Olli S. 24.04.2005 13:31:42 | |
---|
Erehdyin kerran ottamaan Musarin Silhoueten käteeni eräässä liikkeessä ja sen jälkeen elämä ei ole ollut entisellään; en ollut hankkimassa uutta kitaraa, mutta kokeillessani ko. musaria tuli heti PAKKO saada se ja sitten kun katsoin hintalappua järkytys, ei ikinä tällaiselle harrastelijalle. Pari viikkoa pyöritin ajatusta mielessäni, kävin testaamassa tarkemmin ja vertasin mm. saman hintaluokan stratoihin ja niin oli. että Musari tuntui luodulta käteeni. Nyt siis omistan unelmien kitaran ja pankkitilissä on iso lovi vielä hyvän aikaa. Kun otan kitaran käteeni ei kaduta hetkeäkään! Tässä siis yhdistetty ostosTV ja uskonnollinen hurmos ;-) Sitten asiaa: Patterikotelo ainakin minun kitarassani on hurinanestopiiriä varten. Se haistelee mikkien läheisyydessä olevan häiriökentän ja luo vastavaiheisen kentän. Itse mikkisysteemi on täysin passiivinen. Toimii erinomaisesti. Onnea Silhouetten johdosta! Mahtava kitara, eikö vain. Minkä värisenä otit? Paljonko tuli hintaa uudelle, jos saan kysyä? Omani ostin käytettynä, mutta kunto oli mint. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
Ze Kink 24.04.2005 13:35:40 | |
---|
Samaa olen silmäillyt. Toivottavasti johonkin lähikauppaan saapuisi tuollainen piakkoin. Sokkona ei viitsisi ostaa... Minäkin olen tuota vähän kelaillut, mutta toisaalta eipä minulla tarvetta paljoa olisi. Mutta jos 7-kielinen versio sattuisi tulemaan... Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä |
Wäiski 24.04.2005 21:38:50 | |
---|
Onnea Silhouetten johdosta! Mahtava kitara, eikö vain. Minkä värisenä otit? Paljonko tuli hintaa uudelle, jos saan kysyä? Omani ostin käytettynä, mutta kunto oli mint. Kiitos vaan. Hinnoittelu on mielenkiintoinen, ovh yli 2400 eur, DLX:n hintalappu 1890 eur ja Top Soundissa 1606 eur. Itse annoin straton väliin ja oman käsitykseni mukaan hävisin n. 100 euroa TopSoundin hintaan. Kitara on seksikkään punainen ja malliltaan Silhouette Special tallahumppparilla. Otelauta on ruusupuuta. Mikit toimivat loistavasti mahdollistaen monipuolisen käytön stratomaisista sävyistä tallahumpparilla saatavaan mättöön. Mikinvalitsimen väliasennot ovat mielestäni poikkeuksellisen toimivia. Merkittävää on vireen säilyminen ainakin aikaisempiin kokemuksiini verrattuna erinomaisesti myös kampea käytettäessä ja toimiva sooloilumahdollisuus otelaudan päästä päähän. Kuva on nähtävissä omakuvani paikalla. On se ainakin soittajaansa kauniimpi... |
oiva tumpeloinen 25.04.2005 15:00:37 | |
---|
Jos on ostamassa uutta musaria, niin kannattaa ainakin kattoa Stanford Musicin sivut. http://www.stanfordmusic.ee/index.php?lang=eng&mid=5,313,583. Kaveri haki juuri muutama viikko sitten uuden Petruccin sieltä. Kaikilla "mausteilla" hintaa tuli vähän rapeat 2100 euroa. Itse Tilaan heti, kun pääsen ymmärrykseen itseni kanssa tilaanko jp6:sen vai Morsen. Kokeilemalla tyhmäkin oppii..... |
Ja kannattaa tsekata myös top sound, sieltä voit saada vielä halvemmalla kuin tuolta. Ite maksoin lukesta 2000e joka oli uusi, maching headstock ja vielä joku erikoisempi limited edition joita ei suomessa monta oo... |
oiva tumpeloinen 25.04.2005 21:17:14 | |
---|
Ja kannattaa tsekata myös top sound, sieltä voit saada vielä halvemmalla kuin tuolta. Ite maksoin lukesta 2000e joka oli uusi, maching headstock ja vielä joku erikoisempi limited edition joita ei suomessa monta oo... Jos vain halvemmaksi tulee, niin tottakai! Stanford Musicin lähtöhinta tolle Lukatherille on vain noin 1600e, mistä jp6:sen kohdalla sai tingattua n. 10%. Malmin DLX:n vastaus ainakin oli: Toi on listahinta, kyllähän se vähän putoo, muttei paljon.....(tulipa sekavan oloinen teksti, mut toivottavasti ymmärrätte). En sitten tiedä, paljonko hintaeroa Top Soundilla ja DLX:llä on. Ja tietenkin se, että jos kitaran Stanfordilta tilaa, joutuu sen hakemaan tallinnasta, mikä saattaa olla yllättävän rankka ja kallis reissu. ;) Kokeilemalla tyhmäkin oppii..... |
Wäiski 26.04.2005 00:23:41 | |
---|
Jos vain halvemmaksi tulee, niin tottakai! Stanford Musicin lähtöhinta tolle Lukatherille on vain noin 1600e, mistä jp6:sen kohdalla sai tingattua n. 10%. Malmin DLX:n vastaus ainakin oli: Toi on listahinta, kyllähän se vähän putoo, muttei paljon.....(tulipa sekavan oloinen teksti, mut toivottavasti ymmärrätte). En sitten tiedä, paljonko hintaeroa Top Soundilla ja DLX:llä on. Näkyi olevan TopSoundissa yli 2000 eur ainakin nettisivuilla. Silhouettekin oli noussut samoihin hintoihin, eli sainkin omani edullisesti ;-) |
Olli S. 26.04.2005 18:33:22 | |
---|
Kiitos vaan. Hinnoittelu on mielenkiintoinen, ovh yli 2400 eur, DLX:n hintalappu 1890 eur ja Top Soundissa 1606 eur. Itse annoin straton väliin ja oman käsitykseni mukaan hävisin n. 100 euroa TopSoundin hintaan. Kitara on seksikkään punainen ja malliltaan Silhouette Special tallahumppparilla. Otelauta on ruusupuuta. Mikit toimivat loistavasti mahdollistaen monipuolisen käytön stratomaisista sävyistä tallahumpparilla saatavaan mättöön. Mikinvalitsimen väliasennot ovat mielestäni poikkeuksellisen toimivia. Merkittävää on vireen säilyminen ainakin aikaisempiin kokemuksiini verrattuna erinomaisesti myös kampea käytettäessä ja toimiva sooloilumahdollisuus otelaudan päästä päähän. Kuva on nähtävissä omakuvani paikalla. On se ainakin soittajaansa kauniimpi... Ihan käypään hintaan sait. Hyvännäköinen peli tuo kyllä on. Itselläni on normaali Silhouette kiinteällä tallalla ja sain sen alta tonnin käytettynä. Itselleni tuo on sopivampi, kun tarvitsen kaulahumpparia koko ajan. Kuvia siitä http://photobucket.com/albums/y115/ollisaarinen/Tuo on väriltään läpikuultavan vihreä, vaikka se ei ehkä kuvista näykään. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |