiirtein samanhintaiset mallintavat toosat ja putkitoosat kanssa mitä kaúpoista löysin. Tuo tarttui mukaan. Maksoin joku 700, luultavasti nyt saat jo halvemmalla.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
overtake
26.04.2005 22:25:27
Testaappa Roland Cube 60
www.stonetabs.tk
JartZA
26.04.2005 22:32:30
Kokeile ihmeessä myös Tech 21 Trademark 60.
Condemned to rock n' roll
bodomreaper
26.04.2005 22:35:34
Testaappa Roland Cube 60

Cubet on tosi hyviä hinta/laatu suhteeltan.

Cleanit ja säröt ovat todella hyvät ja siitä irtoo hintasekseen hyvät säröt varsinki heviin ja myös muihin musiiikki lajiin.
HEVI ON PASKIMMILLAANKIN PARASTA!!!!!!!!!
Migo
26.04.2005 22:37:16
Line6 Flextone III?
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
Pnctocn
26.04.2005 23:38:27
Line6 Flextone III?

LineKutoset on omaankin korvaan olleet ihan mallikkaita. Tuo Voxi oli kanssa hyvä.
Tech 21:stä kokeilin mutta päädyin ostamaan samalla rahalla putkikombon. Oli aika ennakko-odotukset tuon 21:sen suhteen, mutta täytyy sanoa että petyin.
Erikoisemmista vanha Johnsonin mallintava oli hyvä, ainakin jokin aika sitten pyöri käytettynä noihin hintoihin.
rainmaker
27.04.2005 00:23:35
Line6 Flextone III?

Juu, kyllä, kannatetaan.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
P-Nut
27.04.2005 06:29:58

Itsekkin voin Voxin Valvetronixia suositella. Pirun hyvät soundit.
:€
...And Justice For All
27.04.2005 13:07:00
Esim. Trademark, Flextone, Cube, Valvetronix.
Kaikki todella hyviä ja monipuolisia.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
superfly
27.04.2005 14:46:03

Voxin laitoin kyykyyn heti, sen isoimman ja täysillä tehoilla. Kyykkäs ennenku lahkeet lepattti. :D

Jaahans.... Minä soitan kuuskymppistä noin puolella teholla. Riittää. ----> Korvalääkäriin.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Fortune
27.04.2005 15:04:04
Kokeile ihmeessä myös Tech 21 Trademark 60.

Ääni täältä, ei turhia efektejä eikä miljoonaa soundia vaan toimiva, dynaaminen vahvistin, jossa on kaikki oleellinen.

Analoginen, ihana, söpö.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Marzi
27.04.2005 23:11:49 (muokattu 27.04.2005 23:15:00)

----> Korvalääkäriin.

Kuka puhui kuulemisesta? _Lahje ei lepattanut_ ja kone kuulosti alitehoiselta ladalta verrattuna n. samantehoiseen Flex2:seen tai isompitehoiseen Vettaan. Huomaa pieni alkukirjain. :D

(EDIT:pöh niin, siitä valvexista en löytäny sellasta chunk chunk -säröä mistä pidän. En saanu siitä siis hyvää brittityypistä reunakasta tök tök -säröä. kun soundi löytyi hiljaa meni vehje ihan muroisi isolla höngällä. Niinku. Californiaa löyty kyllä kyllä, mutta se ei oo mun juttu.)

Koko poppoo nöyrtyi sitten vanhan liiton vehkeen edessä, mikä ei sinänsä ole kenellekään yllätys. Niin pitääkin.

Mallintavista tykkään itse (ja selkä/kukkaro myös) kyllä, mutta enemmän silti niiden esikuvista vaikka ovatkin kaukana kätevästä ja roudattavasta. Jos pitäs soittaa muulla kun omalla punaniskaisella tyylillään/useilla tyyleillä ja soundillaan/useilla käyttäisin mallintavaa koska se hoitaa homman himaan. Nyt ei tartte kun yhdentyylistä söyndiä, noin periaatteessa.

Kaikki ne on ookoohyviä, Hugh Hefnerin Zen Amp ehkä henk koht suosikki. Oli mulla testikoneena keikalla ja hoiti koko homman kotio jotka hoidan normaalisti putkikoneella, purkeilla ja räkkikamalla. (säröstykset+efektit) Pitäsköhän seperkule poistaa ku vielä ehtis... Hmmm.

Kuulossani ei muuten ole vikaa, kiitoksia vaan huolehtimisesta. :D
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
Heviasmo
27.04.2005 23:21:00
Ääni täältä, ei turhia efektejä eikä miljoonaa soundia vaan toimiva, dynaaminen vahvistin, jossa on kaikki oleellinen.

Analoginen, ihana, söpö.

Ääni myös täältä, vaikka omistankin itse vain TM 10:n.
Söpö sekin.
"Fuck it, kids love it!" -Jack Owen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)