Bluesmies 14.04.2005 17:54:29 | |
---|
Kertokaapahan, saako tuonne laittaa esim. mun zen cafe-medleyn tai tehosekoitin-medleyn? Molemmat ovat siis instrumentaaleja soitantoja, joiden sekaan on muutama bändien biisi soitettu. Onko tuo sitten laitonta jakaa tuollaisia biisejä netissä? Siis sovitukset ovat täysin erilaisia, kuin noissa biiseissä oikeasti on ja biisit ovat instrumentaaleja, joten ei voida puhua mielestäni covereista. Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
depe 14.04.2005 19:01:34 (muokattu 14.04.2005 19:02:12) | |
---|
Enpä usko, että saa laittaa. EDIT: Covereita ne on joka tapauksessa, vaikka vähän olisikin sovitus muuttunut. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Kimmo72 14.04.2005 19:04:46 | |
---|
Ei saa: Lainaus Mikseri.netin säännöistä: "Kun lähetät kappaleen Mikseri.nettiin, on sinun oltava ehdottoman varma siitä, että sinulla on kaikki oikeudet kappaleen levitykseen, eikä biisin oikeuksia omista toinen henkilö, mikään levy-yhtiö, nettilabel tai mikään vastaavanlainen järjestelmä kuten Teosto tai Gramex. On myös huomioitava, ettei kappale saa sisältää yhtään laitonta samplea, tai se joudutaan poistamaan. Samplaussäännöissä ei siis ole mitään maagista aikarajaa tai vastaavaa, jonka puitteissa muilta artisteilta saisi vapaasti kopioida sampleja ja muita elementtejä kappaleisiinsa. Kaikki väärinkäytökset ovat rangaistavaa toimintaa, ja Mikseri.netissä asiaa valvotaan ankarasti. Jos kappale on jollain tapaa laiton, tullaan se välittömästi poistamaan." Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Bluesmies 14.04.2005 19:07:10 | |
---|
Enpä usko, että saa laittaa. EDIT: Covereita ne on joka tapauksessa, vaikka vähän olisikin sovitus muuttunut. Noku siis siihen itse biisiin on vaan upotettu katkelmia eri biiseistä, eli tavallaan sen vois käsittää yhtenä kokonaisena biisinä, joka ei olisi coveri. Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
Bluesmies 14.04.2005 20:46:40 | |
---|
Tehiksen ja tsen kahvin poikien kuolemasta ei oo kyllä kulunut minuuttiakaan... Noh, siellä ne nyt on. Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
bedlam 14.04.2005 20:50:30 (muokattu 14.04.2005 20:50:58) | |
---|
Noh, siellä ne nyt on. Niillä on tapana hävitä aika vilkkaaseen, selvästihän tuo laitonta touhua on kuites. http://www.mikseri.net/kiasma |
Royal Banzai 14.04.2005 21:29:40 | |
---|
En usko että Tehosekoittimen ja Zen Cafen tyypit siitä suuttuu, eli pahinta mitä voi tapahtua on biisin poistaminen sivuilta. Sinne vaan, oikein. Does your mama like to reggae? |
Bluesmies 14.04.2005 23:16:21 (muokattu 14.04.2005 23:16:54) | |
---|
En usko että Tehosekoittimen ja Zen Cafen tyypit siitä suuttuu, eli pahinta mitä voi tapahtua on biisin poistaminen sivuilta. Sinne vaan, oikein. Okei, siellä on. Ja nyt toki kaikki kuuntelemaan niitä innolla! :) http://www.mikseri.net/artistit/?id=42733 Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
Lego 14.04.2005 23:44:49 | |
---|
Niillä on tapana hävitä aika vilkkaaseen, selvästihän tuo laitonta touhua on kuites. Ähäpäs, mulla oli vaikka kuinka kauan kännissä soitettu In Flamesin biisi (tosin ilman laulua) eikä se sieltä mihinkään kadonnut, vasta sitten kun poistin itse sen. "Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut" |
depe 15.04.2005 08:34:52 | |
---|
Noku siis siihen itse biisiin on vaan upotettu katkelmia eri biiseistä, eli tavallaan sen vois käsittää yhtenä kokonaisena biisinä, joka ei olisi coveri. Coveri se on vaikka voissa paistaisi. Tai yhden biisin aikana tulee monta coveria. Rikos mikä rikos. ;) Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Deathrace King 18.04.2005 14:51:16 | |
---|
Ähäpäs, mulla oli vaikka kuinka kauan kännissä soitettu In Flamesin biisi (tosin ilman laulua) eikä se sieltä mihinkään kadonnut, vasta sitten kun poistin itse sen. Varmaan palaute ollut aika tylyä.. Tai sit tyhmät teinit ei oo tajunnu sitä ja kommentoineet et "vidun kovaa kamaa" ;) Joka tapauksessa: Miksi vitussa? Todella idioottimaista toimintaa! Let's Thrash!!! |
Lego 18.04.2005 15:30:42 | |
---|
Varmaan palaute ollut aika tylyä.. Tai sit tyhmät teinit ei oo tajunnu sitä ja kommentoineet et "vidun kovaa kamaa" ;) Ei siitä oikein palautetta tullut.. Joka tapauksessa: Miksi vitussa? Todella idioottimaista toimintaa! En osaa vastata tähän. Idiotismi on vissiin in? "Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut" |
Nazareth 19.04.2005 18:00:26 | |
---|
Miksiköhän sitten esim. Maiden Hell-yhtye saa pitää cover-biisejään tuolla jos coverit on kerran kielletty? yks kalja ja yks lapin kultaIMIK #27 |
depe 19.04.2005 19:10:00 | |
---|
Miksiköhän sitten esim. Maiden Hell-yhtye saa pitää cover-biisejään tuolla jos coverit on kerran kielletty? Hyvin tehdyt coverit sallitaan? ;) Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
1by4by9 21.04.2005 13:47:16 | |
---|
Hyvin tehdyt coverit sallitaan? ;) Aivan. :D Onko kohtalon ivaa vai miksi sukunimeni on sama kuin eräs uskomattoman hyvä olutmerkki? |
Miksiköhän sitten esim. Maiden Hell-yhtye saa pitää cover-biisejään tuolla jos coverit on kerran kielletty? Tuota olen kanssa ihmetellyt... edit: ehkä asiaan vaikuttaa se, että bändi on mainittu ihan maidenin virallisillakin sivuilla? :)
kalamies#4 >-)))>
Punttisika #4 |