Aihe: Jazztyttö
1
jmercy
21.04.2005 10:09:14
Pitäisi vetästä ens lauantaina tuo vanha kappale ja oon kuullu sen viimeks 70-luvulla. Onko kellään sanoja tähän?
Jos joltain löytyy peräti mp3, niin loistavaa.

Kiitos jo etukäteen.

PS. Kenen taideteos tämä oikein oli?
jmercy
21.04.2005 10:16:46
Ootko katsonut löytyykö Toivelauluista? Sisällysluettelo on nykyään netissä. Jos sieltä löytyy, löytyy multakin.

Enpä tullut vielä vilkasseeks, onhan se sitten mullakin, jos siellä on. Oon töissä, niin ei pääse vilkaseen, mutta katotaanpas netistä tosiaan.
KoskPaavo
21.04.2005 10:17:47
Pitäisi vetästä ens lauantaina tuo vanha kappale ja oon kuullu sen viimeks 70-luvulla. Onko kellään sanoja tähän?
Jos joltain löytyy peräti mp3, niin loistavaa.

Kiitos jo etukäteen.

PS. Kenen taideteos tämä oikein oli?

Humppa-Veikot laulusolistinaan Teijo Joutsela tuon taisi vain levyttää.Tekijää en tiedä mutta arvaan että Kaarlo Valkama.
Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti
baron
21.04.2005 10:41:54 (muokattu 21.04.2005 10:51:51)

Humppa-Veikot laulusolistinaan Teijo Joutsela tuon taisi vain levyttää.Tekijää en tiedä mutta arvaan että Kaarlo Valkama.

Kyllä mää epäilen, että on selvästi vanhempaa tuotantoa, 30-40 luvulta, Dallapé-ohjelmistoa tai vastaavaa.

Edit: Piti käydä lunttaamassa. Äänitearkistosta löytyi Jazzityttö (originaali Jazz-flickan, ruotsalainen) vuodelta 1929 ja Jazztyttö (originaali Jazz Girl, amerikkalainen vuodelta 1960)
En tiedä kummasta kysymys.

Edit2: Kävin lunttaamassa Toivelaulut. Osasta 16 löytyy se jenkkiversio Jazz Girl, Jazz-tyttö.
VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä.
jmercy
21.04.2005 10:52:32
Kyllä mää epäilen, että on selvästi vanhempaa tuotantoa, 30-40 luvulta, Dallapé-ohjelmistoa tai vastaavaa.

Edit: Piti käydä lunttaamassa. Äänitearkistosta löytyi Jazzityttö (originaali Jazz-flickan, ruotsalainen) vuodelta 1929 ja Jazztyttö (originaali Jazz Girl, amerikkalainen vuodelta 1960)
En tiedä kummasta kysymys.

Originaalin säveltäjä taitaa olla Fischer-niminen henkilö, paikallisesta kirjastosta löytyy Tulipunaruusujen kasetti, jossa on Teijo Joutselan esittämänä tuo kappale ja Fischer merkitty säveltäjäksi.
jmercy
21.04.2005 11:54:02
OK, löytyhän se toivelaulukirjasta, homma selvä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)