Aihe: Wuhan 18" china
1 2
hurme
29.12.2004 16:52:30 (muokattu 29.12.2004 16:53:02)

Entä missäs noita Wuhaneita vois käydä Turussa testaamassa?
Ni Reba Katabba.
dictatorsh*t
23.04.2005 00:41:33
Tänään, tai oikeastaan eilen, kävin hakemassa Tammerpianosoittimesta 18" Wuhanin kiinalaisen. Kaupassa testaamise lisäksi jonkin aikaa tänään sillä soitellut ja se on kuin unelma. Juuri sellainen soundi mitä kiinalta haluan: eri räkäinen, lyhyt "koshh" ja silti kuitenkin tarpeeksi kirkas ääni.
S'oli loisto-ostos. Vastaa täysin sitä 65€ mitä siitä maksoin.
mnää: kun soittelin niin vähän vuosisadat (=Centuryt) sai kärsiä mun ikeen alla
juhist: mitä vittua? 50-luvun jazzia 2000-luvun metallivivahteella?
Niskamies
23.04.2005 10:18:21
Missäs noita Wuhaneita voisi käydä kokeilemassa pk-seudulla? Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia verrattaessa staggin traditional sarjan kiinoihin?
Meitsi on meshissä.
HeavyMachinery
23.04.2005 10:37:02

Missäs noita Wuhaneita voisi käydä kokeilemassa pk-seudulla? Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia verrattaessa staggin traditional sarjan kiinoihin?

Wuhanit on vielä enemmän "rupisia" kuin stagin trad.serien staggit sihahtaa enemmän ovat huomattavasti ohuempaan matskua. Muuten aikasen saman oloisia fyysisesti. Itse pidin enemmän wuhanista.
Minä tiedän - siis pelkään !
Stratton
23.04.2005 11:39:43
Tänään, tai oikeastaan eilen, kävin hakemassa Tammerpianosoittimesta 18" Wuhanin kiinalaisen...

Taisit viedä juuri sen minkä olin itselleni katsonut :P
Se seisoi monta viikkoa siinä telineessä ja sitä ihmeissäni naputtelin, mutta budjetin kasaus jäi siis kesken ;(
Mitä enempi tomeja sul on sen parempi rumpali oot. Koita nyt tajuta jo. Ei voi osata soittaa jos on vaan kaks tomia ja yks basari.
ddrum54
23.04.2005 13:04:01
VAROITUS ! Viesti sisältää kaupallisen ehdotuksen.

Mulla olisi 22" Made in Wuhan China. Oikein mainio komppichina. Pistäkää pikaa, jos kiinnostaa. Ei ole kallis.
2`n 4
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)