Aihe: En pääse päivittämään sivujani..
1
lion
21.04.2005 12:28:43
Eli ongelma on tämä: Omalta koneeltani en pääse kirjautumaan omalle ftp:lle. Ilmoitus on tämä: 530 login or password incorrect.
Muilta koneilta olen kyllä päässyt normaalisti kirjautumaan sisään. Mikäs tässä mättää??

Et osaa kirjottaa kotona sun salasanaa oikein? Sulla on capslock päällä jatkuvasti himanäppiksessä? :D

Juu... kokeile jotain toista softaa ja kato jos lähtee rullaamaan...

- Li'oN
Olen Hovari. Simo. Systeemi tappaa yksilön - Jumalaa ei ole - Nahkahousuissa voi vihdoin tuntea olevansa alaston.
superfly
21.04.2005 13:26:35
Onko kotikoneen näppiksen maa-asetukset kunnossa?
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
KaljaMaha
21.04.2005 17:56:36
Ei se voi olla näppisvirhe kun en pääse edes yrittämään loggausta. Tulee vaan tuo edellämainittu virheilmoitus.
Jos ei toimi ni ei toimi. Ei se sillä parane että sä pistät puol kämppää matalaks.
lion
21.04.2005 20:20:49
Ei se voi olla näppisvirhe kun en pääse edes yrittämään loggausta. Tulee vaan tuo edellämainittu virheilmoitus.

Ahaa, siis yrität päästä ftp:lle explorerilla? Teepäs niin, että kirjoita osoite tyyliin ftp://käyttäjätunnus@palvelimenosoite.fi niin sitten explorer kysyy salasanaa. Virhe tulee silloin kun serveri ei hyväksy anonyymiä kirjautumista.

- Li'oN
Olen Hovari. Simo. Systeemi tappaa yksilön - Jumalaa ei ole - Nahkahousuissa voi vihdoin tuntea olevansa alaston.
Mark-Ken
21.04.2005 21:23:56
...Tai sitten käytä kunnon ohjelmaa: http://filezilla.sourceforge.net/
Mohla
22.04.2005 17:00:06 (muokattu 22.04.2005 17:00:26)

Mulla oli ongelmia kun oli samaan aikaan ZoneAlarm päällä. Tommoset vastaavat kannattaa myös koittaa poistaa siksi aikaa.

EDIT: Tai siis ei poistaa vaan ottaa pois päältä.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
KaljaMaha
22.04.2005 19:33:54
Mulla oli ongelmia kun oli samaan aikaan ZoneAlarm päällä. Tommoset vastaavat kannattaa myös koittaa poistaa siksi aikaa.

Hmmm.... mulla on zonealarm. pitää koittaa...
Jos ei toimi ni ei toimi. Ei se sillä parane että sä pistät puol kämppää matalaks.
Mark-Ken
22.04.2005 20:45:09

EDIT: Tai siis ei poistaa vaan ottaa pois päältä.

Kyllä kunnon palomuurin pitäisi päästää ohjelma nettiin. Käyttäkkää vaikka Keriota, ilmainen.
KaljaMaha
22.04.2005 21:44:28 (muokattu 22.04.2005 21:45:59)
Ahaa, siis yrität päästä ftp:lle explorerilla? Teepäs niin, että kirjoita osoite tyyliin ftp://käyttäjätunnus@palvelimenosoite.fi niin sitten explorer kysyy salasanaa. Virhe tulee silloin kun serveri ei hyväksy anonyymiä kirjautumista.

ööö... en saanut tuosta tolkkua. Mitä tuo @ tuolla tekee?

edit: firefoxilla olen koittanut myös. Ei toimi siinäkkään.
Mark-Ken
22.04.2005 22:05:21

Huoh, entiä Filezillalla?
fmcruelty
23.04.2005 02:04:18 (muokattu 23.04.2005 02:08:51)
Nii ja varooksi ny heitän, et ei sitä palomuuria tartte sulkee siirron ajaksi... Siellä on olemas lista mihin määrätään, kuka pääsee läpi ja kuka ei.

Nim. Näitäkin on nähty

EDIT: Ja niinku Mark-Ken sanoo, nii ota kunnon FTP-Client peliin. Eli softa, millä saat suoraan yhteyden palvelimeen ja siirreltyä ne fiilut mitä tartteeki. Jos ei sitkää pelaa, nii kandee kysellä palveluntarjoajalta, että mikä mättää...
Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti.
lion
23.04.2005 12:21:33 (muokattu 23.04.2005 12:25:34)

eli jos sun käyttäjätunnus on "pentti" ja palvelimen osoite on ftp://kotisivu.dnainternet.net niin silloin kirjoitat explorerin osoitekenttään:

ftp://pentti@kotisivu.dnainternet.net

silloin palvelimelle tulee suoraan tieto millä käyttäjänimellä yritetään kirjautua ja se kysyy salasanaa eikä heitä erroria!
@-merkki ilmaisee että mikä käyttäjätunnus on käytössä ja missä.
Ja jos haluat olla vielä hc:mpi windows explorerin ftp-clientin asiantuntija ni laitat vielä tohon sun käyttäjänimen perään kaksoispisteen ja kirjotat salasanan ennen @-merkkiä tyyliin:

ftp://pentti:mun_oma_salasana@kotisivu.dnainternet.net

- Li'oN
Heart Of Steel
25.04.2005 16:19:49

Mulla oli kanssa ihmeellinen ongelma ftp:ssä F-Secure IS 2005:n kanssa. Ohjelmat millä koitin oli sallittu palomuurista, kirjautuun pystyi mutta aina useampaa tiedostoa siirrettäessä F-Secure tulkitsi sen hyökkäykseksi ja esti uploadaamisen. Päädyin lopulta siirtelemään tiedostot paikalleen cd:ltä käynnistyvällä Linuxilla (SuSE 9.1). Todella kätevää kun ftp:kin on integroitu tiedostonhallintaohjelmaan.
"Nobody tells a Man how to play."
HMB (mikseri.net) - - - Zirbeltosh cover-keikka (torrent-file)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)