Desmond Jones 03.07.2003 00:01:40 | |
---|
Jätkät osaa kyllä suhtautua tohon kirjaan ihan uskomattomalla tavalla :) Mun mielestä toi oli selvästi hauskin ja samalla paras kirja mitä on tullu ikinä luettua. Kenenkö luulit muuten sit noi jutut kirjottaneen, jos et niitten itse? Eihän ne välttämättä ihan hundred percent true juttua ole mut hauskoja - it´s only rock n roll but I like it. Mitä nyt tohon Nikkiin tulee niin se on mun mielestä nykyään aika läskissä kunnossa niinku Mick ja Vinceki. |
Bluesmies 03.07.2003 18:59:23 | |
---|
Heittäkää jotain hyviä linkkejä, missä näkyis, minkä näkösiä mötleyn äijät on tätä nykyä. Mullontele. |
jannu 03.07.2003 19:45:00 (muokattu 03.07.2003 19:45:39) | |
---|
Jätkät osaa kyllä suhtautua tohon kirjaan ihan uskomattomalla tavalla :) Mun mielestä toi oli selvästi hauskin ja samalla paras kirja mitä on tullu ikinä luettua. No mutta kun tässä topicissahan oli tarkoitus kertoa oma mielikuva bändin jäsenistä kirjan perusteella, eikä arvostella kirjaa. Myönnettäköön, että opus oli aivan loistavaa viihdykettä. Tuli pudottua tuolilta pariinkin otteeseen. Jotkut tilanteet vaan olivat kaikessa vakavuudessaankin niin absurdeja, ettei voinut kuin nauraa. |
Pillumehu-Maija 04.07.2003 05:24:17 (muokattu 04.07.2003 05:33:38) | |
---|
Kenenkö luulit muuten sit noi jutut kirjottaneen, jos et niitten itse? Eihän ne välttämättä ihan hundred percent true juttua ole mut hauskoja - it´s only rock n roll but I like it. No kyllä aika moni muu kirja on tehty sillä periaatteella, että henklöitä on HAASTATELTU tekemällä hyviä kysymyksiä ja antamalla kuitenkin vapaa sana, jolloin mielettömät valheet jäävät helpommin pois, sillä hetipaikalla niitä on vaikeampi keksiä. Helppohan munkin ois keksiä ihan mitä vaan paskaa jos annettais vuos aikaa kirjottaa omaelämänkerta. Ja valheitahan kirjassa on välttämättä kun esimerkiksi molemmat, Vince ja Tommy ottivat yhteen lentokentällä ja kertoivat molemmat täysin eri tarinan. Että joo 100 percent true kirjahan tämä ei missään nimessä ole. Vaikka ihan mukavaa luettavaa se oli. Mitä nyt tohon Nikkiin tulee niin se on mun mielestä nykyään aika läskissä kunnossa niinku Mick ja Vinceki. Ja tuon väitöksen voit perua pikimmiten, sillä kun avaat kyseisen kirjan muistaakseni värikuvista, näet Nikkin vaimonsa Donna D'Erricon ja lasten kanssa useammassakin kuvassa ja voit itse todeta kuinka hän muistuttaa lähinnä 25 vuotiasta. |
rude 20.07.2003 21:02:35 | |
---|
no sanotaan että yks parhaista opuksista joita oon ikinä lukenu - suosikkini oli ehdottomasti Vinnie. Sillä oli hauskimmat jutut. Tommy Leestä sain semmosen kuvan että se on saamaton nössö. IHANA saamaton nössö :DD vaivaamaan jäi vaan se, että kun nikkillä on nuorena kauheen kovat periaatteet siitä, ETTEI rokkitukka SAA olla kihara etc. ja sitte ne vittu ottaa bändiinsä John Corabin!! :)) Vanhetessa periaatteet kai pehmenee :D "Don't give me lip, I've got enough of my own" |
Veikko 26.04.2005 19:03:34 | |
---|
Kyllä oli surkea kirja. Alkoholistinistit raiskailevat naisia, hakkailevat naisia yms. ja kertovat kaikesta rinta rottingilla. Säälittäviä jätkiä, kerrassaan. Pirkanmaan passiivit - aktivismia vastaan |
elbowski 26.04.2005 19:51:15 | |
---|
Vince - Laulaja, keulakuva, show- ja naistenmies. Nikki - Basisti, perinpohjin kuitenkin varsin järkevä ihminen, kovin kamanvetäjä. Tommy - Perheellinen ihminen, kaipaa läheisyyttä yms. (ymmärrätte varmaan). Mick - Hiljainen mies, ei niin villi. Oma arvostuksen ko. herraa kohtaan nousi todella paljon kirjan luettuani. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
-Jonny Starr- 26.04.2005 20:36:31 | |
---|
Ihan huippu kirja.. oon nyt lukenu jo 4 kertaa :) "Time's never wasted, when you're wasted all the time" |
VR 26.04.2005 21:31:33 (muokattu 26.04.2005 21:50:15) | |
---|
Mick oli hiljainen tyyppi. Pari vuotta noita muita hemmoja vanhempi. Itse asiassa noin kymmenen vuotta vanhempi :) Kirjan lukemisesta on jo aikaa, ja tämän hetkisiin mielipiteisiin on vaikuttanut muutkin mediat. Mun mielestä kaikki muut paitsi Mick vaikuttaa melko kusipäiltä. Esim. MTV:n Punk'd ohjelmassa Tommy ajoi jonkun kaverin päältä autolla. Kaveri oli tietenkin näyttelijä, ja Tommyhän ei sitä tiennyt.Tommyä ei kuitenkaan näyttänyt kiinnostavan mitä kaverille kävi. Sen sijaan Tommy mietti että kuinkahan paljon sille joutuu maksamaan korvauksia. Lisään vielä että hemmetin hyvä kirja kyllä on kyseessä. Pitäis lukea uudemman kerran. Everything is a OK! |
Putte 26.04.2005 21:46:46 | |
---|
Joo, kylllä oli hyvä kirja, ku sen Nugetilta lainasin ja luin. Henkilökohtaisesti pidin ehkä Mickin tai Nikkin kirjoituiksia mielenkiintoisimpana. Hienoja värikuvia, ja mielenkiintoista tekstiä, tosin varmasti on värikynää tekstissä käytetty. Oli kyllä paras kirja, minkä olen lukenut 3 vuoden sisään. Hanoi Rocks on myyny 300 miljoonaa albumia Kuubassa"-Andy McCoy |
Sarko 27.04.2005 09:37:45 | |
---|
Hyvä kirja, perhanan viihdyttävä. Varmaan yli puolet ihan uskomatonta fuulaa tuostakin, mutta ihan sama ku on sen verran hyvä opus. Mick on kovis. Show No Mercy |
miscage 27.04.2005 09:42:29 | |
---|
Vince oli naistenmies Nikki oli kova nisti/biisintekijä, nuorempana ilmeisesti "hylkiö" Tommy oli ranga nappomies. Eniten sellaisen "perusäijän" oloinen, ei muistaakseni selittänyt mitään kovin kummallisia juttuja. Nii ja sil oli kunnon eukkoja. Mick: Hiljainen, omasi sen jonkun reuman vai mikä nyt olikaan. Jumalauta että oli hyvä kirja. Osta! |
Flow 27.04.2005 09:56:11 | |
---|
Hyvä kirjahan tuo oli. Ehkä kuitenkin hieman värityskirjan oloinen mutta haitatkoon se niitä joita tuollainen haittaa. Koskaan en ole bändiä kuunnellut mutta ihan vain mielenkiinnosta poimin tuon kirjaston hyllystä mukaani. Viihdyin ja se on aina hyvä. I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
Joo, tuota mä oon kyllä ihmetelly itekkin.. että miten joku Nikki Sixx (joka on muuten vanhempi kuin Andy McCoy tai Mike Monroe) on mukamas koko 80-luvun vetänyt kaikkea sekaisin, voi olla noinkin hyvässä fyysisessä kondiksessa kuin mitä se on.. Kun katsoo jotain Ozzya tai Andya niin niistä jätkistä näkee oikeasti että ne on tehneet kaikenlaista ja eläneet, mutta Nikki todellakin muistuttaa enemmän jotain ex-yleisurheilijaa. oksettaa. |
vinsentti 27.04.2005 14:28:48 | |
---|
Nikki: psykopaattisilla ominaisuuksilla varustettu kusipää, jonka biisintekotaito on huomattavan yliarvostettua ja -mainostettua Vince: olemattomilla meriiteillä ylpeilevä ääliö, jonka lähes koko elämä perustuu viinan ja kaman luomaan illuusioon Tommy: patologinen valehtelija ja selkäänpuukottaja, tekemällä tehty "katujen kasvatti" hyvistä oloista ja mukavasta perheestä Mick: sympaattinen hahmo, jonka elämää varjostavat vakava sairaus (lihaksistoa rappeuttava, sisältää myös piirteitä rock-tähteyden aiheuttamasta kusipäisyydestä) I thought I had an appetite for destruction, but all I wanted
was a club sandwich. |
gogo 27.04.2005 14:43:57 | |
---|
Nikki: psykopaattisilla ominaisuuksilla varustettu kusipää, jonka biisintekotaito on huomattavan yliarvostettua ja -mainostettua Vince: olemattomilla meriiteillä ylpeilevä ääliö, jonka lähes koko elämä perustuu viinan ja kaman luomaan illuusioon Tommy: patologinen valehtelija ja selkäänpuukottaja, tekemällä tehty "katujen kasvatti" hyvistä oloista ja mukavasta perheestä Mick: sympaattinen hahmo, jonka elämää varjostavat vakava sairaus (lihaksistoa rappeuttava, sisältää myös piirteitä rock-tähteyden aiheuttamasta kusipäisyydestä) couldn't agree more. oksettaa. |
edutheman 27.04.2005 14:46:54 | |
---|
ei se kyllä ihan noinkaan ole. -Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon- |
vinsentti 27.04.2005 14:52:43 | |
---|
ei se kyllä ihan noinkaan ole. Eikös tässä kysytty jokaisen henkilökohtaisia, kirjan perusteella syntyneitä mielikuvia? Hauskaa luettavaahan tuo kirja on, ei siinä mitään. I thought I had an appetite for destruction, but all I wanted
was a club sandwich. |
Hargon 27.04.2005 15:21:26 (muokattu 27.04.2005 15:21:45) | |
---|
Vince sanoi kirjassa kaipaavansa Razzlen suomi-aksenttia. Kyseessä taitaa olla kääntäjän moka. Muistaakseni englanninkielisessä kirjassa Vince kaipasi Razzlen brittiaksenttia. Ihan hauskahan se kirja oli lukea, olivat jutut sitten totta tai tarua. Jostain syystä itselle jäi noista sikailuista huolimatta sympaattinen kuva oikeastaan joka jannusta. Tommy vaikutti porukan fiksuimmalta, mikä ei tosin vielä ole paljon sanottu, kun kyseessä on Mötley Crue. |
Rock00 27.04.2005 15:39:05 | |
---|
Mitä nyt tohon Nikkiin tulee niin se on mun mielestä nykyään aika läskissä kunnossa niinku Mick ja Vinceki. Nikki on kyllä aika hyvässä kunnossa mun mielestä nykyään |