overtake 22.04.2005 23:45:33 | |
---|
www.stonetabs.tk |
kimmokel 23.04.2005 00:21:14 | |
---|
Spekseiltaan ainakin on hintasekseen aika hyvän kuulonen. |
McNulty 23.04.2005 00:46:26 | |
---|
ei tuoda suomeen enää tosiaan... harmi =( halvatkin deanit ovat mielestäni olleet hyvän tuntuisia ja hyväsointisia hintaansa nähden. itse olen tilaamassa 2-4vkon sisällä saksasta deania. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
overtake 23.04.2005 00:53:19 | |
---|
itse olen tilaamassa 2-4vkon sisällä saksasta deania. Mitäs mallia suunnittelit? Tämä Vendetta ja V'79 ovat lähinnä itseäni kiinnostavia Deaneja. www.stonetabs.tk |
McNulty 23.04.2005 01:03:17 | |
---|
Mitäs mallia suunnittelit? Dean '79 MLF... eli ML-sarjalainen med floikka :) Tämä Vendetta ja V'79 ovat lähinnä itseäni kiinnostavia Deaneja. kimppatilausta vaan musik-produktiv.de:stä sitten =)) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
LaXu 23.04.2005 02:06:58 | |
---|
Näyttää kovasti Schecter C-1 Classicilta eri mikeillä, inlaylla ja vähän erilaisella lavalla. Vaan samalla tehtaalla nuo kait tehdään joten ei ole ihmekään. |
Näyttää kovasti Schecter C-1 Classicilta eri mikeillä, inlaylla ja vähän erilaisella lavalla. Vaan samalla tehtaalla nuo kait tehdään joten ei ole ihmekään. totta... väritys ja loimutus on hyvin pitkälle sama. hintaa vain puolet vähemmän :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
overtake 23.04.2005 02:18:33 | |
---|
Näyttää kovasti Schecter C-1 Classicilta eri mikeillä, inlaylla ja vähän erilaisella lavalla. Vaan samalla tehtaalla nuo kait tehdään joten ei ole ihmekään. Samoin kuin ESP:n Ltd:t... Ltd M/MH-mallit myös ESP:n lapaa lukuunottamatta saman näköisiä kitaroita. ESP:n tehdas se kai onkin, mitkä kaikki merkit siellä sitten tehdäänkään. www.stonetabs.tk |
LaXu 23.04.2005 02:36:30 (muokattu 23.04.2005 02:37:10) | |
---|
Samoin kuin ESP:n Ltd:t... Ltd M/MH-mallit myös ESP:n lapaa lukuunottamatta saman näköisiä kitaroita. ESP:n tehdas se kai onkin, mitkä kaikki merkit siellä sitten tehdäänkään. Nope..Deanit, ESP/LTD:t ja Schecterit tekee tietääkseni Cort. ESP:llahan ei omia tehtaita ole kuin yksi Japanissa, jossa tehdään ESP:t, Navigatorit ja Edwardsit. |
overtake 23.04.2005 02:44:46 | |
---|
Nope..Deanit, ESP/LTD:t ja Schecterit tekee tietääkseni Cort. ESP:llahan ei omia tehtaita ole kuin yksi Japanissa, jossa tehdään ESP:t, Navigatorit ja Edwardsit. Ahaa... ESP:n foorumin "Official Statements from ESP" palstalla vain kerrottiin lukuisten kyselyjen johdosta että ESP todella omistaa Schecterin... http://p222.ezboard.com/fespguitars … rdfrm16.showMessage?topicID=1.topic Mutta ehkä itse tehdas on Cortin omistuksessa, sehän lienee yksi suurimpia kitaravalmistajia? Vaikka vähän niitä kitaroita itse Cortin nimellä liikkuukaan... Kenties tulevat tuolta yhdeltä tehtaalta kaikki "made in korea" kitarat :p www.stonetabs.tk |
Hohhoijaa 23.04.2005 10:06:12 (muokattu 23.04.2005 10:08:10) | |
---|
|
JLM 23.04.2005 13:46:52 | |
---|
Kiitti linkkivinkistä... Itse lämpenisin varmaan ensimmäisenä Hardtail selectiin. '79 V ei olis myöskään paha. Ben D näyttää muuten myyvän omaansa torilla.... |
Niskamies 23.04.2005 13:56:22 | |
---|
Schecterin sivuilla on kirjoitettu faq:ssä näin: Q: Is Schecter Guitar affiliated with ESP guitars?? A: F*ck No! Joten ESP ei taida omistaa Schecteriä:) Kovasti näyttää C-1 Classicilta, mutta Schecterissä on komeampi "quilted-maple kansi"(pylpyrävaahtera:), lapa ja inlayt. Ja paremmat mikit. Hintaeroa kyllä on runsaasti, mutta Schecterissä on niin paljon kitaraa etten ole omaa ostostani päiväkään katunut. Meitsi on meshissä. |
overtake 23.04.2005 15:05:10 | |
---|
www.stonetabs.tk |
overtake 23.04.2005 15:11:20 | |
---|
Schecterin sivuilla on kirjoitettu faq:ssä näin: Q: Is Schecter Guitar affiliated with ESP guitars?? A: F*ck No! Joten ESP ei taida omistaa Schecteriä:) Niin no. Molempien sivuilla väitetään vastakkaista, eli jostakin sisäpiirin heitosta lienee kyse tuossa Schecterin "F*ck no!" lausunnossa... ;) Samalta tehtaalta ne joka tapauksessa tulevat. www.stonetabs.tk |
momo 28.04.2005 20:12:29 | |
---|
Pitääpä nostaa vähän, kun ei viitsi uutta aihetta aloittaa... Onko kellään käytännön kokemuksia tuosta Dean Hardtail Selectistä? Varsinkin mikkien laatu kiinnostaa. Entäs kaula, onko profiililtaan kuinka paksu? Lähempänä stratoa vai LP:tä? Mikkejä tuskin voi puolittaa? Saksassa näyttävät myyvän siihen 600 euron pintaan. Ei olisi paha hinta, ja jos vielä saisi tuollaisella tiger eye viimeistelyllä niin ai ai... "Raha on vain vaihdon väline" |
Tompsi 28.04.2005 20:21:41 (muokattu 28.04.2005 20:22:02) | |
---|
Niin no. Molempien sivuilla väitetään vastakkaista, eli jostakin sisäpiirin heitosta lienee kyse tuossa Schecterin "F*ck no!" lausunnossa... ;) Samalta tehtaalta ne joka tapauksessa tulevat. Harmoniakeskuksessa oli joskus tuosta juttua, lieneekö vieläkin. Homma päättyi siihen kun joku kysyi sähköpostin välityksellä Schecterin puolelta kuinka asian laita on ja he myönsivät ESP:n omistussuhteen. |
LaXu 28.04.2005 21:34:27 | |
---|
Pitääpä nostaa vähän, kun ei viitsi uutta aihetta aloittaa... Onko kellään käytännön kokemuksia tuosta Dean Hardtail Selectistä? Varsinkin mikkien laatu kiinnostaa. Entäs kaula, onko profiililtaan kuinka paksu? Lähempänä stratoa vai LP:tä? Mikkejä tuskin voi puolittaa? Ainakin tuolla Deanin voorumilla saanut erittäin hyvän vastaanoton. Vähän houkuttelisi kyllä minuakin, ihan niin kuin mulla ei olisi jo valmiiksi useampaa (soundiltaan) LP-henkistä tuplahumpparikitaraa... Deanin vakiomikit ovat ainakin minun mielestäni olleet ihan hyviä, vaihtelevat kyllä mallikohtaisesti. Omasta EVO:stani en ole kokenut vaihtoa tarpeelliseksi. Muistelisin, että Hardtail Selectissa olisi mikeille puolituksetkin. Jos kaula on yhtään samaa luokkaa kuin muissa kokeilemissani Deaneissa, niin sellainen mukavasti käteensopiva kaula, joka ei ole hammastikku mutta ei mikään halkokaan. Parikytä milliä paksuutta ekan nauhan kohdalla. |
momo 29.04.2005 00:33:56 | |
---|
Deanin vakiomikit ovat ainakin minun mielestäni olleet ihan hyviä, vaihtelevat kyllä mallikohtaisesti. Omasta EVO:stani en ole kokenut vaihtoa tarpeelliseksi. Muistelisin, että Hardtail Selectissa olisi mikeille puolituksetkin. Jos kaula on yhtään samaa luokkaa kuin muissa kokeilemissani Deaneissa, niin sellainen mukavasti käteensopiva kaula, joka ei ole hammastikku mutta ei mikään halkokaan. Parikytä milliä paksuutta ekan nauhan kohdalla. Kiitos tiedoista, tuolta Dean-foorumilta löytyi kyllä kaikkea mielenkiintoista. Vaikeimmalta tuntuu sopivan värin valitseminen: pitäisi nähdä kitara livenä, mutta kun noita saa vaan Saksasta. Kyllähän eri valaistusolosuhteissa otettujen kuvienkin vertailu auttaa, löytyisiköhän keltään nyt itse otettuja kuvia tästä? Hitto, en vielä iltapäivällä tiennyt että minulla on G.A.S, mutta nyt on sitäkin kovempi... Muusikoiden.net ajaa ihmisen turmiolle! "Raha on vain vaihdon väline" |
overtake 29.04.2005 00:38:59 | |
---|
www.stonetabs.tk |