tervehdys Kysymykseni ovat varmaan peruskauraosastoa, mutta neuvokaapas kuitenkin. Onko kotistudiolaitteiden kannalta turmiollista ottaa sähkövirta mixerille ja studiomonitoreille jatkopistorasiasta, joka on kytketty jatkopistorasiaan, johon on kytketty myös tietokone oheislaitteineen? Onko studiomonitoreiden kannalta turmiollista kytkeä niitä päälle ja pois omista virtakytkimistään? Näin olen kuullut sanottavan. Mun kaiutin (behringer 2030A) poltteli sulakkeita juuri päälle tai pois kytkiessä - kunnes hajosi muutenkin (onneksi sain takuuvaihdossa uudet tilalle). terv. Piizu |
tervehdys Kysymykseni ovat varmaan peruskauraosastoa, mutta neuvokaapas kuitenkin. Onko kotistudiolaitteiden kannalta turmiollista ottaa sähkövirta mixerille ja studiomonitoreille jatkopistorasiasta, joka on kytketty jatkopistorasiaan, johon on kytketty myös tietokone oheislaitteineen? Onko studiomonitoreiden kannalta turmiollista kytkeä niitä päälle ja pois omista virtakytkimistään? Näin olen kuullut sanottavan. Mun kaiutin (behringer 2030A) poltteli sulakkeita juuri päälle tai pois kytkiessä - kunnes hajosi muutenkin (onneksi sain takuuvaihdossa uudet tilalle). terv. Piizu Höh :D kuulostaa oudolta että joku sanoisi, ettei monitoreiden omia virtakytkimiä saa käyttää kun ne on tehty sitä varten! Voi olla että sinulla on liikaa laitteita samassa pistorasiassa mutta kyllä nuo ydinlaitteet kannattaa olla samassa rasiassa kiinni, ainakin tietääkseni. EDIT:olipas huono vastaus ;D, eli kannattaa vähentää niitä turhempia laitteita siitä samasta töpselistä ja näytön voit vetää eri pistorasiaan ainakin ja jotain muuta. Keskusyksikkö, mikseri(t) ja kaiuttimet samassa pistorasiassa. - Li'oN Olen Hovari. Simo. Systeemi tappaa yksilön - Jumalaa ei ole - Nahkahousuissa voi vihdoin tuntea olevansa alaston. |