luopio 23.04.2005 11:34:56 | |
---|
Kyllä se hyvää lupaa, ensivaikutelma selvästi SPJKR-levyä parempi. Wie bitte? |
lapio 23.04.2005 22:00:14 | |
---|
Näittekös jo uuden musavideon. Äsken näyttivät SubTv:llä. |
MV 26.04.2005 10:22:39 | |
---|
Pitäisi vissiin jossain vaiheessa tähänkin bändiin tutustua. Hyviä biisejä ovat ne mitä olen kuullut...Pohjoista viljaa on ihan saatanan hyvä biisi! Tuskassa täytyy katsastaa. Toivonmukaan soittavat ekana. Hyvää krapulamusaa sunnuntaille:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Deg 26.04.2005 14:37:20 (muokattu 26.04.2005 20:56:12) | |
---|
No niin. Tänään se kolahti postiluukusta. Saapumisilmoitus nimittäin, ja kaahasin konttorille hakemaan omani. Unholan Urut -kappale nyt kuultu, ja juuri soimaan lähti Pohjoista Viljaa. Odotettavissa kokonaisvaltaista arviota albumista tämän illan aikana. edit: No niin. Olen kuunnellut albumin nyt kahteen kertaan, ja käytyäni autoilemassa ja mietiskelemässä keväisessä Päijät-Hämeessä, olen valmis antamaan arvioni. Alusta asti mukaansa tempaava lätty pitelee kyllä tiukasti otteessaan loppuun asti. Samalla se onnistuu vakuuttamaan olevansa veroinen edeltäjänsä kanssa. Muihin albumeihin en viitsi edes verrata, siksi eri tyyppisiä ne ovat. Taattua Viikatetta tämä on, loistavan bändin loistolevy. Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |
luopio 26.04.2005 16:42:47 | |
---|
Pitäisi vissiin jossain vaiheessa tähänkin bändiin tutustua. Hyviä biisejä ovat ne mitä olen kuullut...Pohjoista viljaa on ihan saatanan hyvä biisi! Tuskassa täytyy katsastaa. Toivonmukaan soittavat ekana. Hyvää krapulamusaa sunnuntaille:) Kyllä kannattaa, uusi levy on varsinkin melko raskaskenkästä menoa, ja sunnuntaiaamuhan olisikin mitä passelein paikka Viikatteelle! Wie bitte? |
Twist 26.04.2005 21:03:23 (muokattu 26.04.2005 21:10:09) | |
---|
kyl on jumskikka hyvää.. uunituore levy kädessä ja soi mukavasti soittimessa. Ja jytää /,,/ Ja kyllä tämä Tie kappale on iskeny ny koviten. Jonathan Davis - "I'll never forget that trademark fucking flying "V" guitar of his and his crazy, dyed fucking goatee and insane, undeniable riffs that he wrote that have been copied I don't know how many fucking times. |
Viikatteen Tie video näytetään sunnuntaina levyraadissa joten Kaikki äänestämään se katsojien valinnaksi!!! |
juici 30.04.2005 12:17:37 | |
---|
Viikatteen Tie video näytetään sunnuntaina levyraadissa joten Kaikki äänestämään se katsojien valinnaksi!!! Jumantsuikkeli. Pakko katsoa Levyraati kerrankin. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Fukker 30.04.2005 20:53:50 | |
---|
Huomaattekos muuten että ykkösbiisin alku on lähes suora kopio HIM:in "Right here in my arms":ista?! Saman huomion tein heti ekalla kuuntelulla. Aika lähellä menee. |
Dropped C 02.05.2005 18:05:14 | |
---|
Aika perussettiä. Eli ihan hyvää Viikatetta. Ajakaa! ja Pohjoista viljaa ovat kyllä hyviä piisejä. Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen. |
luopio 02.05.2005 21:51:42 | |
---|
Aika perussettiä. Eli ihan hyvää Viikatetta. Ajakaa! ja Pohjoista viljaa ovat kyllä hyviä piisejä. Perjaatteessa joo, mutta piristävä muutos SPJKR levyn jälkeen. Itse nostaisin myös Nämä Herrasmiehet esiille, hyvä ralli. Wie bitte? |
Väinämöinen 03.05.2005 14:59:33 | |
---|
Pidän albumista - yllätys yllätys. Tyyli on taas vähän muuttunut Kuolleen miehen kupletti -EP:stä, joka on mielestäni ehkä paras V-julkaisu, mutta hienoja kappaleita sisältää Unholan urutkin, yhtä kaikki. Erityisesti Autuaat, Unholan urut ja Käki ovat mieleeni. Aloin jo kirjoittaa muutamaa tabulatuuriakin albumilta, mutta niiden valmistumisesta en lupaa mitään. Mykkä kissa on mauton. |
Rumpali Rölli 03.05.2005 21:03:44 | |
---|
on hienoa metallia Sannoesinpa jopa niinkui' ystävämme Tuponttit "Muikene kuv vuarj " |
Deep Shadow 03.05.2005 22:54:27 | |
---|
Ostoslistalle menee kunhan vain saa valuuttaa sen verran. "Tie" sinkku oli ihan mukavaa kuunneltavaa. Muutaman biiisin olen tuolta levyltä kuullut ja kyllä tuo varmasti ihan ostamisen arvoinen lätty on. "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä |
jussiohman 04.05.2005 08:44:26 | |
---|
Olipahan vaan paska se sinkkubiisi. Mustavalkoisen videonsa kanssa lähinnä aika naurettavaa touhua. Perkeleen tylsä bändi muutenkin, ovat tehneet varmaan viisi pitkäsoittoa samaa biisiä monistaen. Yllätyin miten samaa sekin biisi taas oli. Sama tylsä rautalankariffi-säe-kertsi-kaava. Olisin levyraadissa ollessani antanut yhden pisteen ko. biisistä. Smile, your life is monitored |
luopio 04.05.2005 15:44:08 | |
---|
Perkeleen tylsä bändi muutenkin, ovat tehneet varmaan viisi pitkäsoittoa samaa biisiä monistaen. Uskomatonta, itse en ole tylsää kaavamaisuutta Viikatteesta löytänyt, mutta kiva kun kerroit:) Wie bitte? |
Henkka Hevimies 28.05.2005 20:42:45 | |
---|
Joo,Viikate on kyllä kaikessa alakuloisuudessaan mahtava. Näin tänään muuten Kaarlen levykaupassa. THRASH TILL' DEATH! |
luopio 28.05.2005 20:56:05 | |
---|
Joo,Viikate on kyllä kaikessa alakuloisuudessaan mahtava. Näin tänään muuten Kaarlen levykaupassa. Se on kyl manion näkönen äijä livenä:) mäki kävin kerran sitä jututtamassa kun jossai kahvilassa satuin bongaamaan. I'll throw the first rock. |
Henkka Hevimies 28.05.2005 21:00:47 | |
---|
Se on kyl manion näkönen äijä livenä:) mäki kävin kerran sitä jututtamassa kun jossai kahvilassa satuin bongaamaan. On se. Hienosti toimiva kampaus+silmälasit yhdistelmä. THRASH TILL' DEATH! |