Aihe: Miksi ei torilla näy Warwickeja?
1
pardy
25.04.2005 23:08:28

Olen tässä kyttäillyt erilaisia vahvistimia (nuppeja) tuolta torilta mutta warwickeja ei vaan tunnu olevan. Ei kaappeja, ei nuppeja, miksi? Onko ne niin hyviä ettei kukaan niistä luovu? Vai onko ne niin surkeita ettei niitä kukaan kehtaa myydä eteenpäin. Hartkea löytyy, Mesaa, Ampegia jne. Warwick loistaa poissaolollaan. Puhukaa gurut..

Ne ei oo niin suosittuja.
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
BSJPMH
25.04.2005 23:13:00
Miksi ei? Kai niitä nyt joku käyttää. Vai meneekö nää hommat niin että nyt on muodissa vahvistin X ja Kaappi X ja vuoden päästä jotkut toiset... (Niin ja rantasauna ym. on omassa kategoriassaan jota ei muotivaihtelut heilauttele)
-Mitä tapahtuu jos soittaa 8 tuntia päivässä? Tyttöystäväsi raivostuu.- "Anna basistille, niin perse tärisee!!"
Teijo K.
25.04.2005 23:14:35

Miksi ei? Kai niitä nyt joku käyttää. Vai meneekö nää hommat niin että nyt on muodissa vahvistin X ja Kaappi X ja vuoden päästä jotkut toiset... (Niin ja rantasauna ym. on omassa kategoriassaan jota ei muotivaihtelut heilauttele)

Jeps ja Röytö.

Näin se on.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
pardy
25.04.2005 23:16:07

No öh, esim. joku Hartke, sellainenhan nyt on joka toisella basistilla, ainakin joku laite. Tottakai niitä liikkuu siis myös paljon. Ampeggia taas liikku tasaisen pajon aina. On tuo Warwick tuolla kaappi/vahvari-puolella varmaan vähän tälläinen muoti-ilmiöihin myyntinsä perustava merkki. En osaa sen kummemmin sanoa. Tai sit se just on muodissa oikeen kovasti tällä hetkellä, joten niitä ei vielä liiku käytettynä, muutaman vuoden päästä kun muoti muuttuu. Emminä tiiä, meen nukkuu.
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
Keny
26.04.2005 07:53:30
Henk koht en oo saannu warreista kunnon soundii ulos...siis nupeista ja kaapeista.Siks niitä ei liiku tai sit en vaan osaa.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
isorokko
28.04.2005 18:40:10
Kohta voipi liikkua jos isken oman sonic3:n ja 410:n myyntiin. Muutetaan kerrostaloon ja tekis vähän mieli vaihtaa johki komboon joka sit passais myös bändisoitossa... Ehdotuksia? Oon jotain 2x10 kattellu. Meni perskele kedelaattorin myynnissä ollut ebs ohi kun ei juuri silloin ollut rahaa :(

J-P
PASSO kuuluu...
Incarnation
28.04.2005 18:46:24
Kohta voipi liikkua jos isken oman sonic3:n ja 410:n myyntiin. Muutetaan kerrostaloon ja tekis vähän mieli vaihtaa johki komboon joka sit passais myös bändisoitossa... Ehdotuksia? Oon jotain 2x10 kattellu. Meni perskele kedelaattorin myynnissä ollut ebs ohi kun ei juuri silloin ollut rahaa :(

J-P

Vaihdetaanko päittäin? Saat mun Sweet 15 combon. :D
Rest in peace Dime
isorokko
28.04.2005 19:30:03
No warwick --> warwick vois toimia siinä mielessä että sä annat mulle basson ja mä noi kamat :D Kuulostaako paremmalta?

J-P
PASSO kuuluu...
Joonas
28.04.2005 19:47:19
Warre on tavallaan melko uusi ilmiö. Siis erityisesti vahvistinpuolella. Ne ei oo perusvarmoja klassikoita, vaan vielä vähän elämänsä teinivaiheessa. Veikkaan, että niitä ei liiku sen takia, että kovin monella ei vielä niitä ole (ja niiden hinta kun on samaa tasoa kuin tunnetumpienkin merkkien, niin moni kääntyy sellasiin uutta ostaessaan).

Ei sillä, että ne mitään überharvnaisia olis, mutta onpa fendereitä ja ampegeja huomattavasti enemmän liikenteessä kaikenkaikkiaan.

Joonas.
Moon vanha kettu. Älä ammu mua.
balzary
28.04.2005 21:10:14 (muokattu 28.04.2005 21:15:17)

Oon jotain 2x10 kattellu. Meni perskele kedelaattorin myynnissä ollut ebs ohi kun ei juuri silloin ollut rahaa :(

huutonetissä oli ainakin alkuviikosta mun vanha taurus myynnissä. hyvä ja toimiva peli.

edit: tuossa
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=16759547
BSJPMH
28.04.2005 21:20:06
Heko heko, "Kohde suljettu". Eikä muutenkaan kyllä liittyny Warwickeihin... :)
-Mitä tapahtuu jos soittaa 8 tuntia päivässä? Tyttöystäväsi raivostuu.- "Anna basistille, niin perse tärisee!!"
balzary
28.04.2005 21:22:49

Heko heko, "Kohde suljettu". Eikä muutenkaan kyllä liittyny Warwickeihin... :)

no entä sitten? heppu ostaa tosta tauruksen ja myy warwickit jollekin. kohde suljettu ei tarkoita etteikö myyjä sitä halua myydä. tossahan vaan jäätiin hintavarauksen alle ja kauppoja ei sillä kertaa tullut.
BSJPMH
28.04.2005 21:37:06
meditoi hyvä mies, älä vedä hernettä nenääsi turhaan. Peace & love and good happiness stuff
balzary
28.04.2005 21:57:28

meditoi hyvä mies, älä vedä hernettä nenääsi turhaan. Peace & love and good happiness stuff

höh, enhän mä ny herneile. :) ja :)
isorokko
28.04.2005 22:25:28
Kiitoksia vinkistä balzary... Pitääkin kysellä josko tuo lähtis. Tosin toi torilla oleva customshopin warrekin kiinnostais. Aijai ku ois paljon rahaa :P

J-P
PASSO kuuluu...
M.Hanski
29.04.2005 08:46:23
Torilla näyttäisi olevan Warwickin 2x10" myynnissä.
deedee86
03.05.2005 15:09:07
Warwickit vaativat vähän perehtymistä siinä missä muutkin nupit ja combot. Itselläni on warwickin nuppi ja kaappi ja alkusäädössä ja soundin löytämisessä meni kuukausia ellei vuosi :) tietenkin oman basson säätö, esim kaularaudan(reliefin) säätö on merkittävä osatekijä soundin kannalta. Elikkä aina ei voi syyttää pelkkää vahvaria. Pitäkää tätä puolustuspuheena warwickeille :)
Incarnation
04.05.2005 17:17:00
Warwick repäisi vahvistinpuolella. Katsokaa hintaa:

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-179642.html
Rest in peace Dime
Kieppi
04.05.2005 17:29:41
Warwick repäisi vahvistinpuolella. Katsokaa hintaa:

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-179642.html

Tässä siis uusi Behkuntappaja?

Mulla on ollut se vanhemman mallinen Profet III ja ei voi kuin suositella. Järjettömän paljon (trankku)nuppia tuohon hintaan.
Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Demo on viimeinkin valmis!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)