Aihe: Tupakointi reeniksellä
1 2 3 4 5 6 7
kuollut_marsu
25.04.2005 22:29:33
Tulipas tuossa mieleen, että mitenkä tuo tupakkapuoli on hoidettu teidän reenikämpillä? saako siellä poltella sisällä vai mitenkä?
Oma bändi treenaa nuorisotalon tiloissa, joten kahen tunnin treeneissä poltetaan tupakat ennen treenejä ja pidetään se yks tauko keskellä reenejä, kun meillä vaan minä ja toinen kitaristi olemme tuon mahorkan orjia. Kaverin bändin kämpällä polttavat sisällä ja siellä onki sitte reenien pättuessä sellanen metri lattiasta sitä savutonta aluetta.. :/
My god drinks maguar. Pastilli?
SiwamieS
25.04.2005 22:55:48
Hmm, poltellaan eteisessä, eli sisällä. Toisinaan myös muualla, kun on koko talo periaatteessa ainoastaan meidän käytössä.
http://crash.to/lias
mr_b
25.04.2005 23:39:21

Treenikämpällä tupakoinnista on 3 rasittavaa sivuvaikutusta, jossei mukaan lasketa terveysvaikutuksia polttajille, kauhiaa savua ja hajua ja astmaatikoille yms. aiheutuvaa haittaa.

1) Tuhkakupit (perinteiset). Niitä ei kuitenkaan kukaan tyhjennä ahkeraan ja ovat niin pirun kivoja kun sitten yhtäkkiä tipahtavat lattialle tai jonkin vahvistimen sisään. S-o-t-k-u.

2) Tyhjät kaljapullot, joita käytetään tuhkiksina. Kiva sekoittaa oikeaan olutpulloon. Namnam.

3) Vaara että lopuksi jokin jää kytemään tomuisten äänieristysmattojen ja munakennojen sekaan ja koko tönö roihahtaa. Heihei.
Marlon Brando, Pocahontas and me
jannu
26.04.2005 03:18:20
Meidän treeniksellä ei polteta. Piste.
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
Unworthy Knight
26.04.2005 04:00:11
Tapasivat poltella pihalla, talvella saattovat tosin olla ovensuusta tärisemistä.
Ja parituntisen treenauksen aikana oli tapana tupakoinin mennä aina näin: ennen, kerran välissä ja lopuksi.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Super-Jari
26.04.2005 07:01:25
Emme polta sisällä.
How can humans play God when all they are are slaves?
kiiski
26.04.2005 07:51:31
mr_b:n listaan lisäksi:
4) Tupakointi saattaa pahimmillaan pilata laitteet.
Juntunen
26.04.2005 08:23:53

Juu ei tupakkaa sisällä.
Tsekkaa biisi. Tsekkaa toinen. | Dian
kivi
26.04.2005 08:29:04
Poltan sisällä, samoin muu orkesteri. Eihän tää mikään kynnyskysymys ole, mutta en mä lähde ulos tupakalle ellei oo kesä, ja Suomessa harvoin on.

Tuhkakupit toimii, muutenkin treeniksellä kannattaa siivota.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
MrGuitarist
26.04.2005 08:33:02
Vuokrasopimuksen mukaan sisällä kämpässä ei polteta. Meidän orkesterista kukaan ei muutenkaan polta, mutta samassa kämpässä treenaavat 15v hevijannut ovatkin astetta kovempia jätkiä, joiden vuoksi joutuu puuttumaan tupakointiasiaankin :)
Jani The Rock
26.04.2005 08:40:47

En suosi sisällä polttamista ylipäänsäkään, koska olen allerginen tupakansavulle. Ääni kaikkoaa saman tien kauas etelään, laula nyt siinä sitten.
The road never ends for me, kid. Bella Italia #1
The Duke
26.04.2005 08:56:21
Sisällä tuprutellaan.

En suosi sisällä polttamista ylipäänsäkään, koska olen allerginen tupakansavulle. Ääni kaikkoaa saman tien kauas etelään, laula nyt siinä sitten.

Baari- ja klubikeikat ei oo sitten varmaan kovin herkkua...
It's not another state of mind..It's another mind of state...
Jani The Rock
26.04.2005 09:01:35

Baari- ja klubikeikat ei oo sitten varmaan kovin herkkua...

Ei oo joo. Tai kyllä se keikka vielä jotenkin menee, mutta sen jälkeen ollaankin sitten kolme päivää totaalisen tukossa ja ääni pois.
The road never ends for me, kid. Bella Italia #1
jussiohman
26.04.2005 10:15:47
Nuorisotalon tiloissa on kämppä, joten ymmärrettävästi pihalla on poltettava.
miscage
26.04.2005 10:30:49
Nuorisotalon tiloissa on kämppä, joten ymmärrettävästi pihalla on poltettava.
Osta!
Fortune
26.04.2005 11:16:00
Vuokrasopimuksen mukaan sisällä kämpässä ei polteta. Meidän orkesterista kukaan ei muutenkaan polta, mutta samassa kämpässä treenaavat 15v hevijannut ovatkin astetta kovempia jätkiä, joiden vuoksi joutuu puuttumaan tupakointiasiaankin :)

Onneksi meillä on kaltaisiani kaapin kokoisia, pelottavia jermuja, jotka uskaltavat asiasta mainita ko. teineille :)
"Look behind you, a three-necked guitar!"
superfly
26.04.2005 12:52:19
Aikas perseestä on kämpillä pössyttely. Vahvareihin yms. tarttuu todella vahvasti tuo haju, eikä lähde pois. Hävetkää.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Volle
26.04.2005 14:01:36
Aikas perseestä on kämpillä pössyttely. Vahvareihin yms. tarttuu todella vahvasti tuo haju, eikä lähde pois. Hävetkää.

Mulla ei ole ollut tapana haistella vahvistimia enkä ole pistänyt merkille hajua, vaikka olen tuonut niitä kotiinikin soiteltavaksi toisinaan. Sen sijaan tahmaiset pullonpohjarinkulat ja tolexiin tarttunut epämääräinen mössö, jossa on pölyä, tupakin tuhkaa ja ilmeisesti vahvistimen päälle kaatunutta olutta, vituttavat aika lailla, varsinkin kun asiaan ei ole itse syypää (kuin ehkä osittain).

Onhan toi kämpillä pössyttely pikkasen huono homma siinä mielessä, että ilmanvaihto siellä kellarissa ei mikään hirmuisen hyvä ole, joten melkoinen katkuhan siellä reenien jälkeen on, kun oveakaan ei viitsi pitää auki, kun soittelevat humppaa tai korjailevat mopoja viereisissä kämpissä. Eipähän tartte mennä lauantaina reenien jälkeen baariin, kun haisee rotsi jo valmiiksi pahalta.
Nam.
jussimus
26.04.2005 15:25:18
Meidän pändissä ei kukaan polta. Suosittelen tällaista ratkaisua muillekin ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)