polytoximaniac 23.04.2005 22:06:36 | |
---|
Eli katselin tuossa Kumun sivuston läpi ja huomasin et melkein järjestään jokaisessa tuplasetissä oli kaksi erikokoista basaria.. Mikä tämä "trendi" oikein on? Haetaanko tällä kenties jotain variaatiota saundeihin? Itse en välttämättä ostaisi erikokoisia basareita sisältävää settiä.. Tai no voihan se toissalta olla jännäkin ratkaisu :) Olen ehkä liian ennakkoluuloinen :P Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä kattauksesta?? Mitä mieltä?? Noohh.. en tiedä oliko tässä järkeä.. kunhan kysäisin ku mieleen juolahti.. Olen pahoillani.. (ehkä) :P Mosh your ass off!!! |
vapauskauppias 23.04.2005 22:16:14 | |
---|
No tuohan ei todellakaan ole mikään trendi. Katselepa monia muita tuplabasarisettejä, niin huomaat, että suurinosa käyttää samankokoisia basareita. En usko, että erikokoisilla basareilla vedetään mitään black metal tukutukua, vaan yksinkertaisesti toinen basareista on pääbasari ja toinen sellainen efektibasari tai mahdollisesti basari, johonkin täysin eri tyyliin. Toinen basari voisi olla vaikka läskissä rockvireessä, kun toinen on tiukassa jazzvireessä. Tuommoiset setit voi myös jakaa kätevästi rock- ja jazzseteiksi. Pienempi basari ja pienemmät tomit siihen kiinni ja isompi basari ja isommat tomit toiseen. Kahdesta erikokoisesta basarista avautuu paljon uusia sävyjä. Hommaa vielä tuplapedaali pääbasariin, niin johan alkaa olla väriä setissä. Itse en tosin kahta basaria tarvitse enkä erityisesti haluakaan. |
...niin ja sen lisäksi tuossa Nykäsen setissä se toinen basari on siinä vain "kuvan vuoksi". Mies tilasi nääs vähän hillitymmän ja rokimman basarin. Omakuvassani on kumut joissa on PINSTRIPET. |
hollmi-5 23.04.2005 22:40:39 | |
---|
Tsekkaa jäsenkuvaukseni omakuva: 20 ja 22". Jo ZZ-Topin Frank Beardilla oli aikoinaan eri kokoa nuo bassarit Mika Hollström |
FrUiTyPaSsIoN 24.04.2005 06:02:23 (muokattu 24.04.2005 06:04:12) | |
---|
Kumun sivuilla esiintyvät setit ovat kattauksia, joita asiakkaat ovat tilanneet. Moni asiakas, allekirjoittanut mukaan lukien, on tilannut setin, joka sisältää pari kappaletta eri kokoa olevaa bassorumpua eri käyttötarkoítusta varten. Kyse ei ole siis välttämättä bassorumpujen yhtäaikaisesta käytöstä. |
moderndrummer88 24.04.2005 13:17:57 | |
---|
joo näinhän se on kuten aiempi kirjoittaja sanoi... riffisäkin missä oli juttua kuoppiksen pelleistä ja setistä, sillähän on hirmunen tuplasetti mutta ikinä ei vie keikalle kuin puolet setistä riippuen tilanteesta mainstream=painstream |