Aihe: Tämän hetken paras näyttelijä
1 2 3 4
pitk
21.04.2005 14:05:24

Avaan suoraan hetken kovimmalla nimellä: Robert Carlyle.

Perustelut:
Olen diggaillut RC:n tekemisiö jo monissa yhteyksissä (Full Monty, Ylämaan Kettu, Priest..). Eilinen Hitler-sarjan avaus niittasi homman lopullisesti. Vaikka tiesin RC::n olevan kyseessä, unohdin sen joka kerta välittömästi. Roolisuoritus oli täydellisen uskottava ja suvereeni. Ei omia maneereja, silkkaa ylivoimaistaq osaamista ja täydellistä roolin haltuunottoa.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
Kimmo72
21.04.2005 14:10:23
Hyvän roolisuorituksen se kyllä vetäs kun se suu vaahdossa "puhui" ihmisille. Mulle ihan tuntematon tyyppi..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Guderian
21.04.2005 14:12:46

Minun silmissäni Edward Norton on onnistunut kaikissa leffoissa joissa hänen työskentelyään olen nähnyt. Vakavissa rooleissa erinomainen -- enpä tiedä, onko tyhmä vertaus, mutta jotenkin tulee väistämättä mieleen De Niron vanhemmat leffat. Sellaista vähäeleistä karismaa, ju nou?

Ja onhan mies aivan helvetin komea!

http://www.ne.jp/asahi/jutomo/love/movie/actor/norton.jpg
It's bad, you know.
aikavaikea
21.04.2005 14:13:31
Olen diggaillut RC:n tekemisiö jo monissa yhteyksissä (Full Monty, Ylämaan Kettu, Priest

Unohtamatta Trainspottingia. Upea näyttelijä se on, ihan totta.
Kylmää, niin kylmää, on aivoilla kylmää. Ja jääkarhun päässä on jääkarhun suu.
Mechanizm
21.04.2005 14:22:38
Olen diggaillut RC:n tekemisiö jo monissa yhteyksissä (Full Monty, Ylämaan Kettu, Priest)

Katsokaa Ravenous. Suomennettu nimi on Erämaa syö miestä. Siinä on Ruupertilta sellainen veto että huh huh.
Buttfucked in Neverland Ranch #82
ozz3
21.04.2005 14:25:02
Christian Bale voisi sopia vastaukseksi tähän kysymykseen.
Possessing my soul till my body's on fire Päivittäin vaihtuva video: Täällä
Planetist
21.04.2005 15:34:41
Hyviä jo mainittu mutta oma suosikkini lienee Kevin Spacey.
On kaunista
Olla olemassa.
Pastilli?
Rattata
21.04.2005 15:46:03
Hyviä jo mainittu mutta oma suosikkini lienee Kevin Spacey.

Sama.
Kurkut silmille.
T.S. S L A Y E R
21.04.2005 15:47:44

Tässä vielä joitain lisää:

Sir Anthony Hopkins
Clint Eastwood
Mickey Rourke
Johnny Depp
Russell Crowe

Niitä on vaikka kuinka hyviä kun vain muistaisi ne.
tommijk
21.04.2005 16:01:19
Niitä on vaikka kuinka hyviä kun vain muistaisi ne.

Miten olis Chuck Norris..
Lock 'n' Loll
Juugeli
21.04.2005 16:15:09
Miehistä tuli ekana mieleen Johnny Depp, Edward Norton, Jim Carrey (noh, hiljaa) ja Kevin Spacey. Naisista sitten Uma Thurman ja Kate Winslet.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, ÄRLÄ #020 Pastilli?
Planetist
21.04.2005 16:26:15
Miehistä tuli ekana mieleen Johnny Depp, Edward Norton, Jim Carrey (noh, hiljaa) ja Kevin Spacey. Naisista sitten Uma Thurman ja Kate Winslet.

Tuon listan kanssa on pakko olla samaa mieltä. Jim Carreykin on alkanut saada arvostusta näyttelijänä kun on näytellyt noissa vakavammissa kuvissa.
On kaunista
Olla olemassa.
Pastilli?
Silkki
21.04.2005 16:38:50
Minun silmissäni Edward Norton on onnistunut kaikissa leffoissa joissa hänen työskentelyään olen nähnyt. Vakavissa rooleissa erinomainen

Amen... Heti ajattelin Nortonia, kun näin topickin. American History X:n nähtyäni Norton nousi monta askelta ylös.

Noirempana pidin Bruce Williksestä, ja onhan se ihan kova jätkä vieläkin,
Ken tietää ja Alan ymmärtää
Minstrel
21.04.2005 16:40:26
Näistä nuoremman polven näyttelijöistä täytyy mainita Gael Garcia Bernal, joka on tuttu mm. Amores Perrosista ja Moottoripyöräpäiväkirjasta. Ensinäkemältä voisi kuvitella, että Bernal on luonut uraa vain ulkonäkönsä turvin, mutta viimeistään Ernesto Guevaran rooli Moottoripyöräpäiväkirjassa vakuutti minut hänen taidoistaan. Miehen filmografiasta löytyy melkoisen tasokkaita elokuvia toinen toisensa perään.
Kyllä skitsofrenia aina yksinolon voittaa.
Tikru.
21.04.2005 16:48:00
ulkomaanelävistä Edward Norton ja kotimaisista Sulevi Peltola ja Jukka Rasila.
Do all that you can for as long as you can, but remember that at the end of the day, they come and they go.
Ärlä #001
Qwarek
21.04.2005 16:48:14
Samuel L. Jackson, Al pacino, Clint Eastwood, Robert Deniro... Löytyyhän niitä.
la m quina
21.04.2005 16:51:46
Näistä nuoremman polven näyttelijöistä täytyy mainita Gael Garcia Bernal, joka on tuttu mm. Amores Perrosista ja Moottoripyöräpäiväkirjasta.

ja la mala educaciónista ja Y tu mamá tambiénista.
On tosi hyvä.
Mechanizm
21.04.2005 17:06:54
Itselleni kova sana on tanskalainen Kim Bodnia.

http://www.imdb.com/name/nm0091035/
Buttfucked in Neverland Ranch #82
superfly
21.04.2005 17:33:55
Avaan suoraan hetken kovimmalla nimellä: Robert Carlyle.

Ihan samaa pohdin eilen tuon Hitler-leffan aikana. Ei tuo leffa kovin kummoinen ollut, mutta on tuo äijä todella vakuuttava. Muutenkin kuin Hitlerinä.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)