Aihe: Bändejä joiden kaikkia levyjä voi pitää hyvänä?
1 2 3 4 5 6 7
Planetist
23.04.2005 18:12:20
Lutakon jälkitunnelmissa pakko; STAM1NA!

Mun mielestä niiden neljäs levy on aika heikko.
On kaunista
Olla olemassa.
Pastilli?
Veco
23.04.2005 19:12:21
Emperor.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Angus
23.04.2005 19:35:03

Nirvana (halusitte tai ette)

Ei haluta.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
elbowski
23.04.2005 19:44:45
System Of A Down
The Darkness :-------D
Led Zeppelin
Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden!
IMIK #25
Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
Artu Pupunuss
23.04.2005 21:08:08 (muokattu 23.04.2005 21:08:44)
AC/DC ja Pantera

Höh, Flick of the switch, Ballbreaker ja Stiff upper lip? Tottakai AC/DC on hyvä bändi, mutta on sekin huonoimmillaan perseestä.

Itse sanoisin Eels, Portishead, King Diamond ja Ordo (Rosarius) Equilibrio.
Angus
24.04.2005 02:13:51

Höh, Flick of the switch, Ballbreaker ja Stiff upper lip? Tottakai AC/DC on hyvä bändi, mutta on sekin huonoimmillaan perseestä.

No nuo levyt nyt ainakin ovat aivan mahtavia ja Brian-eran parhaimmistoa.

Vaikkakin AC/DC:llä pari hieman heikompaa levyä on, voin silti sanoa että jokainen levy on kyllä aivan perkeleen kova.

Peer Günt on muuten myös onnistunut tässä loistavasti.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Marlowe
27.04.2005 17:22:10
No Beatles...

Ei kelpaa. "Yellow Submarinea" ei voi pitää hyvänä levynä, vaikka kuinka yrittäisi.

The doors

Ei kelpaa tämäkään. Morrison ja kumppanit tekivät toki hienoja pitkäsoittohja (debyytti, "Morrison Hotel" ja "L.A. Woman"), mutta muu tuotanto on parhaimmillaankin vain keskinkertaista.
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
Mika K
27.04.2005 22:47:19
Ei kelpaa tämäkään. Morrison ja kumppanit tekivät toki hienoja pitkäsoittohja (debyytti, "Morrison Hotel" ja "L.A. Woman"), mutta muu tuotanto on parhaimmillaankin vain keskinkertaista.

Oikeastaan debyytin jälkeen kaikki muut levyt olivat vain keskinkertaisia. Kaikilta debyytin jälkeisiltä levyiltä löytyy toki paljon hyviä biisejä, mutta eivät yllä kyllä kokonaisuutena lähimainkaan debyytin tasolle.
Heartwood
28.04.2005 09:43:52
Tämänkin allekirjoittaisin ilomielin, jos olisivat jättäneet Nattens Madrigalin tekemäti.

No höh. Minusta taas Nattens Madrigal on eräs norskibläkkiksen hienoimpia tekeleitä. Siinä on kosolti tunnelmaa ja susipaskat soundit tukevat kokonaisuutta. Minun kirjoissani ainoastaan Bergtatt ja Emperorin Nightside Eclipse sekä Anthems painivat samassa sarjassa. Ja tietysti Arcturuksen varhaistuotanto.

Mutta takaisin asiaan, anteeksi off-topic.

Arcturus
Ulver (en tosin ole Themesiä vielä kokonaan kuullut)
Emperor
Opeth
Devin Townsend
CMX
Mokoma
Rage Against the Machine
Tool
A Perfect Circle
System of a Down
Catharsis (tosin vain kaksi pitkäsoittoa)

Melko hankala kysymys itse asiassa. On lukemattomia yhtyeitä jotka hallitsevat galaksia mutta joiden tuotannossa silti löytyy heikkoja, jopa luokattomia levyjä.
"The colonel is breakdancing! Give me a break!" -William Shatner
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)