Ongelmana on että kun vien Guitar prosta tiedoston wawiksi vie-toiminnolla, en jostain syystä kuule mitään koko tiedostosta. Adobella kahtoin ja se näyttää että se ei olisi siirtänyt mitään. Siis mitä hä mietin useamman kertaa tätä ja hävettää kysyä kun vastaus kummiskin minun tuurilla on hyvinkin simppeli. Käynks mä täällä usein? |
Fortune 25.04.2005 09:50:44 | |
---|
Villi arvaus ohjelmaa käyttämättömältä: Pitääköhän siinä kenties mustata hiirellä tms. ne osat partituurista, jotka halua wav-tiedostoksi exportata? "Look behind you, a three-necked guitar!"
|
J_Mikkonen 25.04.2005 09:58:43 | |
---|
Villi arvaus ohjelmaa käyttämättömältä: Pitääköhän siinä kenties mustata hiirellä tms. ne osat partituurista, jotka halua wav-tiedostoksi exportata? Ei, siinä pitää play/pause näppäimen avulla kahtoa se mitä nauhottaa. Oon kyllä aika varma että se on jostain pikku jutusta kiinni kun muistelin että on tuo aikasemmin toiminu. Auditionissa näytti tosiaan pelkkää tasaista pötköä. Eli jotain on tullut, mutta ei tuota rumpu/basso-taustaa. Jäi vaivaamaan. Ja kun pitää kotikoneelta raahata koulun koneelle niin menee monimutkaiseksi. Käynks mä täällä usein? |
tenkainen 25.04.2005 10:06:50 | |
---|
Koetappa vaihtaa niitä midiasetuksia. Eli Asetukset -> Midi-asetukset -> ja portti yköseen äänikortista synteesiin tai toisteppäin. (Ei välttämättä ole vaihtoehtoa...) Ja äänikortista "what you hear" -asetus toimimaan, eli nauhoittaa minkä kuulee. "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut |
J_Mikkonen 25.04.2005 10:21:38 | |
---|
Koetappa vaihtaa niitä midiasetuksia. Eli Asetukset -> Midi-asetukset -> ja portti yköseen äänikortista synteesiin tai toisteppäin. (Ei välttämättä ole vaihtoehtoa...) Tuo tuli tässä justiinsa mieleen. Pitää testata. Ja äänikortista "what you hear" -asetus toimimaan, eli nauhoittaa minkä kuulee. Saako tuon ihan äänikortin asetuksista säädettyä? Sori, tyhmää pitää neuvoa. Käynks mä täällä usein? |
tenkainen 25.04.2005 10:24:48 | |
---|
Saako tuon ihan äänikortin asetuksista säädettyä? Sori, tyhmää pitää neuvoa. Riippuu kortista. Kyyl, yleensä. Ja senhän saa parhaiten nuilla "peliäänikorteilla" windowsin äänenvoimakkuudensäätöpaneelista. Kiva sana. "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut |
Heart Of Steel 25.04.2005 16:03:53 | |
---|
Äänitä ulkoisella ohjelmalla ja äänikortin mikseristä äänityslähteeksi stereo mix/what you hear tms päälle. |
k1mm0 25.04.2005 21:18:13 | |
---|
Ainakin Windowsin omassa "mikserissä" tuo "what you hear" -toiminto on nimellä Wave, niin kuin taitaa olla aika monessa muussakin. Eli wave vain nauhoituslähteeksi ja sitten jollain ulkoisella ohjelmalla nauhoittelet. Peto rakasti minua, mutta minä en rakastanut sitä.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
J_Mikkonen 26.04.2005 11:31:47 | |
---|
Ainakin Windowsin omassa "mikserissä" tuo "what you hear" -toiminto on nimellä Wave, niin kuin taitaa olla aika monessa muussakin. Eli wave vain nauhoituslähteeksi ja sitten jollain ulkoisella ohjelmalla nauhoittelet. Jep, nyt tajusin. Kiitoksia kaikille. Helpotti suuresti. Käynks mä täällä usein? |