Aihe: säröt SuperBassiin
1
jpg
20.04.2005 07:54:44
elikkä:komppikitaritin tehtävä,vahvistin Marshall SuperBass ja erilaisia kitaroita.tyyli mm.70-luvun hard'rock.erilaisia säröpedaaleita on mutta se tanakka ja erottuva soundi puuttuu edelleen.soundi hukkuu kaverin TSL-60:n alle(on muuten hyvä vahvistin).onko kellekkään tullut vastaavaa tilannetta eteen ja millaisilla purkeilla ootte asiaa saaneet korjattua?boutique-säröttimillä vai??
booster
20.04.2005 09:33:16 (muokattu 20.04.2005 09:33:57)
Mä lähtisin BOSS SD-1:llä (=super overdrive), DS-1:llä (=distortion) tai Tubescreamerilla hakemaan. Noista on hyviä kokemuksia JMP:n kanssa. Keinokuorma on myös hyvä peli putkikoneiden, etenkin non-master-volume marsujen kanssa, voi saada säröä siitä itse koneestakin jo.
Straton
21.04.2005 13:39:07
DS-1 ei minuun jättänyt erityisen positiivista kuvaa kun olen pari kertaa testaillut SB:ni läpi. TS-7 tekee sekin soundista hieman laatikkomaisen (käytettäessä pääsärölähteenä). Oma suositukseni on hommata Uraltone:lta keinokuorma ja tarvittessa modata taakse vielä master-volume. Itse olen tuohon ratkaisuun ollut erittäin tyytyväinen, tosin pärjäisin varmaan ilman tuota MV:täkin. Jos on pakko saada surinat pedaalista niin Keeleyn Fuzz Head toimii minulla mainiosti, valitettavasti clean-boostina laite onkin selvästi Ts-7:kaa huonompi. Normaalisti soittelen SB:n volume jossain 7-8:n tienoilla (mv-täysillä), keinokuorma 9Db vaimennuksella ja tarvittaessa isken Ts-7:n kehiin. Tuolla kasalla irtoaa niin kevyempi kuin rankempikin rokki aika esimerkillisesti :)
Ite oot!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)