petrikangas 29.03.2005 21:05:35 | |
---|
Mulla on Roland RD-700sx stage piano ja tarvis saada siihen kantokassi. Oisko suosituksia? Peli painaa aika hemosti (24kg) eli ei mielellään mitään yhtäpainavaa koteloa. Lähinnä sellainen joka suojaa enimmiltä, ku roudaan sitä omassa autossa, en keikkabussissa. Petri |
baron 29.03.2005 21:33:30 | |
---|
Mulla on Roland RD-700sx stage piano ja tarvis saada siihen kantokassi. Oisko suosituksia? Peli painaa aika hemosti (24kg) eli ei mielellään mitään yhtäpainavaa koteloa. Lähinnä sellainen joka suojaa enimmiltä, ku roudaan sitä omassa autossa, en keikkabussissa. Petri Jos sulla on kallis hieno vehje, niin tarvitsee se arvoisensa keisin. Vaikka sä kuljetat sitä hellien keikkapaikalle ja takaisin, joku känninen kuitenkin kaatuu sen päälle tai potkii eli et voi turvautua pilipalikasiin vaan kunnon tukeva bag ja sitten sille kokoonpantava kärry, jolla kuljettelet. The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
timoorg 01.04.2005 20:53:25 | |
---|
Olen samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja. Kysyppä vaikka Elitecaselta,teki ainakin minulle tosi hyvälaatuiset caset järkevään hintaan |
mange jamo 02.04.2005 10:54:19 | |
---|
Itse tilasin casen Rolandin RD700:lle Thomannilta. 229e maksoi. Jännityksellä odotellaan mitä sieltä tulee. Laukut rakennetaan juuri sinun soittimelle sopivaksi. Esim. SKB:n "jätti-laukkuja" en suosittele; on nimittäis vaikeuksia saada mahtumaan useimpien autojen etupenkille pystyyn (missä itse yleensä soitinta roudaan). Jos takapenkit ei käänny ni toi jättiläinen vaatii pakettiauton. Toivottavasti thomannilta tulee vähän järkevämmän kokoinen laukku. |
Derek 03.04.2005 03:59:17 | |
---|
|
maza 05.04.2005 19:59:44 | |
---|
Olen samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja. Kysyppä vaikka Elitecaselta,teki ainakin minulle tosi hyvälaatuiset caset järkevään hintaan Mäkin suosittelen Elitecasea, nopea ja hyvä palvelu, hinta ei ainakaan kalliimpi kuin Thoho-kaupassa. |
mange jamo 26.04.2005 08:07:37 | |
---|
Hommaa ihmeessä sellainen case mistä soitinta ei tarvitse nostaa pois soiton ajaksi, toisin sanoen siis laukku jossa on kokonaan irtoava kansi. Thomannilta tilasin just tollaisen laukun. Suosittelen. |
mr.muzak 26.04.2005 21:35:45 | |
---|
Hommaa ihmeessä sellainen case mistä soitinta ei tarvitse nostaa pois soiton ajaksi, toisin sanoen siis laukku jossa on kokonaan irtoava kansi. Thomannilta tilasin just tollaisen laukun. Suosittelen. Jep, mä en enää edes harkitsisi muita ratkaisuja keikkapianoille. Pirusti paljon helpompi purkaa ja varsinkin kasata. |
baron 27.04.2005 08:38:02 | |
---|
Jep, mä en enää edes harkitsisi muita ratkaisuja keikkapianoille. Pirusti paljon helpompi purkaa ja varsinkin kasata. Mistä, mistä? Miten pysyy standilla, millaisen standin vaatii? VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
SBII 27.04.2005 09:58:12 (muokattu 27.04.2005 12:40:33) | |
---|
Mistä, mistä? Miten pysyy standilla, millaisen standin vaatii? Mulla on TransitCasen ( www.transitcase.fi tilasin musaliikkeen kautta) kotelo RD700SX:lle juuri tuollaisella kansi pois menetelmällä. Siinä onkahvat sivuilla, kahvat päädyissä + pyörät, eli voi kantaa yksin, voi kantaa kaksin ja voi vetää myös perässä. Toimii ihan perustuplax-ständillä, johon casen nostaa keikalle mentäessä ja ottaa kannen pois ja se on siinä. Helppoa kuin mikä. Pysyy ihan hyvin ständillä ja kakkoskiipparinkin pystyy laittamaan lisäpaloilla sen päälle, vaikka soitin on "kotelossa". Suosittelen. EDIT: Linkin pitäisi nyt toimia. Poistin pilkun linkin jälkeen.. :) |
Noita SKB:n ja Gatorin caseja tuskin kannattaa ostaa. Maksavat ihan liikaa, eivätkä kestä käyttöä. Niissä menee ne lukot parissa viikossa niin löysäksi, ettei kansi pysy kiinni. Kokemusta on. Mulla on 700:ssa Transit Casen loota, painaa perhanasti mutta pysyypähän kasassa! "Music Is The Best" -FZ |
baron 27.04.2005 11:00:51 | |
---|
Mulla on TransitCasen (www.transitcase.fi, tilasin musaliikkeen kautta) kotelo RD700SX:lle juuri tuollaisella kansi pois menetelmällä. Siinä onkahvat sivuilla, kahvat päädyissä + pyörät, eli voi kantaa yksin, voi kantaa kaksin ja voi vetää myös perässä. Toimii ihan perustuplax-ständillä, johon casen nostaa keikalle mentäessä ja ottaa kannen pois ja se on siinä. Helppoa kuin mikä. Pysyy ihan hyvin ständillä ja kakkoskiipparinkin pystyy laittamaan lisäpaloilla sen päälle, vaikka soitin on "kotelossa". Suosittelen. Jostain syystä linkkisi ei toiminut vaikka osoite oikein, mutta löysin Googlella ja näyttää olevan kulmilla. Sait aikaan, että käyn tutustumassa. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
mr.muzak 28.04.2005 02:32:05 | |
---|
Jostain syystä linkkisi ei toiminut vaikka osoite oikein, mutta löysin Googlella ja näyttää olevan kulmilla. Sait aikaan, että käyn tutustumassa. Noku siellä oli se pilkku lopussa...Mut joo, transit on ihan ok, vähän ehkä kallis vaan. Noissa keisseissä on tärkeetä kyllä se että tietää mitä haluaa. Kyllähän noi firmat rakentaa ihan minkälaisen tahansa kuhan mitat antaa...varsinkin kun ne heidän omat eivät aina ole jokaisen mielestä parhaimpia mahdollisia versioita millekin laitteelle. |