Aihe: Kierteet mäsänä virvelistä?
1 2
HeavyMachinery
27.04.2005 19:53:27

No, ei siinä aivan kahta kk:ta mennyt, olin hieman hidas saamaan tilausasian vireille. Ehkä kuitenkin n. 3 viikkoa meni siitä kun otin musamaailmaan yhteyttä. Paljon nopeamminhan ne olisi saanut jos en olisi tuota satiinikromia välttämättä halunnut.

Mutta informoin noista tapeista vielä...

HEH taisi olla sun se kiireinen varaosa tilaustehtaalta jossa samassa kuormassa tuli mulle pitempi kaapeli remote haikkaan :)
Minä tiedän - siis pelkään !
Muovinen
02.05.2005 14:52:09

Bozziot ovat paikallaan ja tuntuvat toimivan hyvin. Tuossa juuri pari tuntia huhkin rokin parissa eikä minkäänlaista löystymistä eikä vireen laskua ollut havaittavissa.

Pituus on myös nyt sopiva. Sitä tuli noin puoli senttiä lisää, joten kierteiden kuorma on keventynyt huomattavasti.

Laitoin omakuvaan lähiksen tapista jotta voitte ihan itse katsastaa sen toimintaperiaatteen ilman että yritän sitä kieli solmussa selvittää. ;)

Kuvasta ei kuitenkaan näy että tuon ovaalin vannelukituksen lisäksi ruuvin "helmoissa" on rypytys joka lukitsee sen aina tiettyyn asentoon tuon vanteen päälle jäävän osan sisään. Samalla viritykseen saa tarkkuutta kun kiristämistä/löysäämistä säestää rypytyksen naksunta.

Voin siis suositella sillä varauksella etten vielä tiedä kuinka kestäviä nuo ovat pidemmän päälle.
Muovinen, Viitonen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)