Aihe: Sauna Open Air 05
1 2 3 4 523 24 25 26 2748 49 50 51 52
elbowski
20.04.2005 19:53:44
Selvä. Muutenkin vähän arveluttaa että tullaanko sitä elävänä ulos ollenkaan.

Aivan, en itekkään oo mikään hirmusen kokonen, ja mitä nyt oon nähny ja kuullu, niin meno on rankempaa kuin Motörheadissa, ja siellä oli rankkaa.
Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden!
IMIK #25
Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Wasbesp
20.04.2005 21:25:34

Hoho! :)
Minkäslainen tuo ratinanniemi on? Tai siis lavan sijainti siellä?
Onko mitään tietoa, olisi mukava tietää kuinka hyvin kaks ~160 pitusta kääpiötä näkee Slayerin.

Tjoo, suosittelen kyllä että pysytte vähän kauempana kovimmista moshpiteistä. Aika kova meno taitaa taas olla päällänsä.
Onks kaikki Alexit laihoja?
...And Justice For All
20.04.2005 21:35:28
Tjoo, suosittelen kyllä että pysytte vähän kauempana kovimmista moshpiteistä. Aika kova meno taitaa taas olla päällänsä.

Joo, ihan alun alkajaan suunniteltiin notta iso EI moshpiteille.
Slayer on kumminkin nähtävä, mieluiten jopa olisi seuraavana päivänä hengissä että voisi muistella keikkaa!
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Angus
20.04.2005 21:39:53

Aivan, en itekkään oo mikään hirmusen kokonen, ja mitä nyt oon nähny ja kuullu, niin meno on rankempaa kuin Motörheadissa, ja siellä oli rankkaa.

Motörhead pienemmässä paikassa on kuitenkin jotain aivan muuta... huhhuh sitä vääntöä.

Slayeriä ja Dioa odottelen erittäin innolla, Megadethiin ei ole tullut oikein tutustuttua, mutta eiköhän siitäkin hyvä keikka tule.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
MV
20.04.2005 21:46:53
Motörhead pienemmässä paikassa on kuitenkin jotain aivan muuta... huhhuh sitä vääntöä.

Slayeriä ja Dioa odottelen erittäin innolla, Megadethiin ei ole tullut oikein tutustuttua, mutta eiköhän siitäkin hyvä keikka tule.

Sustakin on tullut oikein hevimies perkele:) Goodgood...
Ja muuten, onkohan semmonen lakana nyt mitenkään "hyödyllinen"?
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
MV
20.04.2005 22:02:14
Ja semmosta sitten vielä että jos on jotain 160 cm pituutta niin ei välttämättä kannata sinne pittiin tulla:) Taannoisella Kreatorin keikalla ihmettelin pitissä kun siellä pyöri joku likka...Ikää varmaan 15-16? eikä pituutta todellakaan paljon ollut. Tuli hassu olo:)

Mutta sehän nyt on kuitenkin aika selvää ettei siellä ketään tahallaan aleta vahingoittamaan...Tai AINAKAAN PITÄISI. Ja jos joku kaatuu niin heti autetaan pystyyn.
luopio
20.04.2005 22:06:07
Ja semmosta sitten vielä että jos on jotain 160 cm pituutta niin ei välttämättä kannata sinne pittiin tulla:) Taannoisella Kreatorin keikalla ihmettelin pitissä kun siellä pyöri joku likka...Ikää varmaan 15-16? eikä pituutta todellakaan paljon ollut. Tuli hassu olo:)

Mutta sehän nyt on kuitenkin aika selvää ettei siellä ketään tahallaan aleta vahingoittamaan...Tai AINAKAAN PITÄISI. Ja jos joku kaatuu niin heti autetaan pystyyn.

Totta, mutta vaikeaa välttyä vahingoilta jos koko eroa on paljon.
Wie bitte?
Jormaz
20.04.2005 22:09:06
Saavun paikalle lumikola kainalossa ja tangat jalassa... tulkaa sit morottamaan jos näätte ;)

Mä ajan paikalle puutarhatraktorilla. Tästä tunnistatte mut, tulkaa morjestaa! http://www.string-emil.de/emil/string-emil_0024.jpg
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
MV
20.04.2005 22:20:08
Totta, mutta vaikeaa välttyä vahingoilta jos koko eroa on paljon.

Jep...Mutta kyllä luulen että siihen aika eteen uskaltaa tulla...Siihen pitin viereen vaikka. Tosin kyllä se massa saattaa paikoitellen vähän sinnekkin päin velloa muttei mitään kummempaa kumminkaan.
Ozzman
20.04.2005 22:23:37
Pöh, ei ne pitit nyt niin hengenvaarallisia ole. Monilla kun on mielekuva, että jos kaatuu niin jyrätään päälle. Näin ei siis todellakaan ole, tai ainakaan minulle ei ole koskaan niin käynyt. Varsinkin jos on nuorempaa porukkaa, niin autetaan ylös aika nopeasti.
Eli jos et paria mustelmaa pelkää niin sekaan vaan.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
elbowski
20.04.2005 22:25:58
Pöh, ei ne pitit nyt niin hengenvaarallisia ole. Monilla kun on mielekuva, että jos kaatuu niin jyrätään päälle. Näin ei siis todellakaan ole, tai ainakaan minulle ei ole koskaan niin käynyt. Varsinkin jos on nuorempaa porukkaa, niin autetaan ylös aika nopeasti.
Eli jos et paria mustelmaa pelkää niin sekaan vaan.

Eli mä uskallan lähteä seikkailemaan skebaan kanssa?
Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden!
IMIK #25
Ärlä #017
Angus
20.04.2005 22:27:54

Sustakin on tullut oikein hevimies perkele:) Goodgood...

Myönnettäköön, että tässä viimeisen vuoden sisällä on tuo hevikin ruvennut maistumaan, aiemmin se oli vain AC/DC ja muu "hieman rauhallisempi" Rock 'N' Roll. Mutta kyllä sen semmosta kunnon vanhaa heavya pitää olla, perkele!
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Ozzman
20.04.2005 22:31:31

Tulkaa ihmeessä, ja pääseehän sieltä aina poiskin jos meny yltyy liian kovaksi.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
MV
20.04.2005 23:34:43

No sama juttu se on kaikkien tyyppien kanssa...Ei mua mihinkään tarvita:) Ihan sama kuka siellä pyörii, joka tapauksessa nostan ylös jos kaatuu. Sehän kuuluu siihen yhteishenkeen ja hauskanpitoon...
elbowski
20.04.2005 23:57:40
No sama juttu se on kaikkien tyyppien kanssa...Ei mua mihinkään tarvita:) Ihan sama kuka siellä pyörii, joka tapauksessa nostan ylös jos kaatuu. Sehän kuuluu siihen yhteishenkeen ja hauskanpitoon...

Juu, ku mää vaan aattelin kun tuun yksin että saanko liittyä jonkun ranggailuporukkaan...
IMIK #25
Ärlä #017
SSilver
21.04.2005 00:08:34
http://www.string-emil.de/emil/string-emil_0024.jpg

No nyt meni reisille tämäkin ketju.
Plussasi. Kuuntele toki Evertrackia, melodista heviä Helsingistä, just täältä. Bella Italia #4
Jormaz
21.04.2005 00:09:57
No nyt meni reisille tämäkin ketju.

Open Air-aktiviteetti se on tuokin.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
BMF
22.04.2005 00:27:20
Jep..!! sielä minä ainakin olen, ja on se varmaan sinne pittiin mentävä ;) näin kaverin kanssa suunniteltiin!
Sahtimies666
22.04.2005 10:34:06
slayerin logo ja kaksipäinen kotka-logo.

Eiköhän jätetä se toinen pää pois siltä kotkalta..
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)