MacGyverfan 20.04.2005 14:16:02 | |
---|
vissiin pikkusen vähemmän kuin eminem. Nämä ovat hauskoja. Itselläni on kaikki LP:t Revolverista ylöspäin+ Anthology3. Sitten löytyy vielä sininen tupla (siniset vinyylit:) ja Valkoisesta Tuplasta kaksi versiota. Perkele kummassakin on vikaa. Toisen ostin kirppikseltä ja kakkoslevyn A-puoli oli paskana (eli paras puoli levyssä:Birthday, Yer Blues, Helter Skelter ja SexySadie). Noh, äiti toi sitten Lontosta ihan uuden levyn ja se oli vituillaan vielä enemmän. Huono lähtä Lontooseen vaihtamaan. Alkaa tulemaan kalliiksi ostaa tuota Whitea, se kun on kallis levy vinyylinäkin. CD:nä löytyy Anthologyt, White, Let It Be (uusia/vanha) ja sininen tupla. McCartneyn musiikkia: Band On The Run 25th Anniversary ja Wingspan 4lp. Flyygelin kun sais...tai perkele akustisen kitaran...no sen nyt sainkin jo :) |
Lord of the strings 20.04.2005 14:22:01 (muokattu 20.04.2005 14:22:07) | |
---|
Omistan 1 kappaletta 1-albumia. En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Saher-leivokset IHKK #14| Pastilli? |
Julmettu 20.04.2005 15:06:03 | |
---|
vissiin pikkusen vähemmän kuin Red Chevy |
Tee 20.04.2005 15:58:16 | |
---|
Tuo #1 on kyllä Beatlesien huonoin "levy". Abbey Road ja Revolver kyllä sitä parasta mitä maailmassa on ikinä tehty. :K |
MacGyverfan 20.04.2005 19:06:32 | |
---|
Tuo #1 on kyllä Beatlesien huonoin "levy". Abbey Road ja Revolver kyllä sitä parasta mitä maailmassa on ikinä tehty. Nokitan White Albumilla, joka mielestäni maailman paras levy. Flyygelin kun sais...tai perkele akustisen kitaran...no sen nyt sainkin jo :) |
...And Justice For All 20.04.2005 19:07:42 | |
---|
Nokitan White Albumilla, joka mielestäni maailman paras levy. Nokitan Sgt. Pepperillä joka oli koko 60-luvun paras levy. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Sunrise 20.04.2005 19:32:04 | |
---|
Beatleshän ei oo mistään kotosin. Not only do I not know the answer, I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS |
...And Justice For All 20.04.2005 19:32:41 | |
---|
Beatleshän ei oo mistään kotosin. Hoho... Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Tee 20.04.2005 20:24:38 | |
---|
Beatleshän ei oo mistään kotosin. Pojat on tehny enemmän ku kukaan ikinä koskaan. Eikä koskaan kukaan tule tekemään ikinä enää koskaan mitään niin kuin nuo pojut. :K |
J.Hollström 20.04.2005 20:26:05 (muokattu 20.04.2005 20:28:31) | |
---|
Beatleshän ei oo mistään kotosin. On ne. Liverpoolista. (näillä Kirkin kuvia keräävillä Metallica-junioreilla kun on tuo yleissivistys vähän huono, niin täytyy vanhemman urpon sivistää ;o) EDIT: saihan se sitä haluamaansa huomiota. Rock'n'roll forever man... |
aikavaikea 20.04.2005 20:26:08 (muokattu 20.04.2005 20:26:39) | |
---|
Beatleshän ei oo mistään kotosin. Nyt et tiä. Liverpoolista non. Mieki tiijjän tuon vaikken välitäkkään heijjän tekemisistä. EDIT: Ja moon kolome sekuntia Jukia hittaampiki. Kylmää, niin kylmää, on aivoilla kylmää. Ja jääkarhun päässä on jääkarhun suu. |
Sunrise 20.04.2005 20:51:58 | |
---|
Luuletteko että mua kiinnostaa kuinka monta levyä ne on myyny tai että kukaan ei luultavasti tule myymään enempää ku ne? Totesin ainoastaan että niitten musiikki ei merkitse hevonpaskaa mulle. Sitten tullaan jeesustelemaan ja sivistämään. Kyllä äijillä on homma hanskassa. Not only do I not know the answer, I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS |
MacGyverfan 20.04.2005 20:59:02 | |
---|
Luuletteko että mua kiinnostaa kuinka monta levyä ne on myyny tai että kukaan ei luultavasti tule myymään enempää ku ne? Totesin ainoastaan että niitten musiikki ei merkitse hevonpaskaa mulle. Sitten tullaan jeesustelemaan ja sivistämään. Kyllä äijillä on homma hanskassa. Vastaappa rehellisesti, montako kappaletta olet heidän tuotannostaan kuullut? Rehellisesti. Ja jos valehtelet, niin todennäköisesti toinen kiveksistäsi ei ole vielä laskeutunut. Flyygelin kun sais...tai perkele akustisen kitaran...no sen nyt sainkin jo :) |
Luuletteko että mua kiinnostaa kuinka monta levyä ne on myyny tai että kukaan ei luultavasti tule myymään enempää ku ne?
Ilmeisesti kiinnostaa, kun tätä topiikkia olet kerran lukenut. Muita tulee ja menee, mutta Beatles pysyy. Vedestä nousee kasvi! |
Sunrise 20.04.2005 21:03:56 | |
---|
Vastaappa rehellisesti, montako kappaletta olet heidän tuotannostaan kuullut? Rehellisesti. Ja jos valehtelet, niin todennäköisesti toinen kiveksistäsi ei ole vielä laskeutunut. Jos totta puhutaan, en muista yhtään niitten biisin nimiä, eli en kovinkaan montaa. Mutta ei mua kiinnostakkaan kuulla. Not only do I not know the answer, I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS |
DeWilde 20.04.2005 21:06:10 (muokattu 20.04.2005 21:06:21) | |
---|
Jos totta puhutaan, en muista yhtään niitten biisin nimiä, eli en kovinkaan montaa. Mutta ei mua kiinnostakkaan kuulla. Perun aikaisemmat puheeni, taidatkin olla maailman kovin jätkä. Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |
B. Gordy 20.04.2005 22:22:06 | |
---|
Joo onhan nuo reippaasti myynyt tavaraa. Jo vuonna 1966 EMI ilmoitti, että Beatlesin äänitteiden myynti oli ylittänyt 200 miljoonan rajan. 2 vuotta olivat vasta olleet huipulla. Tuosta saa siis jonkinlaisen käsityksen, kuinka hullua se beatlemania oli aikoinaan. |
MacGyverfan 20.04.2005 22:36:21 | |
---|
Jos totta puhutaan, en muista yhtään niitten biisin nimiä, eli en kovinkaan montaa. Mutta ei mua kiinnostakkaan kuulla. No, olitpa ainakin rehellinen. Mistään muusta et sitten minulta kiitosta saakkaan. Flyygelin kun sais...tai perkele akustisen kitaran...no sen nyt sainkin jo :) |
MacGyverfan 20.04.2005 22:37:02 | |
---|
Joo onhan nuo reippaasti myynyt tavaraa. Jo vuonna 1966 EMI ilmoitti, että Beatlesin äänitteiden myynti oli ylittänyt 200 miljoonan rajan. 2 vuotta olivat vasta olleet huipulla. Tuosta saa siis jonkinlaisen käsityksen, kuinka hullua se beatlemania oli aikoinaan. Sinällään kuitenkin hauskaa, koska (minun mielestä) paras oli vasta tulossa. Flyygelin kun sais...tai perkele akustisen kitaran...no sen nyt sainkin jo :) |
aksiom 21.04.2005 00:34:25 (muokattu 21.04.2005 00:40:18) | |
---|
Sinällään kuitenkin hauskaa, koska (minun mielestä) paras oli vasta tulossa. Todellakin. Jos Beatles olisi lopettanut tuolloin, tuskin olisin koskaan pitänyt bändiä minään muuna kuin... hyvänä popbändinä. Levytykset välillä 1966-1970 tekevät Beatlesista kuitenkin maailman parhaan bändin. Näin yksinkertaisesti sanottuna ilman suurempia perusteluja ja hehkutuksia ja pohdintoja. Frank Zappa: Joe's Garage - Packard Goose (3:15 - 4:08) |