Tama (Royal Star) 21.04.2005 20:33:48 | |
---|
hehee, tälläistä ei löytynyt EDES haulla:D! kuis moni käyttää remon Controlled Soundeja (clear)? ite voisin koittaa seuraavaksi tällaisia kalvoja.. mikä ihmeen zildjian.....? |
ToMi88 21.04.2005 20:37:13 | |
---|
Mulla oli tomeissa nuo ja oli ihan hyvät pelit. |
moderndrummer88 21.04.2005 20:42:22 (muokattu 21.04.2005 20:43:41) | |
---|
Mulla oli tomeissa nuo ja oli ihan hyvät pelit. tomeissa? huh huh... no makunsa kullakin! virvelinkalvoksi hyvä valinta, eipä tarvitse sählätä roudarinteippien kanssa kun on se valmis vaiennuslätkä siellä kalvon alla... hyvä kalvo virveliin, tomeihin?-kiitos ei minulle! E: onko omakuvassasi kuva rummuistasi ja niissä on nykyiset kalvot? no nuo sinun kuvassa olevat kalvot on pinstripet, ei cs:t mainstream=painstream |
Tama (Royal Star) 21.04.2005 20:46:47 (muokattu 21.04.2005 20:47:35) | |
---|
? huh huh... no makunsa kullakin! virvelinkalvoksi hyvä valinta, eipä tarvitse sählätä roudarinteippien kanssa kun on se valmis vaiennuslätkä siellä kalvon alla... hyvä kalvo virveliin, tomeihin?-kiitos ei minulle! E: onko omakuvassasi kuva rummuistasi ja niissä on nykyiset kalvot? no nuo sinun kuvassa olevat kalvot on pinstripet, ei cs:t virpan kalvona aika syvältä. ite en dikkaa. soitin tuossa viimeviikolla kaksi keikkaa swinkuilla, missä oli CS:t. kuullosti aikas makialta, siks aattelin itsekkin noita testata. mulla ois yhet ylimääräiset G2:set, kiinnostaako;)....? minua nimittäin ei kiinnosta. e: edellinen vastaaja käytti mennyttä aikamuotoa, hänellä OLI ne tomeissa, nykyään nähtävästi pin stripet;).... mikä ihmeen zildjian.....? |
moderndrummer88 21.04.2005 20:52:27 | |
---|
e: edellinen vastaaja käytti mennyttä aikamuotoa, hänellä OLI ne tomeissa, nykyään nähtävästi pin stripet;).... kappas! onneksi joukossamme on niitäkin jotka jaksavat olla skarppina tähän aikaan illasta, itse en jaksa.... (8-15 ma-pe) mikä ihmeen idea on laittaa noin paksua kalvoa virvelin resokalvoksi koska kunnon virvelin alakalvo on rapisevan ohut! mainstream=painstream |
Tama (Royal Star) 21.04.2005 20:55:04 | |
---|
kappas! onneksi joukossamme on niitäkin jotka jaksavat olla skarppina tähän aikaan illasta, itse en jaksa.... (8-15 ma-pe) mikä ihmeen idea on laittaa noin paksua kalvoa virvelin resokalvoksi koska kunnon virvelin alakalvo on rapisevan ohut! minä olen AINA skarppina (tänäänkin tunti koulua:P):D. mutta mitäs sä nyt höpiset...? mikä ihmeen zildjian.....? |
Stereophile 21.04.2005 20:56:17 (muokattu 21.04.2005 20:57:42) | |
---|
kappas! onneksi joukossamme on niitäkin jotka jaksavat olla skarppina tähän aikaan illasta, itse en jaksa.... (8-15 ma-pe) mikä ihmeen idea on laittaa noin paksua kalvoa virvelin resokalvoksi koska kunnon virvelin alakalvo on rapisevan ohut! Kuka täällä on virvelin resokalvosta puhunut mitään? Mulla on joskus ollu virvelissä (lyöntikalvona) tuo CS, eikä se mikään hullumpi ollu. Nykyään Ambassador. mulla ois yhet ylimääräiset G2:set, kiinnostaako;)....? minua nimittäin ei kiinnosta. Onko ne uudet? paljolla myyt (12" ja 16")? Ei paskin, mutta huonommasta päästä... |
moderndrummer88 21.04.2005 20:57:39 | |
---|
Kuka täällä on virvelin resokalvosta puhunut mitään? Mulla on joskus ollu virvelissä (lyöntikalvona) tuo CS, eikä se mikään hullumpi ollu. Nykyään Ambassador. EN TOSIAAN TIEDÄ?? vittu nyt nukkumaan ja äkkiä... mainstream=painstream |
Tama (Royal Star) 21.04.2005 21:00:27 (muokattu 21.04.2005 21:01:04) | |
---|
Onko ne uudet? paljolla myyt (12" ja 16")? ei ole aivan uudet jonkinverran soitetut (sit kävi vaihtui pin stripet takas:D). jos myyn, myyn kaikki (12,13,16) EN TOSIAAN TIEDÄ?? vittu nyt nukkumaan ja äkkiä... jep. hopi hopi!:D mikä ihmeen zildjian.....? |
ToMi88 21.04.2005 21:40:07 | |
---|
tomeissa? huh huh... no makunsa kullakin! virvelinkalvoksi hyvä valinta, eipä tarvitse sählätä roudarinteippien kanssa kun on se valmis vaiennuslätkä siellä kalvon alla... hyvä kalvo virveliin, tomeihin?-kiitos ei minulle! E: onko omakuvassasi kuva rummuistasi ja niissä on nykyiset kalvot? no nuo sinun kuvassa olevat kalvot on pinstripet, ei cs:t Tomeissahan niitä kirkkaita käyttää aika monetkin. Ja nykyään mulla on pinstripen paska, eli mulla OLI seeässät joskus tomeissa ja tais olla basarissakin. |
Outkast 21.04.2005 22:19:02 | |
---|
Täydellinen rock,heavy virvelikalvo ! Omakuvassani on kumut joissa on PINSTRIPET. |
ToMi88 21.04.2005 22:34:40 | |
---|
hehhee..Leikkasin just pinstripeistä sen toisen kalvon pois ja laitoin alakalvoiksi. Päälle pistin ambassadorit..hmm..soudi on aika..hmm.. omaperäinen:D ei mitenkään huono itseasiassa:P |
Mikael 22.04.2005 09:42:31 | |
---|
Mulla on yhdessä virvelissä CS ja ajaa asiansa sellaisena aika kuivana ja rapeana. Studiohommissa välillä toimiva ratkaisu jos on tarkoitus saada sellaista kontrollissa olevaa lähimikkisoiundia. Ambienssipainottesemmassa lähestymisessä toi jää yleensä vähän jalkoihin. Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko." |
miän vain 22.04.2005 11:09:26 | |
---|
hehhee..Leikkasin just pinstripeistä sen toisen kalvon pois ja laitoin alakalvoiksi. Päälle pistin ambassadorit..hmm..soudi on aika..hmm.. omaperäinen:D ei mitenkään huono itseasiassa:P Nuohan on melkein samat kuin Diplomatit. Ihan karvan verran ohuemmat vain. Pinstripe on 2 x 7mil Diplomat on 7.5mil (1mil = 1/1000 tuuma) Ambassador ja diplomat ei ole mitenkään erikoinen yhdistelmä. |
pehmo 22.04.2005 15:33:11 | |
---|
Ainakin vanhemmissa musavideoissa McBrainilla käytössä sellaset clearit. Kai niistä ihan kiva ääni lähtee. Ryhdyin rokkia soittamaan |
Edesmennyt Tony Williams käytti cs-kalvoja ainakin myöhemmässä vaiheessa uraansa välillä koko setissä. Vieläpä joskus alakalvoinakin. Ja nimenomaan clear-versiota. Olen nähnyt kuvista että kaverilla oli virvelissäkin välillä clear malli. Ja valkoinen cs on todella yleinen virvelikalvo. www.vasamayhtye.com |
moderndrummer88 22.04.2005 17:27:47 | |
---|
Ainakin vanhemmissa musavideoissa McBrainilla käytössä sellaset clearit. Kai niistä ihan kiva ääni lähtee. joo McBrainillahan tuommoset on ollu käytössä en tiedä onko enää, ainakin kultaisella 80-luvulla oli mainstream=painstream |
Tama (Royal Star) 22.04.2005 17:55:00 | |
---|
joo McBrainillahan tuommoset on ollu käytössä en tiedä onko enää, ainakin kultaisella 80-luvulla oli eipä taida olla enään. jotkut päällystetyt remot sillä nykyään on... mikä ihmeen zildjian.....? |
Jaska 22.04.2005 18:35:09 | |
---|
Salesvuon Tomi muistaakseni kerto tykkäävänsä pitää rokkivirvelissään resokalvona Remon CSää. Antaa kuulemman tykin backbeat soundin. |
Simbe 22.04.2005 20:13:57 | |
---|
Virvelisä coated, lätkä alapinnalla. Basarissa smooth white. Onhan ne ihan jeez, mutta seuraava basarikalvo on Evans G1 Frosted, jahka se vain tulisi. Tomeihin huoleisin esim. sen kirkkaan cs:n. Mulla on myös kaksi samanlaista teräsvirveliä ja toisessa ikivanha kulahtanut ambassador tuntuu toimivan paremmin kuin toisen ikivanha kulahtanut CS. Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. |