slipkorn 25.04.2005 16:50:08 (muokattu 25.04.2005 16:50:46) | |
---|
mun mielestä ne on hyviä mainoksia. Joo ja mua huvittaa myös siinä uusimmassa: "Ihmettelinkin tuota, mikä tuo nyt sitten onkaan." Ja luulen, että ihmiskunta ei pysty koskaan luomaan pahempaa hirviötä kuin Sotkan Jippo-pyörä -mainos. |
Tikru. 25.04.2005 21:50:43 | |
---|
Uusista kamalin on Magnumin mainos, jossa on tarkotus näyttää että kaikki aistit pelaa tai jotain. Tulee aina paha olo kun näkee sen. Vanhemmista muistan semmoisen säästötilimainoksen, missä mies on laskenu paljon ne "tienaa Lissun kanssa vuodessa", ja setelit lentelee arkkuun. Lähinnä siinä ärsytti se, että sanottiin rahan tuovan onnellisuutta. "Me kun halutaan olla onnellisia - myös tulevaisuudessa." Do all that you can for as long as you can, but remember that at the end of the day, they come and they go.
Ärlä #001 |
aikavaikea 26.04.2005 08:06:20 | |
---|
Eilen uutisissa juuri puhuttiin kotimaisen tv-mainosalan lamasta. Samalla kun tv-mainostus on liki tuplaantunut viidessä vuodessa, on kotimaisen mainoselokuvan tuotanto pudonnut puoleen viiden vuoden takaisesta. Aika nopeaa "kehitystä". Alaa valtaavat juuri nämä monikansallisten ketjujen mainokset, sekä eurooppalaiset dubatut (esim. just tässä ketjussa kehuttu Riesen) mainokset. Onhan se tietty hyvä, että säästävät mainosrahoista, että me kuluttajat saamme tavarat halvemmalla kaupasta noiden säästöjen ansiosta. Eiks jeh? I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. |
persta 26.04.2005 16:44:38 | |
---|
Uh, uusin kammotus on tää mainos jossa hammaslääkäritäti selittää jotain vihlovista hampaista ja sopivasta hammastahnasta. Aivan karmea! Possuhissi!!! |
taikakameli 26.04.2005 21:43:24 | |
---|
Se magnumin mainos on tosiaan aika armottoman paska Turha koittaa, Matlock voittaa! Bella Italia #13 |
-Seuraavaksi kai haluat lipoa yhtä rieseneistäni? Itse asiassa edellä irvailtu mainos on neronleimaus. Se on yksinkertaisesti niin stn ärsyttävä, että sen muistaa kuukausienkin päästä. "Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!"
-85423321- |
Jormaz 27.04.2005 00:16:41 | |
---|
Itse asiassa edellä irvailtu mainos on neronleimaus. Se on yksinkertaisesti niin stn ärsyttävä, että sen muistaa kuukausienkin päästä. Mä uskallan väittää että tolla mainoksella on käänteinen vaikutus. Jos on joku mulle ennestään tuntematon tuote ja näen siitä saatanan ärsyttävän mainoksen niin se menee kokeilematta boikottiin. Uskoisin etten ole ainoa joka ei ole maistanut eikä noiden mainosten takia aio maistaakaan Rieseneitä. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Silkki 27.04.2005 03:23:15 | |
---|
Uskoisin etten ole ainoa joka ei ole maistanut eikä noiden mainosten takia aio maistaakaan Rieseneitä. Uskomuksesi osui oikeaan, Ken tietää ja Alan ymmärtää |
Jani The Rock 27.04.2005 08:49:17 | |
---|
Uskomuksesi osui oikeaan Näin teki. The road never ends for me, kid.
Bella Italia #1 |
Nazareth 27.04.2005 11:21:36 | |
---|
Mä uskallan väittää että tolla mainoksella on käänteinen vaikutus. Jos on joku mulle ennestään tuntematon tuote ja näen siitä saatanan ärsyttävän mainoksen niin se menee kokeilematta boikottiin. Uskoisin etten ole ainoa joka ei ole maistanut eikä noiden mainosten takia aio maistaakaan Rieseneitä. Sitäpaitsi ne on uskomattoman pahoja. yks kalja ja yks lapin kultaIMIK #27 |
juhakki 27.04.2005 11:51:05 | |
---|
tottakai ne on pahoja, ku ne on aikusten karkkeja :) Ei sitä ruokaa pakko ole syödä, eihän Juhakki ota edes palkkaa...kurjuuden voi maximoida olemalla vaikkapa kuskina. -uruttaja |
JOO100 27.04.2005 12:14:04 | |
---|
Se on kans melko perseestä kun se nainen tulee ja huutaa jotain että "mä löysin uuden" TÄH?!!?!?! Melko paska mainos. Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
persta 27.04.2005 14:14:00 | |
---|
Se on kans melko perseestä kun se nainen tulee ja huutaa jotain että "mä löysin uuden" TÄH?!!?!?! Melko paska mainos. Näin on. Tulee vielä aika usein heti ton hammaslääkäritädin jälkeen. Pää hajoo. Possuhissi!!! |
toxic 27.04.2005 17:00:09 | |
---|
Uskoisin etten ole ainoa joka ei ole maistanut eikä noiden mainosten takia aio maistaakaan Rieseneitä. Kuinka moni on edes maistanut niitä? :) |
Qsysi 27.04.2005 17:14:56 | |
---|
Se magnumin mainos on tosiaan aika armottoman paska No juu, oikeesti tuli mieleen että kuka kieroutunut perverssi suunnittelee noita. Hyi sssaattana. "Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD"
- Jonskuliini |
aikavaikea 27.04.2005 17:22:30 | |
---|
Mitä yhteistä on Tele Finlandilla ja avioseksillä? Ei yllätyksiä. Ei noin SAA sanoa! Minäkin olen täynnä yllätyksiä. En vaan muista enää mihin ne panin... I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
Planetist 27.04.2005 21:07:06 | |
---|
Mun mielestä riesenit on hyviä. On kaunista
Olla olemassa.
Pastilli? |
Beelsebub 28.04.2005 13:29:37 | |
---|
Uusista kamalin on Magnumin mainos, jossa on tarkotus näyttää että kaikki aistit pelaa tai jotain. Tulee aina paha olo kun näkee sen. Niin tulee. Mitä helvettiä ne siinä oikein näyttää. Kuvat vilahtaa ohi niin nopeasti ettei oikein ehdi kaikesta saada selvää mutta jotain todella epämiellyttävän näköistä on kyllä muutamassa kuvassa. |
Kampela77 28.04.2005 13:59:42 | |
---|
Uusista kamalin on Magnumin mainos, jossa on tarkotus näyttää että kaikki aistit pelaa tai jotain. Tulee aina paha olo kun näkee sen. Minulle tulee tuosta mainoksesta aina mieleen Homerin aurauspalvelun mainos Simpsoneista :). Mainostettava tuote tuodaan ainakin omasta mielestä väärällä tavalla esille ja jää turhan taiteilun jalkoihin. Kyllähän tuo mainos kiinnitti huomion, mutta ei kyllä tee mieli jäätelöä sen jälkeen. |
gandar 28.04.2005 14:59:01 (muokattu 28.04.2005 14:59:09) | |
---|
Mitä yhteistä on Tele Finlandin laskulla ja avioseksillä? Ei yllätyksiä.
Tele Finlandilla on kyllä ollut parhautta mainokset, kun tajusivat lopettaa tuon sukkahousukekkosen liiallisen näyttämisen. - Mitä yhteistä on Tele Finlandilla ja salarakkaalla? - Kumpikin antaa tasan kaikille hoho Ceci n'est pas une signature |