drummer88 22.04.2005 10:23:14 | |
---|
Eli basarille pitäs tommonen patchi hommata. Onko noilla mitään eroa minkä hommaa. ja miten vaikuttaa soitettavuuteen ja saundiin? krapula on yliarvostettua |
Niskamies 22.04.2005 10:35:55 | |
---|
Mä laitoin justiinsa basariin Remon Falam patchin tilalle mustan Evansin EQ padin. Saundiin tuli hitusen lisää napsua. Tykkään, ja Evanssi vaikuttaa hyvältä. Meitsi on meshissä. |
drummer88 22.04.2005 10:42:49 | |
---|
No vaikuttaako tuo sitten mitenkään siihen soitettavuuteen(tuntumaan)? krapula on yliarvostettua |
Niskamies 22.04.2005 10:44:44 | |
---|
No vaikuttaako tuo sitten mitenkään siihen soitettavuuteen(tuntumaan)? Ei ainakaan toi evans mun mielestä. Emmä kyllä Remossakaan huomannut, vaikka se on suht paksu ja jäykkä. Meitsi on meshissä. |
bluesman86 22.04.2005 10:45:51 | |
---|
no jos se evanssin lätkä kuluu puhki(niinkun se jossain vaiheessa tekee) niin se pedaalin nuija tarttuu siihen liimapintaan ja eihän soitosta mitään tule, mutta remo on hyvä se kestää, jostain lasikuidun tapasesta se on tehty. Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
KoRn88. 22.04.2005 11:16:55 | |
---|
no jos se evanssin lätkä kuluu puhki(niinkun se jossain vaiheessa tekee) niin se pedaalin nuija tarttuu siihen liimapintaan ja eihän soitosta mitään tule, mutta remo on hyvä se kestää, jostain lasikuidun tapasesta se on tehty. kevlariahan se falam slam on. Samaa tavaraa mitä luotiliiveissäkin käytetään, eli pitäisi kestää. Itse tykkään enemmän myös tuosta falam slamista ja tuntumaan se ei ainakaan omasta mielestäni paljon vaikuta. |
Peace 22.04.2005 11:37:46 | |
---|
suosittelen aquarianin patchii....kestävä ja aikasta hyvä Joona Rautiainen |
Peace 22.04.2005 11:38:32 (muokattu 22.04.2005 11:38:56) | |
---|
suosittelen aquarianin patchia.. kestävä ja laatu hyvä edit: noh tuli kahteen kertaan Joona Rautiainen |
ToMi88 23.04.2005 11:37:32 | |
---|
Se Evansin lätkä syö vielä sen huopanuijan aika kiitettävästi:/ |
Niskamies 23.04.2005 11:40:16 | |
---|
Se Evansin lätkä syö vielä sen huopanuijan aika kiitettävästi:/ Evanssilla on kahta erilaista lätkää. Toinen on tollasta mustaa kangasta, ja toinen on valkoista kevlaria. Mulla on toi musta lätkä, eikä se ole ainakaan syönyt huopanuijia yhtään. Saundia paransi mielestäni pikkuisen. Meitsi on meshissä. |
markkuliini 23.04.2005 12:01:33 (muokattu 23.04.2005 12:01:50) | |
---|
Evans syö jonkun verran nuijaa jos hautaa nuijan kalvoon, tässä tapauksessa siis lätkään. Ei se kovin paljoa syö jos ei hautaa. Remon lätkä vaikuttaa soittotuntumaan jonkin verran, ainakin jos haluaa käyttää kalvon reboundia hyväksi. Itse en pitänyt sen tuntumasta yhtään. Evans ei vaikuta tuntumaan yhtään. Vaikka muuten suosin Remoa niin, tässä tapauksessa Evans vie voiton. www.vasamayhtye.com |
anstir 23.04.2005 16:30:33 | |
---|
Evanssilla on kahta erilaista lätkää. Toinen on tollasta mustaa kangasta, ja toinen on valkoista kevlaria. Mulla on toi musta lätkä, eikä se ole ainakaan syönyt huopanuijia yhtään. Saundia paransi mielestäni pikkuisen. Eikös Evansilla ole vielä semmoinen läpinäkyvä lätkä? Se ei vaikuta soittotuntumaan eikä soundiin juuri ollenkaan, mutta ei myöskään kestä yhtä pitkään kuin nuo kaksi. |
Kure 23.04.2005 18:14:17 | |
---|
Remolla oleva ei vaikuta juurikaan tatsiin ja kestää reilulla käytöllä useita vuosia ennenkuin sulaa läpi... Itselläni ovat puunupit käytössä ja useamman vuoden kalvo ollut käytössä niin nyt vasta kulumisen jälkiä. Henk.koht ei löydy valittamisen varaa tatsin, eikä kestämisen suhteen. |
hollmi-5 23.04.2005 21:40:13 | |
---|
Minulla on Evanseja (musta) ja Remoja. Remo demppaa hiukan enemmän. Evansista menee nuija läpi aikanansa. Remo kestää ja kestää ja kestää... Mika Hollström |
samantien 24.04.2005 12:28:36 | |
---|
mikä sen lätkän tarkoitus käytännössä sitten on? pidentää kalvon ikää tietty jonkin verran ja demppaa.. itse en laittaisi ollenkaan. |
Niin se pidentää ikää ja tuo sellaista "napsua" siihen soundiin..en tykkää ite niistä.. |
A.R.P. 24.04.2005 14:52:34 | |
---|
Itsellä tällä hetkellä käytössä on Remon Falan Slami, mutta mitä kaikkia muita niitä on? Tässä on nyt mainittu ainakin Remon, Evansin ja Aquarianin patchit, mutta miten on esim. Danmar tms? Onko kellään kokemuksia muista vähän "harvinaisemmista" patcheista? Halpa on halpaa, vaikka sen ostaisi kalliilla. |
moderndrummer88 24.04.2005 16:00:11 | |
---|
remon patchithan on tehty kevlarista siis tästä materiaalista mistä luotilivitkin thedään, mitenkäs muilla valmistajilla? mainstream=painstream |
tthei 24.04.2005 16:09:18 | |
---|
Muuten saako tollasen kuinka helposti kalvosta irti revittyä jos ei sitten pidäkkään soundista tai tuntumasta, vai jämähtääkö tollanen kovinkin paikkaansa? Ei viittis mennä testailemaan jos täytyy sitten uus kalvo kokonaan hankkia jos ei pidäkään :D Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
moderndrummer88 24.04.2005 16:10:59 | |
---|
Muuten saako tollasen kuinka helposti kalvosta irti revittyä jos ei sitten pidäkkään soundista tai tuntumasta, vai jämähtääkö tollanen kovinkin paikkaansa? Ei viittis mennä testailemaan jos täytyy sitten uus kalvo kokonaan hankkia jos ei pidäkään :D ei ainakaan remon patchi mitenkään helposti irtoa, paljon saa nyhjätä ja sitten jää vielä rumat jäljet! mainstream=painstream |