Dumb 02.02.2005 23:37:23 | |
---|
Katson aina kun on mahdollisuus. Pikkuisen huonoon aikaan (päivä ja aika) vaan tulee kun monesti tuohon aikaan tuona päivänä en ole TV:n äärellä. Kuten moni muukin on todennut, on niillä sarjassa esiintyvillä nuorilla tytöillä ehkä pientä vaikutusta siihen, että koko sarjaa tulee seurattua... |
blastoff 08.03.2005 21:09:05 | |
---|
Ne soitti Flaming Sideburnssia siellä uuden vuoden kemuissa. Huomasitteko? |
Lähikauppias 08.03.2005 21:13:01 | |
---|
Ne soitti Flaming Sideburnssia siellä uuden vuoden kemuissa. Huomasitteko? Ai sitäkö se oli? Mietinkin että mikä bändi tää mahtaa olla kun kuulostaa tutulta, aattelin että ehkä Frank Black. www.johnnysuperhero.tk
I could have been a famous singer
if I had someone else's voice
But failure's always sounded better
Let's fuck it up, boys
Make some noise. |
Toveri 09.03.2005 00:14:52 | |
---|
Perhana, kun missasin tänään. Ajettiin Kouvolaan kattomaan, kun Haukat ottaa turpaan. Ihan turha reissu. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
miscage 09.03.2005 00:18:25 | |
---|
Tällaisiakin sarjoja tarvetaan. Kivaa hömppää. Juostessa alasti pallit hakkaa reittä. |
Isodee 09.03.2005 11:36:07 | |
---|
Tunnustan, olen jäänyt koukkuun. Hyvin kirjoitettu sarja. Sarkasmi on se joka minuun puree... |
Valttu 09.03.2005 14:09:47 | |
---|
Seurattua tulee joo. En kyl enne oo mitään Beverly Hillsejä tms. seurannu mut tää nyt jotenki kolahtaa vaan. |
Dunga 09.03.2005 18:57:11 | |
---|
Ihan hyvä sarja, katselen mielelläni. Hauskoja tempauksia ja näppärää musiikkia soittavat taustalla aina. Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
samwyse 10.03.2005 03:54:09 | |
---|
Ja kerrankin on ainakin osa näyttelijöistä samaa ikäluokkaa hahmonsa kanssa (Mischa taitaa olla oikeasti 18v). Ei hirveästi pelasta kun se ei näytä yhtään 18-vuotiaalta. Muut ovatkin sitten ikänsä näköisiä eli päälle 25. |
Tänäänkin soi minulle aiemmin tuntematon, akustinen ja hiljaisempi versio Wonderwallista. Laulajakin kuulosti oudolta. Siitäpä sitten selvittämään esittäjää. Ryan Adams. Vastauskin löytyi esimerkillisesti sarjan sivuilta ( www.fox.com/oc). Kaikkien esitettyjen jaksojen "ulkopuoliset" musiikkiesitykset ovat esillä tuolla. Loistavaa. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
Jenka 26.04.2005 23:47:10 | |
---|
Katselen toisinaan, vaikka ensimmäistä kertaa kun katsoin ajattelin että on kyllä niin kovin kliseistä. Ja hahmot olleet aika ärsyttäviä, ei mun mielestä mitenkään kovin erikoisia. Nuoret, jotka eivät kuitenkaan näytä aivan niin nuorilta, hihittelevät ärsyttävästi (Anna & Summer, mrrrr..) ja tälläytyvät ja juonittelevat yhden pojan perässä, aikuisetkin tylsistelevät ja sitten väliin pientä flirttiä. No, tuota sarjaa pitääkin katsoa pilke silmäkulmassa. Eihän tuota voi liian vakavasti ottaa, vaikka jokseenkin on vakavahko tuo yleistunnelma ja meinaa tulla enemmänkin ahdistava olo. Itsekin kiinnitin huomiota tuohon Wonderwalliin ja mietin että kuka sitä lauloi.. Ai että Ryan Adams.. :) I forgot to say
the world might end today. |
Tympee Huttunen 27.04.2005 09:02:53 | |
---|
Ärsyttää yli kaiken se Phantom Planetin California-tunnari. |
miscage 27.04.2005 09:09:12 | |
---|
Mischa on kissa! Osta! |
sepeli 27.04.2005 11:01:53 | |
---|
Mischa on kissa! Se oli hyvä se Mrs Cooper. Jos se edes oli O.C. se sarja jonka vahingossa näin eilen. Joka tapauksessa. Aijai rouva Cooper. sormi rectumissa tästä eteenpäin | IMIK #22 |
SuperJeesus 27.04.2005 11:15:11 | |
---|
Itsekin kiinnitin huomiota tuohon Wonderwalliin ja mietin että kuka sitä lauloi.. Ai että Ryan Adams.. :) Satuin kävelemään eilen television ohi tuon biisin pyöriessä, ja laitoin samantien googlen savuamaan. Tiesin Ryan Adamsista vain entuudestaan siitä, että nimi on hyvin samanlainen kuin eräällä toisella, mutta kiva että löytyi uutta kuunneltavaa. Is it...Man or Astroman? |
pliksu 27.04.2005 13:04:30 | |
---|
Mischa on aivan liian laiha. Summeri on taas.. *sydän* Ryan Adams on kyllä varteenotettava laulaja/lauluntekijä. Äijjän entiseen bändiin, Whiskeytown, kannattaa myös tutustua. Vähän tuommosta alt.country kamaa. Ei välttämättä kaikkiin iske tietysti, mutta minä pidän hurjasti. Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään | Kalamies #13 >-)))> |
miscage 27.04.2005 14:50:25 | |
---|
Mischa on aivan liian laiha. Summeri on taas.. *sydän* Eikä oo!!! Summerista tulee mielee Salkkareitten Annika, en tykkää. Osta! |
MV 27.04.2005 17:14:13 | |
---|
Ärsyttää yli kaiken se Phantom Planetin California-tunnari. Paskahan se on mutta vois opetella pienolla soittamaan sitä ja sitten vetelis jossain teinixbileissä ja sais vitusti rispektiä:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Toveri 27.04.2005 17:44:39 | |
---|
Ryan Adams on kyllä varteenotettava laulaja/lauluntekijä. Äijjän entiseen bändiin, Whiskeytown, kannattaa myös tutustua. Vähän tuommosta alt.country kamaa. Ei välttämättä kaikkiin iske tietysti, mutta minä pidän hurjasti. Tilasin eilen Love is Hell -levyn (molemmat EP:t samassa paketissa), kun kuulosti niin hyvältä. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
samwyse 27.04.2005 17:44:40 | |
---|
Huono sarja, huonoja akkoja, huonoa musiikkia. |