Heavy Duty 24.04.2005 20:15:38 | |
---|
Moro, Onko kenelläkään kokemuksia kyseisistä selkätuellisista malleista ? Selkäni leilkattiin ja tarvitsen tuolin ,jossa selkä ei väsy.Sessiot pääasiassa yhdellä pedaalilla. Myös kaikki muut huomiot rumputuoli/selkä asioista kiinnostavat..kiitoksia etukäteen. HD www.jpinfo.tk Judas Priest infosivu
www.highpriesthood.com |
Niskamies 24.04.2005 20:18:34 | |
---|
Itse en ole huomannut hirveän suuria eroja huipputuolien välillä. Jos Taman 1st chairin ostat, et tule tekemään virhettä. Itsellä on Pearlin vastaava joka on myöskin loistava. Itse en ostaisi kangaspenkkiä. Olen kuullut paljon juttua että ne menisivät todella helposti likaisiksi kapulan lohkeamista ja muista. Nahkapenkki toimii itsellä hyvin. Meitsi on meshissä. |
Olli 24.04.2005 23:53:59 | |
---|
Itse en ole huomannut hirveän suuria eroja huipputuolien välillä. Jos Taman 1st chairin ostat, et tule tekemään virhettä. Itsellä on Pearlin vastaava joka on myöskin loistava. Itse en ostaisi kangaspenkkiä. Olen kuullut paljon juttua että ne menisivät todella helposti likaisiksi kapulan lohkeamista ja muista. Nahkapenkki toimii itsellä hyvin. Itse kyllä suosittelen kangaspenkkiä. Ei pers hikoo niin hemmetisti... Molemmat topikin aloittajan ehdottamat penkit on hyviä. Itse noista ottaisin Pearlin... |
Tama (Royal Star) 24.04.2005 23:56:32 | |
---|
Itse kyllä suosittelen kangaspenkkiä. Ei pers hikoo niin hemmetisti.... joo, nahka on todella erinomainen, hakkaat muutaman biisin läpi, ja istut vesilammikossa. ei yhtään hyvä;D. seuraava on 99% todennäköisyydellä kangasta. mikä ihmeen zildjian.....? |
Triskal 25.04.2005 01:40:08 | |
---|
Minulla on tuo Pearl D-2000BR. Toimii hyvin. Se on nelijalkainen, mikä saattaa keikkapaikasta riippuen aiheuttaa ongelmia, mutta muuten tosi jees. Selkänoja on hyvä ja riippuen siitä miten päin sen asentaa, löytyypi penkistä kaksi erimuotoista istuinta. Minulle tuo penkki oli joka sentin arvoinen. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
ddrum54 25.04.2005 12:58:46 | |
---|
Mullakin on tuo Taman 1st chair, hyvä penkki. Siinä vaan on se selkänoja semmoinen pötkö, mikä ei tue selkää kuin ihan muutaman sentin matkalta. Aattelin vaan sitä, että jos sun selkä tarvitsee pitempää tukea, niin jollain muulla merkillä kenties löytyy pitkällä selkänojalla varustettu malli. Toki pystyyhän tuohon Tamaankin "virittelemään" selkänojapalan vaikka jostain konttorituolista. 2`n 4 |
Heavy Duty 25.04.2005 17:51:37 | |
---|
Kiitos tiedoista ! Tama 741 selkätuki ei ilmeisesti kuitenkaan tue riittävästi,näin ainakin ymmärsin. Pearl D-2000BR taitaa olla kangaspenkki ? Onko siinä penkin käännettävyys hyvä lisäarvo ? Lukitus lienee molemmissa hyvä. Mistä muuten penkki Tama tai Pearl kannattaisi hankkia täältä PK seudulta ?
Minulla on tuo Pearl D-2000BR. Toimii hyvin. Se on nelijalkainen, mikä saattaa keikkapaikasta riippuen aiheuttaa ongelmia, mutta muuten tosi jees. Selkänoja on hyvä ja riippuen siitä miten päin sen asentaa, löytyypi penkistä kaksi erimuotoista istuinta. Minulle tuo penkki oli joka sentin arvoinen. www.jpinfo.tk Judas Priest infosivu
www.highpriesthood.com |
savopie 25.04.2005 17:57:10 | |
---|
pearlit on vissiin joka paikassa samanhintaisia, ja tamaa www.levytukku.fi :stä huom! tingi levytukussa saat tuolin 160euroon. + selkänoja. Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |
Music Man 25.04.2005 17:58:53 | |
---|
Pearl D-2000BR:ssä on vinyylipintainen istuin. Saat niitä DLX:stä, Musamaailmasta, Vantaanportin F:ltä jne. |
Sain oman Pearlini 250 €. Se selkänoja on oikeasti hyvä, leveä se ei ole, mutta tukee hyvin silti riippuen säädöistä ja se on kyllin korkea. Se on tosi oivallinen nimenomaan ristiselän tukemiseen. En itse tiedä, mitä toivot penkin istuimen muodolta, mutta minulle toimii ihan hyvin melkein mikä vaan. Satulanmuotoisesta en nyt tosin mene vannomaan. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
ddrum54 26.04.2005 00:32:11 | |
---|
Kiitos tiedoista ! Tama 741 selkätuki ei ilmeisesti kuitenkaan tue riittävästi,näin ainakin ymmärsin. Tamalla on kyllä säädettävä korkeus ja kallistuskulma. Se itse selkänojatyyny on noin 10cm paksu, pyöreä tyyny, eli ei riitä tukemaan koko selkää. 2`n 4 |
Triskal 26.04.2005 10:28:28 | |
---|
Tamalla on kyllä säädettävä korkeus ja kallistuskulma. Pearlilla on myös. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
ddrum54 26.04.2005 11:49:29 (muokattu 26.04.2005 11:51:35) | |
---|
Pearlilla on myös. Onko Pearlissa korkea selkänoja? Aattelin vaan, että se tukisi selkää pitemmältä matkalta. Tuo Taman tuki on aika pistemäinen, eli se ei tue kuin ehkä kahden nikaman osalta. Tietysti riippuu selän vammasta, mutta olettaisin, että pitempi tuki, tämmöisessä tapauksessa olisi parempi. EDIT: Nonni, siellähän se lukee, jotta korkea on, sori. : ) 2`n 4 |
Heavy Duty 26.04.2005 15:56:52 | |
---|
Ostin sitten Tama HT 730(kolme jalkainen malli) ergo riderin selkätuella.Testasin sitä ja tuntui pätevältä.Pearl D 2000 BR en löytänyt k.o. liikkeistä,Musa Fasu Vantaa tilasi liikkeeseen kokeiltavaksi,mutta en malttanut enää odotella sitä, Taman testaamisen jälkeen.Selkätuki vaikuttaa pätevältä alaselkävikaan. Kiitokset taas asiantuntijoille ! HD www.jpinfo.tk Judas Priest infosivu
www.highpriesthood.com |