Dead Star 08.04.2005 01:18:34 | |
---|
En ole koskaan ikinä milloinkaan ollut jännä kakka niin paljon housussa kuin Kaunaa leffateatterissa katsellessa. Samaa voinen todeta kämppiksistä joiden kanssa olin kyseistä rainaa katsomassa. Heistä toiselle oli hauska soitella pienessä sievässä sitten yöllä pelottelupuheluita ja mennä säikyttelemään kun kotiin rymysin keskellä yötä. Pari päivää myöhemmin en itse saanut unta kun muistin leffan tapahtumat uudestaan. Lost Highway pelotti aivan saatanasti ekalla katselukerralla myös. Dinsdale? IMIK #14 |
elbowski 10.04.2005 17:46:48 | |
---|
Dead End. Ennoo ennen peljänny elokuvaa kattoessani, kunnes tsekkasin tämän. Hui helvetti. Suosittelen. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli? |
overtake 10.04.2005 19:23:55 | |
---|
www.stonetabs.tk |
Chip 10.04.2005 20:25:09 | |
---|
Kattelin viime yönä tuon Grudgen.. kun on äänet kovalla, valot pois ja vielä yksin niin kummasti alkaa jännittään. Suosittelen edellä mainittua elokuvaa katsottavaksi edellämainitulla tavalla! En usko että muuten toimii.. |
juuso a 12.04.2005 19:50:47 (muokattu 19.04.2005 10:50:50) | |
---|
Itse asiassa näitä leffoja on aika helvetin paljon joiden takia on yöunet menneet. Mutta muutama mainitakseni: Nightmare On Elm Street 3 (katsoin nurinkurisessa järjestyksessä) Twin Peaks - sekä sarja että leffa The Sixth Sense The Ring Uinu Uinu Lemmikkini Painajainen (se sarja) Kubrickin Hohto Muuten ahdistavia: The Texas Chainsaw Massacre The Signs Lost Highway Last House On The Left Audition Hellraiser Toi Hiidenvirta oli tosiaan pelottava kans. IMDB:stä löytyi juttua ja se on näköjään merkattu YLE:lle alkavaksi syksyllä. http://www.imdb.com/title/tt0290972/Elämä on kivaa, jippii!!! |
VÄKIPÄÄ 13.04.2005 03:33:01 | |
---|
Kauna tosiaan säikytteli minut pitkästä aikaa! Leffana itseasiassa aika paska mutta pelottavia kohtauksia rutkasti! |
pliksu 13.04.2005 12:38:34 | |
---|
Nasse-setä on aina pelottanut. Joskus pienenä kuljin mun sängyn ohitse ja elävästi näin, että Nasse-setä hyppi mun sängyn päällä. Onneksi nykyään ei enää mielikuvitus laukkaa sillä voimalla. Manaaja ja Hohto on kyllä piinaavia leffoja. Hohdossa se jännitys on aivan omaa luokkaansa. Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään | Kalamies #13 >-)))> |
Prowler 14.04.2005 13:44:41 | |
---|
Kauna tosiaan säikytteli minut pitkästä aikaa! Leffana itseasiassa aika paska mutta pelottavia kohtauksia rutkasti! Toi kauna oli ekalla kerralla pelottava ku katto hirveessä darrassa. Tokalla kerralla oli kyllä tylsä. Muutenkin rupee noi japsikauhuleffat käymään tylsiks ku niissä on melkein aina joku pikkutyttö (ainakin näissä tunnetuimmissa). Ainakin Sleepaway Camp oli kyllä pelottava leffa, lähinnä sen loppuratkaisun takia, siitä lopusta tuli painajaisia. Foolish brother, if you wish to kill me, hate me, detest me, and survive in an unsightly way. Run, run and cling to life. |
Juhani_ko 14.04.2005 14:04:45 | |
---|
Katsoin viikonloppuna leffan "The Others". Yllättävän pelottava leffa, vaikka elokuvassa ei ollut oikeastaan ollenkaan käytetty erikoistehosteita. Kannattaa katsoa yksin pimeässä ja isossa talossa "Mulla on karismaa!" -Matti Nykänen |
bedlam 14.04.2005 14:07:55 (muokattu 14.04.2005 14:08:42) | |
---|
Ainakin Sleepaway Camp oli kyllä pelottava leffa, lähinnä sen loppuratkaisun takia, siitä lopusta tuli painajaisia. Joo, tuo katsottiin vuokranauhalta joskus ala-asteella kaverin luona. Loppuratkaisun jälkeen jouduin pyöräilemään pimeässä kotiin ja melko vauhdilla poljinkin. Metsästin n. 15 vuotta sen jälkeen leffan uudelleen käsiini ja kuten olettaa saattaa, nauruthan siitä irtosi. Mutta loppuratkaisu on kyllä yksi legendaarisimmista. http://www.mikseri.net/kiasma |
elbowski 19.04.2005 00:22:01 | |
---|
Pidetään aktiivisena. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
toxic 19.04.2005 00:50:33 (muokattu 19.04.2005 00:54:28) | |
---|
Joo, tuo katsottiin vuokranauhalta joskus ala-asteella kaverin luona. Loppuratkaisun jälkeen jouduin pyöräilemään pimeässä kotiin ja melko vauhdilla poljinkin. Metsästin n. 15 vuotta sen jälkeen leffan uudelleen käsiini ja kuten olettaa saattaa, nauruthan siitä irtosi. Mutta loppuratkaisu on kyllä yksi legendaarisimmista. Voisiko joku kertoa vaikka pikaviestillä, että miten se nyt loppuu. Kaikki on sanonut, että juuri se loppu on ranGGa. Mutta kukaan ei ole kertonut miten se sitten loppuu. Perkele. Edit: Niin, ja pelottavimmista elokuvista. Olen varmaan outo, koska kaikki vanhat, varsinkin mustavalkoiset elokuvat ovat pelottavampia kuin uudet. Ennen tiedettiin mikä oli pelottavaa. Nykyään elokuvissa näköjään riittää, että siinä on joku kolmejalkainen jakkihärkä baarijakkara perseessään ja joku minihameeseen pukeutunut blondi haulikko kädessä. Ei toimi. Mutta nämä muutamat japsi leffat mitä olen katsonut niin ovat olleet ihan hyviä. |
funkyboss11 19.04.2005 10:25:06 | |
---|
Olen varmaan outo, koska kaikki vanhat, varsinkin mustavalkoiset elokuvat ovat pelottavampia kuin uudet. Ennen tiedettiin mikä oli pelottavaa. Nykyään elokuvissa näköjään riittää, että siinä on joku kolmejalkainen jakkihärkä baarijakkara perseessään ja joku minihameeseen pukeutunut blondi haulikko kädessä. Ei toimi. Itse olen huomannut saman. Mustavalkoisuus luo jotenkin painostavamman tunnelman. Varsinkin mykkäkauhuleffat pelkällä pianosäestyksellä on todella ahdistavia. "Ananasta ahmaise / hotkaise pyy / loppusi porvari lähestyy." -Vladimir Majakovski- |
bedlam 19.04.2005 10:38:58 | |
---|
Voisiko joku kertoa vaikka pikaviestillä, että miten se nyt loppuu. Kaikki on sanonut, että juuri se loppu on ranGGa. Mutta kukaan ei ole kertonut miten se sitten loppuu. Perkele. Laitoin viestin. http://www.mikseri.net/kiasma |
slipkorn 19.04.2005 17:39:26 | |
---|
kolmejalkainen jakkihärkä baarijakkara perseessään Mistä elokuvasta tää on? |
elbowski 20.04.2005 00:03:53 | |
---|
Laitoin viestin. Mullekkii?? kiius. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
toxic 20.04.2005 00:47:23 (muokattu 20.04.2005 00:52:44) | |
---|
Mistä elokuvasta tää on? En kerro. Hihi! Edit: No ok, kerron sen, että elokuva on ruotsalainen. |
Kattelin viime yönä tuon Grudgen.. kun on äänet kovalla, valot pois ja vielä yksin niin kummasti alkaa jännittään. Suosittelen edellä mainittua elokuvaa katsottavaksi edellämainitulla tavalla! En usko että muuten toimii.. Kyllä mulle vaan toimi. Keskellä päivää, aurinko paistoi pihalla, pienestä 14 tai 16 tuuman televisiosta katsottuna ja samalla kitaraa rämpytellen. Mutta mä oonki tämmönen heikkohermoinen. Tuo Grudge ja The Ring ovat olleet ainoita leffoja pitkään aikaan (ringistä tosin jo ainakin vuosi aikaa) joiden katsominen on ollut epämielyttävää, ja on haluttanut lopettaa katsominen kesken. Joskus ala-asteella tuo leffa "SE" oli kyllä aika pahis. Nyt kun se tuli joku vuosi takaperin TV:stä niin eihän sille voinut kuin nauraa. Loppu varsinkin oli jo jotain niin ääliömäisen naurettavaa ja idioottimaista vammailua että ei ole tosikaan. "pelle onkin oikeasti joku stnan iso torakka jolla on valo mahassa". Elokuva jota en ikinä ole käsittänyt on kyllä ehdottomasti hohto. Mielestäni aivan totaalisen p***a leffa. Eikä kyllä mikään pelottava ole. |
juuso a 22.04.2005 19:00:53 | |
---|
Eikös se ollut hämähäkki eikä torakka? Mitä tulee ton Se-leffan loppuun niin ovat varmaan ajatelleet elokuvaa käsikirjoitellessaan että ihan turhaa edes lähteä yrittämään samanlaista lopetusta mitä Kingin kirjassa. Kirjan lopetus on meinaan niin massiivinen. Elämä on kivaa, jippii!!! |
Helvetinpartaterä 23.04.2005 00:12:47 | |
---|
Nopeasti ketjun läpi selailleena, ihmettelen sitä, ettei yhtä ahdistavimmista elokuvista, John Carpenterin The Thing:iä ole mainittu. Reilusti yksi parhaita ja ehkä paras scifikauhuelokuva.Hyvät näyttelijät, perkleen hienot erikoisefektit, Carpenter vielä kunnolla vauhdissa ja sokerina päälle vielä Ennio Morriconen ahdistava musiikki panevat vahvemmankin miehen painautumaan penkkiin kiinni,kiristellen hampaitaan. Kaiken lisäksi elokuva on erittäin nihilistinen,mikä sopii erinomaisesti kauhuelokuvalle. Itselle tuo oli aika traumaattinen kokemus 10-vuotiaana. Muistan vieläkin elävästi sen paniikin ja iljetävyyden tunteen, mitä ns.tekohengitys-kohtaus sai aikaan pienessä nuoressa mielessäni. Jos ette ole vielä elokuvaa nähneet, kipin kapin vuokraamoon vuokraamaan! Manavava! - Minä
"If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death." |