MV 24.04.2005 09:28:55 | |
---|
Jatkan taas tätä ilmoittelua kun hyvää tavaraa on tulossa..Tänään siis backyard babiesin vuoro. Backyard Babies esitti Ankkarockissa tiukan setin hittibiisejään, kuten Brand New Hate ja Minus Celsius. Haastattelussa laulaja Nicke Borg ja kitaristi Dregen kertovat mm. suhteestaan suomalaiseen rockyleisöön. www.yle.fi/ankkarock Alkaa siis 22.30 kakkoselta! mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
edutheman 24.04.2005 11:33:44 | |
---|
Hahaa ! Kiitoksia tiedosta ! Pakko tsekata ! -Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon- |
aivokuolio 24.04.2005 13:19:46 (muokattu 24.04.2005 13:20:02) | |
---|
Backyard Babies... Ankkarokin päälavalla... noh, hieman skeptisyyttä havaittavissa, mutta tsiikataas nyt. Toivottavasti on parempi kuin pari kuukautta sitten telkusta tullu Tavastian keikka, joka oli kyllä aika ponnetonta räpiköintiä noinkin tehokkaalta livebändiltä. Aina kun usko tähän bändiin alkaa loppumaan, lyön videoihin livevideon kesältä -97. Pikkasen eri meininki kuin nykyään... mustan huoneen testi. |
MV 24.04.2005 13:24:59 | |
---|
Backyard Babies... Ankkarokin päälavalla... noh, hieman skeptisyyttä havaittavissa, mutta tsiikataas nyt. Toivottavasti on parempi kuin pari kuukautta sitten telkusta tullu Tavastian keikka, joka oli kyllä aika ponnetonta räpiköintiä noinkin tehokkaalta livebändiltä. Aina kun usko tähän bändiin alkaa loppumaan, lyön videoihin livevideon kesältä -97. Pikkasen eri meininki kuin nykyään... Minä tykkäsin ihan kybällä siitä tavastian keikasta...Oisko sulla mitään tietoa mistä saisi vaikka joitain 97-vuoden pätkiä jos niissä niin paljon parempi meno on? Ja muuten. Kävin ylen palautteessa kysymässä jahka pystyisivät tekemään näitä lähetyksiä myös muistakin festareista tulevana kesänä. esim. Ruisrockista jne. Käykää toki tekin...Jos se nyt mitään auttaa:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Jenka 24.04.2005 13:55:26 | |
---|
Minkä vuoden keikka tuo nyt on? En muista Backyard Babieseita, vaikka olen käynyt viime vuosina.. Ei se viime vuonna ainakaan ollut? Luulin jo, että BB esiintyy tänä vuonna Ankkarockissa, kun olit laittanut tuon vuoden 2005, prkl. Ja yleensä tälläiset on media ja viihde-osastolla. I forgot to say
the world might end today. |
Andy_Von_Hulkko 24.04.2005 13:59:33 | |
---|
2004 siis. Loistava keikka, soittivat juuri ennen Hanoita ja ainakin silloin potki mukavasti. Tavastian keikka oli pettymys sekä paikanpäällä, että televisiossa, joten toivottavasti tämä toimisi myös televisiossa. |
aivokuolio 24.04.2005 14:39:23 | |
---|
Minä tykkäsin ihan kybällä siitä tavastian keikasta...Oisko sulla mitään tietoa mistä saisi vaikka joitain 97-vuoden pätkiä jos niissä niin paljon parempi meno on? Itse hommasin yhden tyypin kautta, kuka diilailee noita videoita ympäri maita ja mantuja. Sillä oli aika miehekäs kokoelmalta usealta bändiltä, ja se sitten sitten kopsas pari kasetillista sitä matskua, mitä tilaaja itse halusi. mustan huoneen testi. |
MV 24.04.2005 14:49:20 | |
---|
Minkä vuoden keikka tuo nyt on? En muista Backyard Babieseita, vaikka olen käynyt viime vuosina.. Ei se viime vuonna ainakaan ollut? Luulin jo, että BB esiintyy tänä vuonna Ankkarockissa, kun olit laittanut tuon vuoden 2005, prkl. Ja yleensä tälläiset on media ja viihde-osastolla. Siis 2004...Pyydän anteeksi väärää postausta. Voiko tuota otsikkoa jotenkin muokata? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Jackie 24.04.2005 23:15:09 | |
---|
Väsyneeltä toi meno näytti. Harmittaa... Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista! |
sirdickyj 24.04.2005 23:27:26 | |
---|
Hyvinhän noi veti, huomattavasti tiukempi bändi kuin esim. Hanoi Rocks tai Flaming Sideburns (joilla on kyllä molemmilla paremmat bändinnimet, suorastaan alansa valioita). Pahasti haisi vaan tuo laulu jälkikäsitellyltä, pannusounditt oli ainakin sämplätty. Epäilyttävän tasaisen kuuloista tuo homma. Kitaristi oli huono ja Nina Persson surkea laulaja. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Errorist 24.04.2005 23:47:15 | |
---|
Nina Persson surkea laulaja. Mullakin iski korvaan tuo varsinkin kertosäkeitten kohdalla. Hyvältähän tuo meno vaikutti, oli tosin vähän päin persettä miksattu. Toivotaan, että Ilosaaressa rokkaa vähintään yhtä kovaa. "Aamulla vetäsin viiskyt hermesetasta samaan kahviin. Kaverit katto kun ajoin ilman autoa töihin." Pastilli? |
Gypsy 24.04.2005 23:57:39 | |
---|
Kitaristi oli huono ~4.7 kertaa parempi kun Steve Morse. Elikkäs ihan OK. Hyvä oli. |
aivokuolio 25.04.2005 00:28:39 | |
---|
Juuri sellaista menoa kuin odotinkin. Jotenkin BYB liukunut niin järjettömän kauas siitä, mihin bändissä alunperin ihastui. Eli timanttisia sing-a-long-pläjäyksiä, joissa oli sitä raivoa ja energiaa. Nykyään bändi tuntuu väsäilevän dollarinkuvat silmissä toinen toistaan tylsempiä ja hittihakuisia renkutuksia, jotka toimivat vain juuri ja juuri parin promillen kännissä. mustan huoneen testi. |
MV 25.04.2005 06:33:49 | |
---|
Kyä mää taas tykkäsin...Rokkasi hyvin. Oli jotenkin sympaattinen se friends monroen ja kumppaneiden kanssa. Aika samassa sarjassa mentiin sen tavan keikan kanssa kyllä. Saa ny nähä jos ruisrokkiin tulis niin pääsis itekkin näkemään livenä. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Rattata 25.04.2005 07:44:41 | |
---|
Kyllä se meikäläiselle maitto. Rehelllistä rokkia ja sillä sipuli. Biisit eivät kylläkään sen suurempia fiiliksiä aiheuta. Eivät ole mitään mahtavia, mutta siltikkään en oikein tiedä miten tuolla meiningillä voi keikkaa sanoa väsyneeksi (viittaus ylempään kommenttiin). korhosen isäntä rupes riehummaan pilikkimetällä nii laetettiin oekeen tappovarrooja persuuksiin nii jo aatto |
sirdickyj 25.04.2005 07:55:58 | |
---|
Kitaristi oli huono ja Nina Persson surkea laulaja. Lainaan itseäni ja korjaan; kitaristi soitti huonoja sooloja, muutenhan nuo molemmat hoiti hommansa niinkuin pitääkin. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
~4.7 kertaa parempi kun Steve Morse. Ahaa... WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Artist 25.04.2005 08:56:11 | |
---|
Lainaan itseäni ja korjaan; kitaristi soitti huonoja sooloja, muutenhan nuo molemmat hoiti hommansa niinkuin pitääkin. Itse ihmettelin nimenomaan tuota, miksi joka biisissä piti olla soolo. Kyllä tuommoinen musa toimis ihan hyvin ilmankin. Nojoo, kuitenkin ihan ok keikka, mun mielestä Babiesillä ei vaan ole riittävän hyviä biisejä pitämään mun mielenkiinto yllä. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Folcce 25.04.2005 09:18:54 | |
---|
Biisit eivät kylläkään sen suurempia fiiliksiä aiheuta. Koska ne eivät ole hyviä biisejä. Ja mä en pysty diggailemaan mitään bändiä pelkästään hyvän meinigin takia. Minus Celsius on tietysti poikkeus. Se on hieno kipale se. On niillä 2-3 muutakin ok-kappaletta, mutta just biisimateriaalissa häviävät esim. Hellacoptersille 6-0. Homoilu - Se on miesten hommaa! |
slowdive 25.04.2005 09:51:42 | |
---|
Koska ne eivät ole hyviä biisejä Jaa, mitkähän "ne" biisit sitten on? Itsellä on ko. bändiltä 3 levyä jotka ovat jokseenkin täynnä ensiluokkaisen hyviä biisejä. |