Aihe: Cort-kitarat
1 2
Dinorocker
01.04.2005 13:17:30
http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=a796113188c86904a7e0402a750357d4
Tossa näyttäs olevan ihan hyvät speksin hintaansa nähden

Katos, ei paha ollenkaan.
Outrider
JuliusUK
01.04.2005 16:33:04
Itelläni oli Cort:in Stratocaster. Taisi olla kaupan halvin kitara, tai sillä perusteella se varmasti mulle ekana kitarana ostettiin :)

Kaverini osti samoihin aikoihin tokain halpisstraton (itse asiassa pari kk minun jälkeen), joka oli vielä minun kitaraani kalliimpi, ainakin näin hän leuhkasi :D hänen stratossa ilmeni kuitenkin pari vuotta oston jälkeen vikoja, minun Cort stratossa taas ei o/
tosin tällaiset viat saattavat olla yksilöllisiä.

En ole keksinyt mitään valittamisen aihetta Cortistani, en tosiaan ole paljon erilaisia kitaroita kokeillut, enkä ole kitaroiden suhteen kovin kranttu. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että Cortin kitarat ovat hintaansa nähden erittäin laadukkaita.
Plöö
kimmokel
12.04.2005 22:12:34 (muokattu 12.04.2005 22:13:06)

Mitkä liikkeet Suomessa hellas-pianon lisäksi kauppaavat corttia? M600 olen etsimässä.
ejhfi
12.04.2005 22:30:34

Tehdäänkö näitäkin vielä? Muistan että Cortilla oli joskus 80-luvulla sellainen metka "haulikko"-mallisto ajan tyylin mukaisesti a'la Steinberger, Washburn jne. Olivat sellaisia aikansa H&B-skeboja lähinnä, ainakin monen mielestä.
En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
kimmokel
14.04.2005 15:36:24

Mitkä liikkeet Suomessa hellas-pianon lisäksi kauppaavat corttia? M600 olen etsimässä.

Pitääpä vielä koittaa: Olisko tietoa kellää?
CD-LEVYJÄ MYYNNISSÄ Katso jos löydät mieleisiä!
Pertsa
18.04.2005 10:52:12
Pitääpä vielä koittaa: Olisko tietoa kellää?

Ainakin Vertikaali -niminen ketju on niitä myynyt.

www.vertikaali.com
LaXu
18.04.2005 14:14:04
Ainakin Vertikaali -niminen ketju on niitä myynyt.

www.vertikaali.com

Näyttää olevan ihan yhtä paljon ylihintaa kuin Hellaspianossa. Eli Cort-kitaroita kannattanee eBaysta tai Saksan nettikaupoista lähteä hommaamaan.
kimmokel
18.04.2005 22:16:49

Näyttää olevan ihan yhtä paljon ylihintaa kuin Hellaspianossa. Eli Cort-kitaroita kannattanee eBaysta tai Saksan nettikaupoista lähteä hommaamaan.

Joo siltä vahvasti vaikuttaa. Täytynee kuitenkin kävästä tyyppimässä kun Hellas-Pianon tai Vertikaalien suunnalla liikkuu.
CD-LEVYJÄ MYYNNISSÄ Katso jos löydät mieleisiä!
Ozz86
21.04.2005 22:06:04
Itelläni oli Cort:in Stratocaster. Taisi olla kaupan halvin kitara, tai sillä perusteella se varmasti mulle ekana kitarana ostettiin :)

Kaverini osti samoihin aikoihin tokain halpisstraton (itse asiassa pari kk minun jälkeen), joka oli vielä minun kitaraani kalliimpi, ainakin näin hän leuhkasi :D hänen stratossa ilmeni kuitenkin pari vuotta oston jälkeen vikoja, minun Cort stratossa taas ei o/
tosin tällaiset viat saattavat olla yksilöllisiä.

En ole keksinyt mitään valittamisen aihetta Cortistani, en tosiaan ole paljon erilaisia kitaroita kokeillut, enkä ole kitaroiden suhteen kovin kranttu. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että Cortin kitarat ovat hintaansa nähden erittäin laadukkaita.

Mullakin on Cortin strato (jota voi ihastella omakuvastani). Abuut kahden vuoden soittokokemuksella en osaa laadusta pahemmin sanoa, muuta kuin että (ainakin omassani) tallapala tykkää katkoa a-kieliä, noin tunti sitten meni viimeisin...
Keksipä sie jotain hienoa tähän...
LaXu
21.04.2005 22:09:44
Mullakin on Cortin strato (jota voi ihastella omakuvastani). Abuut kahden vuoden soittokokemuksella en osaa laadusta pahemmin sanoa, muuta kuin että (ainakin omassani) tallapala tykkää katkoa a-kieliä, noin tunti sitten meni viimeisin...

Sattuuhan tuota paremmissakin piireissä. Tutkipa onko tallapalassa naarmuja tai uria ja hio ne hienolla hiekkapaperilla pois.
Ozz86
22.04.2005 11:54:22
Sattuuhan tuota paremmissakin piireissä. Tutkipa onko tallapalassa naarmuja tai uria ja hio ne hienolla hiekkapaperilla pois.

Kiitän vinkistä. Kiitos.
Keksipä sie jotain hienoa tähän...
köpi62
22.04.2005 15:01:09

"Se Hellas-Pianon kitaramyyjä on kyllä aikamoisen ketkun olonen kaveri.. "

Samansuuntaisia kokemuksia melkein aina musiikkiliikkeiden ns. "asiantuntijoiden" kanssa. On se ihme, että vain harvoin tapaa todella asiallista palvelua suomessa. Hinnat liian ylimitoitetut, ylimielisiä myyjiä jne.
Judas
06.05.2005 22:59:39 (muokattu 07.05.2005 21:30:02)
Mites sitten nää cortin vieläkin halvemmat mallit? esim
http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=e110d9bec7c4eb87d6bfa20357e83eef

Ei vaikuta todellakaan huonolta peliltä tuon hintaiseksi, mutta mitäs ootte mieltä?

edit: Olen ajatellut tilata tuon, on ainakin niin halpa ja eikä se nyt noitten speksien mukaan miltään hb laatuiselta vaikuta, onko jollain kokemuksia?
Judas
09.05.2005 18:01:35
Meen nyt tilaamaan ton... Sanokaa nyt joku vielä ku ehtii että ei kannata, osta joku muu...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)