Folcce 23.04.2005 15:25:23 | |
---|
Kyllä kannatti olla Tavastialla eilen. Molemmat bändit ovat tällä hetkellä aivan perkeleen kovassa iskussa! Etenkin pirkot yllättivät positiivisesti erittäin raskaalla soundillaan. Homoilu - Se on miesten hommaa! |
Artist 24.04.2005 11:13:00 (muokattu 24.04.2005 11:13:43) | |
---|
Itse olin 23.4. Espen mukaan eilinen keikka oli parempi kuin perjantain. Ja ihan tajuton keikka olikin. Kuinka moni uskoisi etukäteen näkevän stage diveä Pistepirkko keikalla? Saati, että yhtyeen kiipparist/basisti tekee sitä? Black Audio oli myös hyvä. Erityiset propsit illan ensimmäiselle esiintyjälle Malcolmille, veti ekan keikkansa koskaan ja biisit kuulostivat hyviltä. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Pluto 24.04.2005 20:02:34 | |
---|
No perkele, bändi soitti torstaina Tampereella. Enköhän minä ollut silloin Hesassa. Ja sitten perjantaina oli pakko mennä sopivasti Tampereelle viikonlopuksi, kun Pirkot veti kaksi keikkaa Tavastialla. Voi tätä tuskaa. Dillon, you son of a bitch! |
Jubi 25.04.2005 11:47:42 | |
---|
Pirkot oli kyllä helvetin rockissa kunnossa. Hyvä meininki lavalla ja yleisön puolella myös. Eturivissä tuli kyllä hiki jo ensimmäisen vartin aikana. Itseä jäi kyllä vähän kaihertamaan setin lyhyys (1h 20min kaikkineen) ja muutamien hittien uupuminen. Ainakin ThisTime, OnionSoup, Birdie ja Frankenstein jäivät pois. Eleveniltä ei tullu yhtäkään ja Rumbleltakin vain LittleBitMore ja TokyoTiger (Black Audion laulajan tulkitsemana). Olisiko ollut niin, että viimeinen encore jäi vetämättä ja näin ollen muutama noistakin biiseistä? Lavalta lähdön jälkeen meni kuitenkin aika kauan ennen kuin valot sytytettiin ja taustanauha lähti rullaamaan. Kuuleman mukaan PK oli vieläpä ollut ainakin perjantain keikalla melkoisessa flunssassa.. Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. |
Artist 25.04.2005 12:22:24 | |
---|
Olisiko ollut niin, että viimeinen encore jäi vetämättä ja näin ollen muutama noistakin biiseistä? Lavalta lähdön jälkeen meni kuitenkin aika kauan ennen kuin valot sytytettiin ja taustanauha lähti rullaamaan. Kuuleman mukaan PK oli vieläpä ollut ainakin perjantain keikalla melkoisessa flunssassa.. Itsekin tykkäsin helvetisti keikasta. Meni omaan top 5:teen selvästi, ja paras Pistepirkko keikka, jonka olen ikinä nähnyt. Mutta ei 1h 20 min nyt niin hirveän lyhyt keikka ole, pidempi kuin etukäteen odotin. Voi tosin olla, että toinen encore jäi vetämättä, kuulin jotain, että Asko olisi hieman loukannut itseään hypätessään lavalta Psychon aikana... tosin myöhemmin illalla vakuutteli olevansa kunnossa, kun nopeasti kysäisin äijään törmätessäni.
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
fx 25.04.2005 12:47:10 (muokattu 25.04.2005 12:47:33) | |
---|
Olin kanssa siellä Tavastialla 23.4 ja oli kyllä hyvä keikka... Tosin jäin kyllä itsekin kaipaamaan vähäsen Onion Soupia ja Frankensteinia... www.mikseri.net/theblow |
Folcce 26.04.2005 11:02:40 | |
---|
Itseä jäi kyllä vähän kaihertamaan setin lyhyys (1h 20min kaikkineen) ja muutamien hittien uupuminen. Ainakin ThisTime, OnionSoup, Birdie ja Frankenstein jäivät pois. Eleveniltä ei tullu yhtäkään ja Rumbleltakin vain LittleBitMore ja TokyoTiger (Black Audion laulajan tulkitsemana)... Köh, perjantain keikalla kuultiin mm. Frankenstein Birdy I Never Said Onion Soup This Time Sekoiluista huolimatta parhaita keikkoja aikoihin!! Poistuin erittäin tyytyväisenä. Homoilu - Se on miesten hommaa! |
Jubi 26.04.2005 12:26:03 | |
---|
No voe helevetti!! Rally of Loven kiertueen keikka Tavastialla oli mahtavuutta mm. upean I Never Saidin ansiosta. LetTheRomeoWeep oli tuolloin myös kaunista kuultavaa. Mites perjantaina uuden levyn biisit? Ainakin lauantaina bändi viljeli runsaaltikin juuri tuota uutta tuotantoa. Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. |
Folcce 26.04.2005 13:01:46 | |
---|
Perjantaina uus levy jäi just vanhan materiaalin takia aika vähälle huomiolle. Rat King kuultiin ja ehkä pari muuta. Mutta kyllä ne toimi. Uutta levyä en itseasiassa ole vielä kuullut muuta kuin radiossa. Homoilu - Se on miesten hommaa! |
MK2112 26.04.2005 14:36:37 | |
---|
Itse olin 23.4. Espen mukaan eilinen keikka oli parempi kuin perjantain. Ja ihan tajuton keikka olikin. Kuinka moni uskoisi etukäteen näkevän stage diveä Pistepirkko keikalla? Saati, että yhtyeen kiipparist/basisti tekee sitä? Itse oon kerran nähnyt Askon daivaavan yleisön joukkoon. Tämä tapahtui Tavastialla keväällä -98 ja oli se sama keikka mistä bändin keikkamiksaaja Antti mainitsee siinä kirjassakin. Näitä viestejä lukiessa ketuttaa suunnattomasti etten päässyt kummallekaan keikalle, vaikka alunperin oli tarkotus tsekata molemmat. En nimittäin saanut lippuja hommattua osin musta riippumattomista syistä. Erityiset propsit illan ensimmäiselle esiintyjälle Malcolmille, veti ekan keikkansa koskaan ja biisit kuulostivat hyviltä. Olikos kymysyksessä tuo samainen Malcolm joka vaikuttaa tuolla pirkkojen foorumilla? "Without music, life would be a mistake." - Nietzsche |
Olikos kymysyksessä tuo samainen Malcolm joka vaikuttaa tuolla pirkkojen foorumilla? Jeh, huomasinkin vasta nyt, että hän on tuolla foorumilla. Mukava kaveri, on nähnyt myös Pistepirkkojen esiintyvän Englannissa.
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
mr_b 27.04.2005 22:37:51 (muokattu 27.04.2005 22:51:12) | |
---|
Minusta perjantain keikka oli kertakaikkiaan aika ihmeellinen sekoilu, yksi omituisimpia esityksiä mitä olen koskaan nähnyt Tavastialla, ainakin loppuunmyydyllä sellaisella. Ei se ollut välttämättä huono, lähinnä, eh, erilainen. Omituista sekoilua, ongelmia Askon synien kanssa ja parin minuutin keskusteluita biisien välillä yms yms. Ok, PK taisi olla kipeä, mutta PK itseasiassa veti koko ajan todella hyvin, muu yhtye veti vähän miten sattuu ja Asko hörhöli ehkä vähän liikaa, alkoi jo vähän pelottaa että mitä lavalla oikein tapahtuu. Ainakin se oli aidosti arvaamatonta rocknroll-touhua, koskaan ei tiennyt mitä seuraavaksi tulee... Settiä, sen verran kuin muistan eikä välttämättä oikeassa järjestyksessä: X-(wo)men Snowy Dave This time I got burned Midnight owl Space riding Rat king Wild Billy Frankenstein Onion soup Pala Bare Bone Nestiä jossain näillä main Not so good at school Just a Little bit more Motorcycle man One man down We ought Birdy (loistava versio PK & Espe versio, Asko mököttää nurkassa) ---- Äh jokin Espen slovari, nimi unohtui Rally of Love Ja sitten vielä jotain Jossain puolivaiheessa PK:n huulilta voi lukea selvästi sanan "Rumble", mutta sitä ei tule. Ja Asko tosiaan ei tahdo soittaa Birdyä vaan menee Tavastian nurkkaan mököttämään. Muutenkin jossain versioissa on selvää improvisoinnin makua, yhtye vilkuilee toisiaan hämmentyneen näköisinä. Mikä on oikeastaan aika hienoa. Upea yhtye, vähän huonompi päivä. EDIT: Ja Sweatmaster oli hieno yhtye 5 ensimmäistä biisiä, kymmenen jälkeen jo hiukan tylsä. Kun en ollut aikaisemmin kuullut ja biisit outoja (mutta silti, hmm, tuttuja). Tiukka yhtye silti, todella tiukka. Marlon Brando, Pocahontas and me |
Folcce 29.04.2005 22:02:21 | |
---|
Settiä, sen verran kuin muistan eikä välttämättä oikeassa järjestyksessä: X-(wo)men Snowy Dave This time I got burned Midnight owl Space riding Rat king Wild Billy Frankenstein Onion soup Pala Bare Bone Nestiä jossain näillä main Not so good at school Just a Little bit more Motorcycle man One man down We ought Birdy (loistava versio PK & Espe versio, Asko mököttää nurkassa) ---- Äh jokin Espen slovari, nimi unohtui Rally of Love Ja sitten vielä jotain Miten mulla on semmoinen muistikuva että I Never Said kuultiin? Olin kyllä humalassa, mutta en niin humalassa, että kuulisin eri biisejä kun mitä bändi soittaa... Not so good at school on muuten loistava biisi. Homoilu - Se on miesten hommaa! |
mr_b 30.04.2005 00:47:26 | |
---|
Miten mulla on semmoinen muistikuva että I Never Said kuultiin? Minä en kyllä muista, mutta saatan olla väärässäkin. Hmm? Marlon Brando, Pocahontas and me |