Jimmy K 21.04.2005 08:48:05 | |
---|
Jaaas, ei noita hämmästyttävän arvokkaita ole, mutta itse arvostan seuraavia vinyylejä: Rolling Stones - Aftermath(eka painos) John Lennon - Wedding album Wigwam - Nuclear nightclub Mayhem - Deathcrush(toinen painos) Tietysti pitäisi listata kaikki vinyyliit mitä omistan, mutta ei ole aikaa tai kärsivällisyyttä. |
Viceroy 21.04.2005 09:13:12 | |
---|
Ei se laatu (siis nyt ei puhuta musiikista, vaan levyjen harvinaisuudesta), vaan määrä: Priestin ja Maidenin remastereiden kansista muodostuvat kuvat hyllyssä näyttävät hienoilta. Noita Maideneita olen itsekin keräillyt, mutta se kuvahan on ihan miten sattuu! En tiedä, mikä mättää, mutta ei muodostu Eddietä hyllyyn. Sitten aiheeseen (ei järjestyksessä): Death: Human (kasetti...) Blind Guardian: Imaginations from the Other Side (cd) Pet Shop Boys: Alternative (tuplakasetti) Wigwam: Nuclear Nightclub (vinyyli) ja Impaled Nazarene: Ugra-Karma (alkup. kielletty CD) Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Pelsi 21.04.2005 10:07:48 | |
---|
Noita Maideneita olen itsekin keräillyt, mutta se kuvahan on ihan miten sattuu! En tiedä, mikä mättää, mutta ei muodostu Eddietä hyllyyn. Tulee, mutta jotkut levyt pitää jostain syystä kääntää toisinpäin. Kalamies #3 >-)))> |
psj 21.04.2005 12:13:26 | |
---|
Nirvana - Nevermind Tämä levy räjäytti tajunnan. Tosin vasta 2000-luvun puolella. Aiemmin olin suhtautunut välinpitämättömästi Nirvanaan, mutta tämän levyn ensimmäistä kertaa kuultuani ihmettelin miten olen voinut sivuuttaa tämän mestariteoksen totaalisesti. Eternal Tears Of Sorrow - Chaotic Beauty Tämä levy sai tutustumaan vähän raskaamaankin tavaraan. Tällä levyllä ei ole yhtään täytebiisiä eli yksinkertaisesti täydellinen levy. Black Sabbath - Master Of Reality Tämänkin hommasin vasta 2000-luvun puolella. Uskomattoman hienoja biisejä ja synkkä tunnelma. Tämän levyn ansiosta alkoi Black Sabbathin ja Ozzyn fanitus |
sikanaama 21.04.2005 13:05:30 | |
---|
Cyndi Lauper - Girls just want to have fun 7" Se on maailman paras piisi. Muut on roskaa! Rubbish! Harakalla kolme suurta munaa on. |
New Kids On The Block - No More Games The Remix Album -kasetti. "Free form of jazz is a license to shit in the street." -Lemmy Kilmister- |
Aerodactev 21.04.2005 19:42:00 (muokattu 21.04.2005 19:42:54) | |
---|
Ai joo, täytyy myös mainita Nasma Teamin ( http://www.tutka.net/~riihtee/nasma.jpg) Pidä Ittes Miehenä -pitkäsoitto, jonka kalastin Anttilan alennusmyynnistä kahden ja puolen euron hintaan. Sisältää sinkkuhitin Polttarit!
Long = progressive = good
|
Tetsuo 22.04.2005 18:08:28 | |
---|
levyjä on harmillisen vähän, mutta: Pride & Glory: Pride & Glory Godsplague: Evilution, Eugen ja OJ:n nimmareilla Teräsbetoni: Metallitotuus, kaikkien nimmareilla Metallica: ..And Justice For All |