A.R.P. 24.04.2005 16:11:37 | |
---|
remon patchithan on tehty kevlarista siis tästä materiaalista mistä luotilivitkin thedään, mitenkäs muilla valmistajilla? Ainakin Danmarin Metal Kick patcheissa on käytetty osittain alumiinia, varmaan aika napsu saundi, mutta syö varmasti myös nuijaa hyvin. Halpa on halpaa, vaikka sen ostaisi kalliilla. |
Niskamies 24.04.2005 20:02:41 | |
---|
Ainakin Remon Patch irtoaa suht helposti, pitää vaan käyttää jonkinverran voimaa. Ja pieni esteettinen haitta tulee kun kalvoon ja pikkasen liimaa. Meitsi on meshissä. |
grind 24.04.2005 23:16:22 | |
---|
Ainakin Danmarin Metal Kick patcheissa on käytetty osittain alumiinia, varmaan aika napsu saundi, mutta syö varmasti myös nuijaa hyvin. En tiedä mimmoinen pinta tuossa Danmarissa on,mutta ei alumiini tai muu kova materiaali sen kummoisemmin sitä nuijaa syö. Ainakaan en itse ole huomannut. Tällähetkellä itselläni on palanen pinstripeä 2-puoliteipillä osumakohdassa. |
LumPus 25.04.2005 11:19:35 | |
---|
remon patchithan on tehty kevlarista siis tästä materiaalista mistä luotilivitkin thedään, mitenkäs muilla valmistajilla? Evansin AF-Patch, eli se valkonen tukevampi on tehty kanssa kevlarista, pienempi ja mukavampi kuin Remon pätsi, omasta mielestäni. ja kestää todella hyvin. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
Aquarianin Patch on ainakin hyvä - suosittelen! Ei vaikuta liikaa soundiin vaikka hieman iskua pehmentääkin. Soittokokemusta noin viikonverran |
Kosminen 25.04.2005 12:14:26 | |
---|
Aquarian taitaa myös itsellä olla. Ei mikään älytön napsu ainakaan omasta mielestä, vaikea sanoa ku en oo muita lätkiä kokeillu. Ehkä se on vähä sellainen luonnollisemman kuuloinen. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
Joustinpatja 26.05.2005 21:18:26 | |
---|
No laitetaas tänne vanhaan aiheeseen, millanen tuo Gibraltarin punainen(ko) lätkä on? Kuuluuko nopeesti läpi, vaikuttaako soundiin/soitettavuuteen ym.? |
NKVD 27.05.2005 15:44:18 | |
---|
No laitetaas tänne vanhaan aiheeseen, millanen tuo Gibraltarin punainen(ko) lätkä on? Kuuluuko nopeesti läpi, vaikuttaako soundiin/soitettavuuteen ym.? Mulla oli joskus ihan aloittaessa semmoinen punainen paksu kuminen gibraltarin lätkä joka ei kulunu edes napalmilla... basarissa oli silloin jo niin huono soundi ettei se enää vaikuttanu siihen. Puoli vuotta sitten kun ostin itselleni rummut, niin sain kalvojen mukaan Evansin mustat läpsykät. Ei oo vielä kulumisen merkkejä, eikä tuntuis vaikuttavan soundiin. Pedaleissa on muoviset nuijat eikä niissäkään näytä olevan mitään ihmeellistä... Remon falamia pitäis testaja jos se tekis vähän lisää lätinää. Narodny Komissaryat Vnutrennikh Del |
Jeaqar 27.05.2005 15:58:39 | |
---|
Testasin ite laittaa Remon falam slamin kirkkaaseen 14" ambbiin ja virveliin. Joskus pitäisi testailut lopettaa koska tottakai kun laitat sen siihen ja lyöt, huomaat: No perkseles, CS on keksitty jo ;D. |
kampela 28.05.2005 10:16:35 | |
---|
Mulla on Evansin padi kulunut puhki joka kerta, oon vaihdellut nuijan kulmaa. Taman falami on toiminu aina.. www.endofyou.net |