Mr. Bean 09.04.2003 17:13:42 | |
---|
Esim. tuossa vampissa on tuo AUX in, millaista johtoa siihen tulisi syöttää ja mihin reikään työnnetään(ei vampin reikään vaan vastakkaiseen laitteeseen)? ja onko kellään noista AUXeista kokemuksia? |
Fortune 09.04.2003 17:16:52 | |
---|
Stereoplugi siihen menee, ja sisään voi viedä vaikkapa cd-soittimesta tulevaa signaalia. Sitten voit iloissasi soitella sen tahdissa Vampin soundeilla. Manuaalissa lukee, katso sieltä. |
Mr. Bean 09.04.2003 17:43:10 | |
---|
kysytäämpi helpommin näin:mihin reikään työnnetään ja millä johdolla? näyttäisi tuossa vampissa kyllä olevan mono-hommeli |
kivi 09.04.2003 17:52:13 | |
---|
kysytäämpi helpommin näin:mihin reikään työnnetään ja millä johdolla? näyttäisi tuossa vampissa kyllä olevan mono-hommeli Nyt tekisi mieli sanoa ilkeästi, mutta totta kai jokainen on joskus ensi kertaa uuden asian edessä. Siis: AUX on ulkopuolisen linjatasoisen signaalin tulo. AUXit johtavat aina varsinaisen prosessoinnin ohi eli puhtaana päätteeseen. Mitä mahdat kuvitella tuolla voitavan tehdä? Sulle on kerran jo vastattu täysin asiallisesti. |
Fortune 09.04.2003 18:29:19 | |
---|
näyttäisi tuossa vampissa kyllä olevan mono-hommeli Avasitko sinä sen Vampin, vai mistä päättelet sen olevan monojakki? :)
|
rattle 09.04.2003 22:47:42 (muokattu 09.04.2003 22:50:28) | |
---|
kysytäämpi helpommin näin:mihin reikään työnnetään ja millä johdolla? näyttäisi tuossa vampissa kyllä olevan mono-hommeli No jos minä sitten yritän vuorollani ymmärtää mihin haluat vastauksen. Siis jos sinulta löytyy cd-soitin/md-soitin/mikä vaan soitin, jossa on plugireikä, jonka kohdalla lukee esim. line out tai vaikka vaan out, niin tähän sinä tunget sellaisen piuhan mikä siihen nyt sopii (usein sellainen pieni piuha pienellä plugilla). Sitten sinä pistät sen toisen pään Vamppiin kiinni ja jos ja kun se ei sinne sellaisenaan mene (oletan, että Vampissa tämä AUX reikä on sellainen johon mahtuu kitarapiuhan plugi), niin pistät siihen sovittimen (joita ainakin meillä on kasapäin, eivätkä maksa paljoa kaupassakaan). Joko nyt ymmärsit mitä sillä AUX:lla tehdään? Ja muuten jos joku tietäisi ne viralliset nimet noille plugeille, joita tuossa edellä mainitsin niin olisin kiitollinen (siis tyyliin 4.5 cm plugi tai jotain mitä ne nyt ovatkaan). Niin ja toimiiko tuo AUX hyvin eli onko ääni siedettävä? Mietin vaan, että tuohan on kätevä, jos esim. nauhoittelee soolon taustat md:lle ja rupeaa siihen sitten työstämään itse sooloa. POD:ssa ei taida tuota olla ja siksi taidankin tässä ostaa kotisoittelua varten Vampin. Peac´ utt nekka! |
Niin ja toimiiko tuo AUX hyvin eli onko ääni siedettävä? Toimii ihan hyvin ja on stereo. Itse ainakin olen levyjen mukana soitellut, eikä se minusta kuulosta mitenkään sen huonommalta.
Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa. |
Fortune 10.04.2003 11:00:21 | |
---|
Ja muuten jos joku tietäisi ne viralliset nimet noille plugeille, joita tuossa edellä mainitsin niin olisin kiitollinen (siis tyyliin 4.5 cm plugi tai jotain mitä ne nyt ovatkaan).
Se pieni plugi on 3.5mm plugi ja se iso 6.33mm plugi.
|