Aihe: Jämsän paroni
1 2 3
Turakainen
20.04.2005 23:45:53
Kommenteista päätellen tällä palstalla ei taida olla paljonkaan kirjoittajia jotka ihan oikeasti nyt vuonna 2005 tekisivät tanssikeikkoja Paronin paikoissa?
veeka
21.04.2005 05:47:01
Aika erikoinen tapaus kieltämättä tämä Parooni. About vuosi sitten oltiin Ruusulinnassa keikalla, tuli takahuoneeseen ja puristi meidän laulajaneitosta persiistä ja sen jälkeen kommentoi mun vessareissua että "Taisit poika perkele olla runkilla!"
Soittajat soittaa ja haitaristit haittaa....?
turhala
21.04.2005 08:38:59
Aika erikoinen tapaus kieltämättä tämä Parooni. About vuosi sitten oltiin Ruusulinnassa keikalla, tuli takahuoneeseen ja puristi meidän laulajaneitosta persiistä ja sen jälkeen kommentoi mun vessareissua että "Taisit poika perkele olla runkilla!"

Mitäs menit työ-aikana vessaan . Olisit käyny kotona.
''Soitakaa jotain modernia, vaikka Kake Randelinin tarja avaa hakas'' Juopunut nainen pohjoiskarjalassa 2005 tammikuussa
0959
22.04.2005 00:55:32
DIZZY ,VEIT JALAT SUUSTANI JA OLIMME JOSKUS 5 V SITTEN MARIONIN KANS SATULINNASSA JA SATTU OLEE UKOLLA SE HUONO PÄIVÄ JA SE OLI MEIKÄLÄISEN EKA TUTUSTUMINEN JA VIIMENEN KANS.AIVAN UMPIVINTTI ÄIJÄ,EI MUUTA KUN SAUNAN TAAKSE JA.........
Sertzo S
22.04.2005 07:16:35
DIZZY ,VEIT JALAT SUUSTANI JA OLIMME JOSKUS 5 V SITTEN MARIONIN KANS SATULINNASSA JA SATTU OLEE UKOLLA SE HUONO PÄIVÄ JA SE OLI MEIKÄLÄISEN EKA TUTUSTUMINEN JA VIIMENEN KANS.AIVAN UMPIVINTTI ÄIJÄ,EI MUUTA KUN SAUNAN TAAKSE JA.........

No joo joo, mutta näkyy ja kuuluu kommenttisi hiljempaakin!
Sandy
22.04.2005 10:17:08
On se Parooni joskus myös kommentoinut mun rintavarustusta, lähinnä kylmästä johtuvaa reaktiota niissä... Ja olis kuulemma pitäny roudaukseenkin laittaa avokaulaisempi pusero, järkkäriä varten. Että silleen. Poikien käski laittaa nenät perseeseen kun tulivat liian aikaisin paikalle!
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
edge
22.04.2005 10:26:34
On se Parooni joskus myös kommentoinut mun rintavarustusta, lähinnä kylmästä johtuvaa reaktiota niissä... Ja olis kuulemma pitäny roudaukseenkin laittaa avokaulaisempi pusero, järkkäriä varten. Että silleen. Poikien käski laittaa nenät perseeseen kun tulivat liian aikaisin paikalle!

No mutta Paronihan on kerrankin puhunut asiaa ;-)
..verrattain nättiä hommaa..
mack the knife
22.04.2005 10:31:31
No mutta Paronihan on kerrankin puhunut asiaa ;-)

Mitä pallopää? Mahtuuko ovesta niin ettei tarvi poikittain kääntyä? Oliko siellä ylhäällä kelit kohdallaan vielä, harrastaako teistä kukaan mäessä käyntiä?
*Jalu muuten mahtuu tyhjään Pringles-tuubiin...Kätevä keino yleisötilaisuuksissa.
edge
22.04.2005 10:38:02
Mitä pallopää? Mahtuuko ovesta niin ettei tarvi poikittain kääntyä? Oliko siellä ylhäällä kelit kohdallaan vielä, harrastaako teistä kukaan mäessä käyntiä?

Mitäs tässä, ei me nyt oltu ylhäällä vaan etelän merellä. Kyllä olis lasketeltu edellisellä viikolla mutta kaikessa viisaudessaan oli myyjätär myynyt siirtymiset aika lailla hyvin. Mistä johtuen ei mäkeen ollut mitään mahdollisuutta.
ps. ei oikein tiedä mitenpäin sopis ovesta ettei karmit kahahda, ja tässä ko.tapauksessa se ei johdu mahtavista messieväistä...
..verrattain nättiä hommaa..
mack the knife
22.04.2005 10:39:12
Sitten *30*
*Jalu muuten mahtuu tyhjään Pringles-tuubiin...Kätevä keino yleisötilaisuuksissa.
mack the knife
22.04.2005 10:41:23
Mitäs tässä, ei me nyt oltu ylhäällä vaan etelän merellä. Kyllä olis lasketeltu edellisellä viikolla mutta kaikessa viisaudessaan oli myyjätär myynyt siirtymiset aika lailla hyvin. Mistä johtuen ei mäkeen ollut mitään mahdollisuutta.
ps. ei oikein tiedä mitenpäin sopis ovesta ettei karmit kahahda, ja tässä ko.tapauksessa se ei johdu mahtavista messieväistä...

Sitä siirtymien myyntiä muistelin tuossa pari päivää sitten. Kyllä se niin yleistä on varmaan kaikilla starabändeillä tuo ristiin rastiin ajaminen. Tuntu aivan ihmeelliseltä olla tuossa muutama viikko sitten samassa paikassa kaks viikkoa. Ruhtinaallista.
aisa
22.04.2005 10:42:05
Sitten *30*

tasalukumulkvisti eli TALMU
helevettiäkö sitä hitsaamaan jos se teipilläkin pysyy...
mack the knife
22.04.2005 10:42:52 (muokattu 22.04.2005 10:43:37)

Pöljä
mack the knife
22.04.2005 10:44:22

Ruvetaanko metsästämään tasavitosia?
aisa
22.04.2005 10:44:47
Ruvetaanko metsästämään tasavitosia?

juu tai tasaykkösiä
helevettiäkö sitä hitsaamaan jos se teipilläkin pysyy...
mack the knife
22.04.2005 10:47:16
juu tai tasaykkösiä

Joo, sitten kun opitaan ne vitoset kunnolla. Meneekö tämä opettelu nyt väärään suuntaan?
Hei muuten, siirretään tämäkin keskustelu Aromaan, tulee kohta haukkuja offtopicista.
Onska Armas
29.02.2012 14:06:22
Nonniin ja miten tankin sitten avais...En itse Paronia tunne tai edes ole tavannu...mutta niin kovasti kiinnostaisi onko kellaan muistoja tai tietoja esim. heidan Tottijarven ja Lansi-Teiskon aikasista tanssahteluista Kalevi Jarvio yhtyeen saestyksella? Tai olisko jopa joku siella on itse ollu pelipaikoilla aikoinaan kansaa tanssittamassa?
jon lord
29.02.2012 20:03:59
Onska Armas: Nonniin ja miten tankin sitten avais...En itse Paronia tunne tai edes ole tavannu...mutta niin kovasti kiinnostaisi onko kellaan muistoja tai tietoja esim. heidan Tottijarven ja Lansi-Teiskon aikasista tanssahteluista Kalevi Jarvio yhtyeen saestyksella? Tai olisko jopa joku siella on itse ollu pelipaikoilla aikoinaan kansaa tanssittamassa?

Minulla olisi paljonkin muistoja ja muisteluita Paronista, mutta pidän ne omassa päässäni. Hyviä ja huonoja, mutta hyvät välit oli aina Paroniin ja montaa mukavaakin hetkeä on ollut uran varrella.
COVS jäsen N.o 3
okabass
29.02.2012 20:15:24
Haluatteko kuulla rehellisen mielipiteeni ?
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)