Pitääpä nyt kerrankin lähettää tänne jotain lyriikkaa. Herkistelyä. Arvostelkaa, kehukaa, toistoa tässä on mutta olkoon nyt tämän kerran, ehkä pitää vielä viritellä sanoja kunhan saa vain aikaiseksi. Syvän Veden Lähteet Ja katson sinua silmiin Noihin tuntemattomiin Syvän veden lähteisiin Varon kahlaamasta liikaa Koska tuntemattomiin On miehiä hukkunut ennenkin Eikä paluuta takaisin Ole Ja katsot minua silmiin Näihin kyynelehtiviin Syvän surun lähteisiin Et tiedä mitä tunnen Enkä tahdo kertoa Ehkä se satuttaisi vain Ehkä et tunne minua Kohtaan niin Ja katson sinua silmiin Noihin tutkimattomiin Kirkkauden valon täyttämiin Tahtoisin tuohon valoon tottua Mut sokeana pysty en Pimeässä hapuilen Jospa sinut tuntisin Nyt Ja katsot minua silmiin Näihin kynelehtiviin Pimeyden valon täyttämiin Sinun silmäsi niin loistaa Ja sinä ymmärrät minut nyt Ja me tunnemme minut Nyt Ja katson sinua silmiin Noihin tuntemattomiin Syvän veden lähteisiin Koska tuntemattomiin On miehiä hukkunut ennenkin Eikä paluuta takaisin Ole "If I could tell the world just one thing it would be we're all okay; and not to worry 'cause worry is wasteful and useless in times like these." -Jewel: Hands- |