Aihe: Black Sabbath suomeen kesällä!!
1 2 3 4 5 6
DJKaaos
11.03.2005 16:24:31
Jaa ...

No ihan sama vaikka Ossi oliskin sun mielestä pystyyn lahonnut kelo, äijä on kuitenkin "fucking prince of the darkness" ja lavalla heinäkuussa nähdään neljä ukkoa, jotka on "the godfathers of heavy metal". Täältä löytyy kyllä respectiä noita ukkoja kohtaan vaikka ne tuotais rullatuoleissa kuolaavina lavalle vetämään playback-keikkaa!

Älä nyt isomies rupea rutisemaan ja itkemään. Enhän mä käsittääkseni kieltänyt respectiä joka Black Sabbathille kuuluu, jos rohkenen epäillä mitä Black Sabbathista on enää jäljellä. Näyttää nimittäin siltä, ettei Ossillakaan ole koko pakka enää käytössä, joten tuommoisen "oudon väitteen" ilmoille heittäminen tuskin on kovin tuomittavaa?
Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä.
Soma city ward
12.03.2005 10:08:07
Of all the Things I've ever Lost, I miss my Mind the most." -Ozzy Osbourne.
Mutta eikös se tuossa Osbournes-sarjassa ollu jonkun puoskarilääkärin määräämässä lääkekuurissa, jonka vaikutukset siinä sarjassa sit näkyy? Jos tuohon perustuu ne väitökset Ozzyn huonokuntoisuudesta... No se nähään sit heinäkuussa, että tarviiko Ozzyn & kumppaneiden lähteä Sapattivapaalle.
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä
Rurik
29.03.2005 16:33:25 (muokattu 29.03.2005 16:38:32)
Höhöö, liput on. =) Kuitenkin meidän tuurilla joku niistä papoista päästää kylmän pierun ennen sitä keikkaa...
"So you children of the world, listen to what I say If you want a better place to live in spread the words today Show the world that love is still alive you must be brave Or you children of today are Children of the Grave."
Risto Mustalisä
30.03.2005 12:16:40
Ozzyhän oli Conanissa oliko se nyt viime pe tai to(USA:ssa muistaakseni maaliskuun alussa tullut tämä jakso) ja varsin vetreässä kunnossa äijä oli.Yllätyin ihan.Kertoi olleensa vuoden ilman viinaa mikäli oikein ymmärsin.Eroa oli kovasti Osbournes-jaksoihin nähden.
Born to be wild - paitsi kotona
biibob
01.04.2005 00:00:53
Ozzyhän oli Conanissa oliko se nyt viime pe tai to(USA:ssa muistaakseni maaliskuun alussa tullut tämä jakso) ja varsin vetreässä kunnossa äijä oli.Yllätyin ihan.Kertoi olleensa vuoden ilman viinaa mikäli oikein ymmärsin.Eroa oli kovasti Osbournes-jaksoihin nähden.

Kiinnitin itse samaan huomiota. Jotenkin puhekin oli selvempää, ja ozzy oli nopeammin mukana conanin jutuissa. Tavallaan see on aina "pienellä viiveellä" Kyllä sabbathin keikallehan sitä menossa ollaan.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Flick
04.04.2005 22:20:42

Kenttäliput ja leveä hymy!

Samat sanat
For those about to Rock I salute you.....
Helvetinpartaterä
08.04.2005 16:08:11 (muokattu 08.04.2005 16:08:20)

Lämppäreistä vielä ollut mitään huhuja liikkeellä?
Manavava! - Minä "If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death."
biibob
09.04.2005 01:03:29
Lämppäreistä vielä ollut mitään huhuja liikkeellä?

Velvet revolveriähän ne ehdottelee. Tosin vasta huhu tasolla.
orionstar
21.04.2005 13:24:33

Caught under wheels' roll...
Soma city ward
21.04.2005 14:14:10
Vai Soulfly.Oiskohan sittekin pitäny ottaa istumapaikka , ettei tarttis noita kattella. Toivottavasti tulee toinenkin lämppäri tässä tapauksessa? En oo Soulfytä hirveästi kuullu(parempi nii), mutta ei oo kovin linjaan sopiva miun mielestä.
Soma city ward
22.04.2005 08:46:08
Siinä on vaa se probleema, että saa tyytyä kattelemaan Sapattia kentän takaosasta, jos Soulflyn ajan dokaa.
biibob
22.04.2005 20:57:25
Minkälaista musiikkia toi soulfy soittaa?
elbowski
23.04.2005 18:41:49
Minkälaista musiikkia toi soulfy soittaa?

Metallia joka on maustettu brasilialaisten alkukantaisheimojen tyylisillä rytmeillä yms.
Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden!
IMIK #25
Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
Nieby
30.04.2005 09:30:13
Ozzy näyttelee The Osbournes- sarjassa paljon huonokuntoisempaa kuin oikeasti on!

Jos joku katsoi Conanin silloin kun Ozzy siinä oli, niin huomasi ehkä totuuden..

ja tottakai oon menossa kesällä konserttii!
lippuja 4kpl...
elbowski
30.04.2005 13:08:53
Ozzy näyttelee The Osbournes- sarjassa paljon huonokuntoisempaa kuin oikeasti on!

Jos joku katsoi Conanin silloin kun Ozzy siinä oli, niin huomasi ehkä totuuden..

ja tottakai oon menossa kesällä konserttii!
lippuja 4kpl...

Ja Osbournesit on nauhotettu n. 2 v sitten.
Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden!
IMIK #25
Ärlä #017
Bella Italia #2
Tinmo
30.04.2005 15:43:07
Joo, musta vähän tuntuu, että ne Osbournes-jaksot oli ehkä hieman näyteltyjä. Tosin yhdessä jaksossahan ne puhallutti Ozzyn ja sillä oli pieni humalatila päällä, ja äijä vaikutti kuitenkin samalta kuin kaikissa muissakin jaksoissa. Conan-vierailussa mies oli kuitenkin paljon skarpimpi niinkuin tässä on jo huomattu, ja kun katsoo vaikka Last Supper DVD:n niitä juttutuokioita, niin kyllähän se puhe luistaa niissä paljon paremmin.

Joten hiettäkää ne jutut miesten huonosta kunnosta helvettiin, he voivat hämmästyttävän hyvin 56-vuotiaiksi, jotka ovat huomattavan suuren osan elämästään viettäneet pahoissa kamoissa.
"We Roll tonight, to the guitar bite..."
Nieby
30.04.2005 22:35:22
Viikatemies!
oon ihan samaa mieltä.. ei ihme jos vähä puhe tökkii ku käyttäny huonoja kamoja puolet elämästään...

äijät kuiteki keksiny heavyn, että vähä respectii kiitos..!

black sabbath aloitti moshauksen, heavyn, pitkähiuksityylin ja stagedaivauksen, että sikäli..

kandee lukee ozzyn elämänkerta(written by sue crawford) loistava kirja!!!
aku.miettinen
01.05.2005 20:54:03
Moshpitit ja stagedaivauksen tais kyllä aloittaa Anthrax. Hardcore-fanit tuli keikoille ja siitä se lähti.
elbowski
01.05.2005 23:33:38
Moshpitit ja stagedaivauksen tais kyllä aloittaa Anthrax. Hardcore-fanit tuli keikoille ja siitä se lähti.

Kyllä se oli Sabbath.
IMIK #25
Ärlä #017
Bella Italia #2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)