Aihe: Legendaariset musiikkikaupat ja kauppiaat?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Tankero
23.04.2005 21:34:54
niin mäkin. Backlinea jäin kyllä kaipaamaan, siitä varmaan on erilliset threadit täällä...

Miten helevetisä?
Tankero
23.04.2005 21:39:39
H-Puttaalla, Pekka oli muuten maaliman huonoin asiakaspalvelija, ja nythän sillä ei oo ku velekaa.

Pekka on kopistunut. Kävi talvella kerran meidän tykityksissä ja nyt on päässyt johonkin tietsikkahommiin. Oli käväissyt erään bassontumputtajan luona kylässä taannoin. Työautona Bemarin X5. Hyvä, että on saanut taas meiningeistä kiinni.
Tunnustan, että tuli aikoinaan annettua Pekalle ekana kopsua. Trendikästä Marinellaa, ennenkuin lähettiin Karhusaaren lavalle tansseihin
migeboy
23.04.2005 22:21:50
Pitää kehua Musapörssiä täällä Jyväskylässä.
uruttaja
23.04.2005 22:45:07
Miten helevetisä?

Masokisteja on maalimassa.
echo66
24.04.2005 11:10:12
Ei pahaa sanottavaa, yks Takamine on sieltä haettu.

Sen sijaan DLX on mennyt huonoon suuntaan Malmilla, sorry vaan kaverit, jos tätä luette, mutta teillä oli aika välinpitämätön suhtautuminen, kun vakavissani kokeilin PRS:n kitaraa, hinta tais olla jotain 3700 egee. Kyllä mä odotan saavani ton hintaluokan jutuissa palvelua ja miksei halvemmissakin. En meinaan osta siitä liikkeestä enää mitään, finito.

Oho! Itse taas olen saanut aina hyvää palvelua k.o. liikkeessä. Olen asioinut tosin sattumalta saman myyjän kanssa aina. (Tosin olen asunut pääkaupunkiseudulla vasta 2 vuotta, joten ei ole paljon musiikkiiikkeistä kokemusta..) Kaisaniemen F-Musiikki on kyllä luku sinänsä...Myyjiä on aina enemmän kuin asiakkaita ja juttelu keskenään on yleisempää kuin asiakkaan palvelu..Aron Soitin Kampissa taasen on todella sympaattinen paikka...Musamaailma taas jotenkin Hevimiesten paikka..rautalankamiehellä ei taida olla asiaa sinne......
Tampereella asuessa jäi hyvin mieleen hyvästä palvelusta Soitinkeskus sekä Tammelantorin musiikkiliike...Varsinkin Soitinkeskuksen Jäbät olivat todella palvelualttiita myynnin ammattilaisia...sielläkin oli jostain syystä F-musiikissa (siinä Anttilan lähellä) aina nuiva meininki... Muutenkin jotenkin tuntuu että joka paikassa F-musiikit ovat semmoisia "keskiluokkaisten Pianonhankintakauppoja"????
..Baha-ree-Bah!!!
half
24.04.2005 12:13:09
Muutenkin jotenkin tuntuu että joka paikassa F-musiikit ovat semmoisia "keskiluokkaisten Pianonhankintakauppoja"????

Olen 100 % samoilla linjoilla.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Sertzo S
24.04.2005 13:30:20
Ettei vaan olis ollut nää Suonenjoelta lähtöisin olevat T:n veljekset. Itsekin tuossa ryhmässä muutaman vuoden pyörin.Sertzo muistaa.

Eipä Sertzo nyt muista :/
pekkajau
24.04.2005 14:58:55 (muokattu 24.04.2005 14:59:19)
Kuopiossa oli yksi tosi luihu "kauppias" muinaisessa A.K:n musiikkiliikkeessä 70-luvulla. Mies kuuluu tunnettuun "musiikkiveljeskuntaan" ja meinas maksattaa saman kitaravahvistimen meikäläisellä kaksi eri kertaa! Itse se otti rahat vastaan vahvistinta ostaessa ja reilun vuoden päästä lähetti sitten laskun mulle muka maksamattomasta vahvistimesta! Sitä silminnähden vitutti kun multa löytyi käteiskuitti vielä vuoden jälkeen siitä ostotapahtumasta! Koetti se siinä vielä jotain änkyttää käsi ojossa mut se itse liikkeen omistaja ymmärsi heti yskän ja pyyteli anteeksi! En enää koskaan asioinut sen jälkeen kyseisessä musiikkiliikkeessä! Se liike sitten lopettikin jonkun ajan päästä!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Sertzo S
24.04.2005 17:32:30
Kuopiossa oli yksi tosi luihu "kauppias" muinaisessa A.K:n musiikkiliikkeessä 70-luvulla. Mies kuuluu tunnettuun "musiikkiveljeskuntaan" ja meinas maksattaa saman kitaravahvistimen meikäläisellä kaksi eri kertaa! Itse se otti rahat vastaan vahvistinta ostaessa ja reilun vuoden päästä lähetti sitten laskun mulle muka maksamattomasta vahvistimesta! Sitä silminnähden vitutti kun multa löytyi käteiskuitti vielä vuoden jälkeen siitä ostotapahtumasta! Koetti se siinä vielä jotain änkyttää käsi ojossa mut se itse liikkeen omistaja ymmärsi heti yskän ja pyyteli anteeksi! En enää koskaan asioinut sen jälkeen kyseisessä musiikkiliikkeessä! Se liike sitten lopettikin jonkun ajan päästä!

Mitenhän se onkaan, etteivätkö savolaiset ole muka umpikieroja ;)
half
24.04.2005 20:43:08
Mitenhän se onkaan, etteivätkö savolaiset ole muka umpikieroja ;)

Onhan ne, mutta aina Suomen kokoinen markkina yhden savolaisen kestää kerrallaan. Ensin Pakarinen sitten Jaakko Teppo. Kukahan se olis nyt ?
KoskPaavo
24.04.2005 20:57:06
Onhan ne, mutta aina Suomen kokoinen markkina yhden savolaisen kestää kerrallaan. Ensin Pakarinen sitten Jaakko Teppo. Kukahan se olis nyt ?

Kummatkin ovat kylläkin syntyisin Pohjois-Karjalasta, mutta kyllä savolaisina pärjänneet ihan hyvin.
Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti
half
24.04.2005 21:01:23
Kummatkin ovat kylläkin syntyisin Pohjois-Karjalasta, mutta kyllä savolaisina pärjänneet ihan hyvin.

Ovat siis tosi savolaisia korkkiruuveja, Pohjois-Karjalasta ja savolaisempia kuin savolaiset itse.
Jalmus
24.04.2005 21:43:02
Ovat siis tosi savolaisia korkkiruuveja, Pohjois-Karjalasta ja savolaisempia kuin savolaiset itse.

Käsittääkseni Jaakko Teppo kyllä on joensuulainen. Jokipoikien matseissa näkee usein ja kirjoittaa humoristia tarinoita Karjalan Heiliin.
Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi.
isojussi
24.04.2005 22:19:37
...Kaisaniemen F-Musiikki on kyllä luku sinänsä...Myyjiä on aina enemmän kuin asiakkaita ja juttelu keskenään on yleisempää kuin asiakkaan palvelu..... Muutenkin jotenkin tuntuu että joka paikassa F-musiikit ovat semmoisia "keskiluokkaisten Pianonhankintakauppoja"????

Mulla on kyllä aivan päinvastaisia kokemuksia - vai onko Hesassa muitakin F-musiikkeja?

Mä oon Ylösen Karilta (F-musiikki) ostanu kolme torvee ja aina saanu helevetin hyvän palvelun.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Simplex
25.04.2005 08:58:49

Huijari-Huttusella vaihdatin taannoin vahvistimeen putket ja koneen sinne jättäessä painotin että soittakaa jos tulee muutoksia, äijä lupasi että "totta kai". Kun menin hakemaan konetta niin hintaa oli tullut lisää yli 60%! Kysyin että miksi ja kerrottiin ettei niitä putkia ollutkaan talossa mistä sovittiin, oli vain näitä kalliimpia. Kysyin sovitusta soittamisesta muutoksien suhteen niin äijä sanoi vaan että voihan hän ottaa putket poiskin ja tilataan sitten niitä halvempia mutta siihen menee varmaan pari viikkoa. Paskat, keikkaa oli tulossa ja pakko oli maksaa mutta enpä enää siellä asioi. Kitarakin oli säädössä siellä joskus ja siitäkin jäi hapan maku ja kitara piti säädättää uudestaan muualla.
Custom-shopissa on tajuttu ottaa jokainen asiakas yksilönä ja kohdella sitä siten kuin juuri hän olisi paras asiakas, nykyinen myyjä on tosin vähän turhan apaattinen. Hyvästä kohtelusta maksaa mielellään vähän enemmäkin jos asiointi sujuu mutkitta.
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
turhala
25.04.2005 09:06:29
Käsittääkseni Jaakko Teppo kyllä on joensuulainen. Jokipoikien matseissa näkee usein ja kirjoittaa humoristia tarinoita Karjalan Heiliin.
Kyllä tuo Jaska taitaa ihan alunperin olla noita ihan oikeita savolaisia. Eli Iisalmesta päin on syntyisin .Sieltä Pörsänmäeltähän ne laulutkin kertoo .On sitten myöhemmin kulkeutunut tuonne joensuuhun.
''Soitakaa jotain modernia, vaikka Kake Randelinin tarja avaa hakas'' Juopunut nainen pohjoiskarjalassa 2005 tammikuussa
Neljä Ruuvia
25.04.2005 09:15:07
Huijari-Huttusella vaihdatin taannoin vahvistimeen putket ja koneen sinne jättäessä painotin että soittakaa jos tulee muutoksia, äijä lupasi että "totta kai". Kun menin hakemaan konetta niin hintaa oli tullut lisää yli 60%! Kysyin että miksi ja kerrottiin ettei niitä putkia ollutkaan talossa mistä sovittiin, oli vain näitä kalliimpia. Kysyin sovitusta soittamisesta muutoksien suhteen niin äijä sanoi vaan että voihan hän ottaa putket poiskin ja tilataan sitten niitä halvempia mutta siihen menee varmaan pari viikkoa. Paskat, keikkaa oli tulossa ja pakko oli maksaa mutta enpä enää siellä asioi. Kitarakin oli säädössä siellä joskus ja siitäkin jäi hapan maku ja kitara piti säädättää uudestaan muualla.
Custom-shopissa on tajuttu ottaa jokainen asiakas yksilönä ja kohdella sitä siten kuin juuri hän olisi paras asiakas, nykyinen myyjä on tosin vähän turhan apaattinen. Hyvästä kohtelusta maksaa mielellään vähän enemmäkin jos asiointi sujuu mutkitta.

Mä tykkään kyllä Kitarapajasta ja Aron Soittimesta vieläkin eniten...Must vaan on kivempi saada vastaukses rehellinen " Emmä tiedä" kun hirveä kasa jotain myynti jargonia kuinka "yhä useampi käyttäjä on todennut piitransistorin ylivertaisuuden silikoniin nähden"
Rämppy
25.04.2005 12:34:29
No Kitarapajassa oon joskus saanut läksytystä huonosti tehdyistä omatekoisista purkkavirityksistä, kun olen siellä käynyt korjuuttamassa kitaraa. Ja paljon tietoa oon sieltä saanut. Ja rahaa oon sinne menettänyt. Soitin Huttunen jaksaa palvella vuosikymmenestä toiseen. Siellä on aina mukava poiketa vaikkei olisi asiaakaan.
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
kimmoke
25.04.2005 12:40:23

Tampereelta "Nakkiparta"-Ahonen oli legendaarisia musakaupan pitäjiä. Istu keinussaan päivät pitkät ja haisi kossulta.
Poijjaat jatkaa perinnettä...;)
Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)