Nimismies 12.04.2005 22:01:59 | |
---|
http://www.movieorganizer.com/ Tuolta kannattaa noutaa erinomainen leffanjärjestelytyökalu. Osaa hakea IMDB:sta tiedot ja täyttää siten kaikki kentät(pääosat, nimi jne). Erinomainen vekotin, osaa vielä merkata jos jokin leffa on lainassa. Suosittelen. "Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius |
la m quina 12.04.2005 22:19:21 | |
---|
Oisko tällasta juttua äänitteille? |
Nimismies 12.04.2005 22:28:31 | |
---|
Oisko tällasta juttua äänitteille? Voi kai tuota sellaiseenkin käyttää jotenkin. "Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius |
Silkki 12.04.2005 22:58:33 | |
---|
Oisko tällasta juttua äänitteille? MediaMan. Esiteltiin uusimman MikroBitin ilmaisohjelmissa. On ihan kätevä ohjelma. Hakee myös levyn tiedot netistä. Tosin suomalaisia levyjä löytyy aika nihkesti, eli niitä on joutunut itse täyttämään. Ken tietää ja Alan ymmärtää |
HaloOfFlies 22.04.2005 10:45:37 | |
---|
MediaMan. Esiteltiin uusimman MikroBitin ilmaisohjelmissa. On ihan kätevä ohjelma. Hakee myös levyn tiedot netistä. Tosin suomalaisia levyjä löytyy aika nihkesti, eli niitä on joutunut itse täyttämään. Mä olen joutunut ulkomaistenkin levyjen tiedot täyttämään itse kun ei netistä suostu hakemaan. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Kiitosta. Aloin joskus tekemään leffatietokantaa MS Accessilla, mutta se oli ihan puosta. Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy. |