Aihe: APUA tarvitaan!
1
SURf
09.04.2003 15:18:14
Mikä menee rikki jos kytken akustisen (missä on piezo-mikki) suoraan kotivahvistimeen jossa ei ole mikki-inputtia? Eli kytkentä esim. tape-inputtiin.

Sama kysymys kitarakamat-palstalla. Saa miinustaa jos katsoo aiheelliseksi. TArvitsen vastauksen nopeasti!
Jos tavuun kuuluvaa vokaalia seuraa yksi tai useampia konsonantteja, joita vielä seuraa vokaali, tavuraja sijoittuu välittömästi ennen viimeistä konsonanttia.
SURf
09.04.2003 15:34:09
Mikään ei mene rikki jos et laita liikaa volumea. Ensimmäinen hajoava osa on yleensä kaiuttimet, koska niitä ei ole suunniteltu toistamaan yksittäisten soittimien dynamiikkaa kovalla äänenpaineella. Eli hiljakseen voi ihan hyvin soitella.

Luotan sanaasi ja suooritan toimenpiteen kuten olin ajatellutkin: Pitää varmaan vetästä kitaran EQ:sta vola nollaan ja treble ja bass reilusti miinuksille. Sieltä sitten pikkuhiljaa hivuttaa ylöspäin jos uskallan...
Jos tavuun kuuluvaa vokaalia seuraa yksi tai useampia konsonantteja, joita vielä seuraa vokaali, tavuraja sijoittuu välittömästi ennen viimeistä konsonanttia.
SURf
10.04.2003 08:56:41

Luotan sanaasi ja suooritan toimenpiteen kuten olin ajatellutkin: Pitää varmaan vetästä kitaran EQ:sta vola nollaan ja treble ja bass reilusti miinuksille. Sieltä sitten pikkuhiljaa hivuttaa ylöspäin jos uskallan...

Ei ole muuten tuo tape 2 - monitor liitäntä ainakaan kovin hyvä. DVD-LD toimi jo paljon paremmin. Tänään nykäisen kiinni phonoon sen ja katsotaan sitten mitä tapahtuu. On nimittäin niin ihmeellinen juttu, ei kuulunut oikeastaan mitään ennenkuin vetäsi volat vahvarista puoleenväliin ja korosti diskanttia niin pirusti. Bassopuolta joutui laskemaan ihan minimiin. Eikös phono puolella vahvisteta sitä siknaalia eri tavalla jo valmiiksi kuin nuilla toisilla? Jos vaan saan korkeat äänet yhtä hyviksi kuin basso niin olen todella tyytyväinen! Saattaa johtua kyllä minun bassovoittoisista kajareista tuo ylä-äänien häviäminen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)