Tama (Royal Star) 21.04.2005 19:37:06 | |
---|
Että näistä tuplista jaksetaan jauhaa.... mistäs sitten? larsista? eikös tämä foorumi ole keskustelua varten? mikä ihmeen zildjian.....? |
The Beast 22.04.2005 04:04:28 | |
---|
V*tuttaa tollasseet "mä opin käyttään 5 minuutissa tuplii" tai McBrain sanoo että "kun sain ensimmäisen settini niin osasin vain soittaa niitä ensi kokeilemalta" Fuck ME!!!! Kaiken joutunut kyllä niin kantapään kautta oppimaan, monta vuotta, ei mitään kikkaa ole tullut luonnostaan. Sitten tulee joku sanoo että osas itsestään jonkun jutun, minkä harjotteluun on itseltä vienyt 3 vuotta!! Ei ole elämä reiluu :D Muusikoiden.net?!? V*ttu että mä oon taas väärässä mestassa... |
Maardi 22.04.2005 19:34:39 | |
---|
V*tuttaa tollasseet "mä opin käyttään 5 minuutissa tuplii" tai McBrain sanoo että "kun sain ensimmäisen settini niin osasin vain soittaa niitä ensi kokeilemalta" Fuck ME!!!! Kaiken joutunut kyllä niin kantapään kautta oppimaan, monta vuotta, ei mitään kikkaa ole tullut luonnostaan. Sitten tulee joku sanoo että osas itsestään jonkun jutun, minkä harjotteluun on itseltä vienyt 3 vuotta!! Ei ole elämä reiluu :D Siinä voi olla aika iso ero että kuinka hyvin osaa sen jonkun jutun. Tuskinpa ne muutamat reenausvuodet ihan hukkaan menee. |
hybrid 22.04.2005 20:31:33 | |
---|
Miksiköhän muuten näillä ihmelapsilla, jotka ovat viidessä minuutissa oppineet tuplilla soiton, ei ole koskaan mitään tuolla musiikkinäytteessä? Älkää suotta ujostelko :D |
moottorisaha 22.04.2005 20:35:37 | |
---|
Puoli vuotta treenasin, sitten meni ne halpistuplat paskaksi ja jätin homman sikseen. :) "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
hgr 22.04.2005 21:25:46 | |
---|
Noi on kyllä kuultu moneen kertaan noi "Osasin luonnostaan vetää iha siganopee tuplii ensi yrittämältä!"-tyypit. |
Tama (Royal Star) 22.04.2005 21:45:03 | |
---|
tänään vedin ekaa kertaa kunnolla kunnollisilla tuplilla, vielä se vähän hakee, mutta eiköhän sitä ajan myötä opi:). mikä ihmeen zildjian.....? |
Noi on kyllä kuultu moneen kertaan noi "Osasin luonnostaan vetää iha siganopee tuplii ensi yrittämältä!"-tyypit. tottakai on moneen kertaan kuultu ku ne on sitä moneen kertaan yrittäny |
triplis 23.04.2005 02:09:02 | |
---|
kauan.....helvetin kauan...enkä vieläkään osaa... "Soitetaanko vaihteeksi heviä?" |
Shitmanek 23.04.2005 07:50:04 | |
---|
kauan.....helvetin kauan...enkä vieläkään osaa... Sama täällä. Tai eihän siinä kauan mennyt kun opin vetämään "tasaista" nakutusta, mutta h-i-t-a-a-s-t-i, eikä nopeus vieläkään päätä huimaa. Voisikohan slave-pedaali vaikuttaa siihen että lyönnit eivät tule aivan tasaisesti, koska jos "poljen" vaikka lattiaa onnistun paljon paremmin? |
Alex Kinky 23.04.2005 16:43:11 | |
---|
Tuplissa on jännää, kun joku tajuaa idean heti ja toiset jauhaa nittä eikä millään opi.. Itse kuulun jälkimmäiseen kastiin.. Omistan tuplat, mut en niitä hirveesti käytä.. En raaski luopua, kun ne on niin kauniit..:D Mutta, yks mikä itselläni on auttanut niin salille ja moni puolisia kestävyys ja voiman nostoharjoituksia.. tosin itse teen niitä sen takia et kehtaa pitää shortseja jalassa kesällä, mut kaks lehmää iskua yhellä kärpäsellä, vai miten sitä sanotaan... Häh... |
Järvihirviö 23.04.2005 17:13:00 | |
---|
Olen itsepäinen ja pysyn singleissä. Tuplat on mun mielestä ehkä epäeroottisin rumpujensoiton osa-alue. Noh, ehkäpä jossain vaiheessa pakko opetella, mutta in the meanwhile.. |
hgr 23.04.2005 18:36:14 | |
---|
Itselläni on jo vuosia ollut tarkoitus opetella soittamaan tuplia "kunnolla", mutta aina se on jotenkin jäänyt. Sitä keksii tärkeämpääkin treenattavaa. Aina välillä tulee jotain pientä leikittyä tuplilla. |
Sitruunaako 23.04.2005 20:46:24 | |
---|
Olen itsepäinen ja pysyn singleissä. Se on sama täällä, mutta joskus kun alkaa soitanta kyllästyttää ja harjoittelukin maistuu puulle, ni tulee roudattua toinen basari(vanhasta setistä) siihen viereen. Ja maar kyllä se vaan on niin hauska niillä leikkiä silloin tällöin. |
hollmi-5 23.04.2005 22:03:32 | |
---|
Hauskaa niillä on pelata. Ei siinä kyllä kauaa mennyt, kun jytkettä piisasi. Mika Hollström |