Aihe: Kokemuksia Roland RS-70:stä?
1
fidZi
26.04.2005 02:00:40 (muokattu 26.04.2005 02:02:44)
Nii-in, jos tuommoisen Rollun ostaisi aloitussynaksi? Hintakategoriasta alle 1000 euroa löytää aika kehnosti vempaimia. Korgin Triton LE ei omaa hyviä pianoja, mikä on klassista musiikkia soittaneena häiritsevä tekijä (ja biiseihinkin haluaisin hyviä pianokohtia), ja Fantom Xa on kuitenkin jo kalliimpi. Ja onhan tuossa muuntomahdollisuudet ihan ok, ja varsinkin ääniä löytyy loistavasti ja monesti hyvätasoiset. Kaikkia ihme vimppeleitäkin kuten arpeggiaattori ja D-Beam ja USB-yhteys. Tosin näyttöruutu on aika pieni, eikä voi sämplätä.

Musiikkityyli olisi monipuolista: metallia, progea ja kaikkea jazzbluesgroovejamittelua ja kun kaikki nukkuvat ja pianolle ei pääse niin ehkä klassistakin.

Ja noista käytetyistä ei oikein tiedä, ja vaikka olisinkin varma niin vanhemmat välttämättä eivät. (Käytetty Korg Trinity V3 voisi olla poikaa.)

En ole vielä päässyt ulkomailla asuvana kyseistä lautaa kokeilemaan, mutta nettisivujen, kuulopuheiden ja arvostelujen perusteella vaikuttaa loistavalta ja rahanarvoiselta. Onko kokemuksia?
AJV
26.04.2005 11:51:58
Itseaisassa Le:nkin pianon olen ainakin itse saanut pienellä säädöllä ihan hyvän kuuloiseksi... Jos jaksaa vain värkätä.
Some guys play hard to get... I play hard to want!
JPQ
26.04.2005 14:37:21

Itseaisassa Le:nkin pianon olen ainakin itse saanut pienellä säädöllä ihan hyvän kuuloiseksi... Jos jaksaa vain värkätä.

Mihin musatyyliin istuvaksi ? ja lisäksi millä alueella säädöissä
ongelma on josko sama idea toimisi yamaha s30 pianossa.
fidZi
29.04.2005 01:05:20
Ei ole mutta yksi jota voisi pitää ehkä vaihtoehtona on alesis qs6.2
joka topsoundissa 979euroa. Ajattelin ettei jää ainakaan siitä kiinni
ostaminen ettei tiedä kaikkia vaihtoehtoja.

niin, mutta siinä sitten ei ole minkäänlaista sekvensseriä toisaalta...
JPQ
29.04.2005 01:09:49

niin, mutta siinä sitten ei ole minkäänlaista sekvensseriä toisaalta...

Totta ja eikä ole resofilsaa jos sen haluaa. Mutta muokkaus mahkuja
tietojeni valossa muuten kyllä paljon enempi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)