Aihe: Yksivärisiä paitoja
1 2
Fortune
24.04.2005 16:26:05
Käyppäs Fortune vilasemassa missä ne H&M:n paidat on tehty. Ja sitten suunnistat Seppälään. Veikkaan, että Seppäläläisiä ei ole tehty Kambodzassa tai Kazakstanissa (ei aavistustakaan oikeikirjoituksesta). Eikä yksikään seppälästä ostamani paita ole hajonnut saumosita. Eikä kyllä Lindexiltä ostetutkaan.

Siis jossakin kaukana idässä ne on tehty nekin. Valmistusmaata ei vain ole merkitty. Samat hinnat, joten valmistuskustannukset ovat samaa luokkaa.

Kyllä kaikki minun Seppälästä ostamani vaatteet ovat puolessa vuodessa kulahtaneet ihan käyttökelvottomiksi säkeiksi, sama pätee HenkkaMaukkaan. Teinikaupoissa on sitten samaa tauhkaa kalliimmalla, mutta hienompia printtejä.

Laatu maksaa, ei kympin t-paita voi olla hyvä.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Mimi
24.04.2005 17:40:22
Siis jossakin kaukana idässä ne on tehty nekin. Valmistusmaata ei vain ole merkitty. Samat hinnat, joten valmistuskustannukset ovat samaa luokkaa.

Kyllä kaikki minun Seppälästä ostamani vaatteet ovat puolessa vuodessa kulahtaneet ihan käyttökelvottomiksi säkeiksi, sama pätee HenkkaMaukkaan. Teinikaupoissa on sitten samaa tauhkaa kalliimmalla, mutta hienompia printtejä.

Laatu maksaa, ei kympin t-paita voi olla hyvä.

No ok. Siellähän ne tehään kiinassakoreassa pikkulasten voimin, mutta silti väitän että ovat laadukkaampia, kuin henkkamaukan vaataavat. En ymmärrä miten ihmeessä saat paidat kulahtamaan kertomaasi kuntoon. Miksi en siinä itse onnistu? Varsin hyvin on mulla paidat kestäneet normaalia käyttöö ja pesua. Ainoa vaan että ne H&M:n paidat hajoo lähes poikkeuksetta jostain saumasta, tai pahimmassa tapauksessa useammastakin...

Ja mitä printteihin tulee, nyt haettiin yksivärisiä.
Ihan HUONO(kili)!
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)