BulletProof 13.04.2005 18:17:39 | |
---|
3p Kukkis 2p Pande 1p Seer-o |
J.Hollström 13.04.2005 21:13:16 (muokattu 14.04.2005 03:58:02) | |
---|
tatti: Ihan jees perusriffittelyä. Kitarasoundi ei ollut ihan minun makuuni. Jotenkin tunkkaisen oloinen. Pande: Rajumpaa tavaraa, aseitakin latailtiin välillä. Alarekisterissä liikuttiin koko hommelin ajan. Hyviä ideoita, tosin tarpeita oli enempäänkin kuin yhteen riffiin. secondarymind: Mielenkiintoisia rytmi- ja sointuideoita. Ei paha. Taustan ksylofonimainen juttu toimi mukavasti. samic76: Raakalla soundilla ja tatsilla vedetty, lienekkö harkitusti hutaistu. Tahtilajissa oli joku kääkkä, jota en jaksanut alkaa laskemaan. Vibrato oli mielenkiintoisen nopea, jollei jopa lammasmainen… Torniojaws: Raskampaa osastoa. Hyvin tehtyä ja ihan ok idea johonkin ko. tyylin musaan. Kjukka: Säröllä painellaan menemään, ja ihan kivasti toimiikin. Hieman keskiäänivoittoinen kokonaissoundi, basso ilmeisesti uupui taustasta, olisi voinut tasapainottaa äänimaisemaa. Omassa tyylilajissaan ihan kelpo rykäisy. Kuha: Laadukasta soittoa ja ideointia. Olikohan kenties sormipelissä nypläilty menemään? Bassojutut toimi myös hienosti. Hyvä. Pisteille kapuaa. JAK: Alussa hitaampi hommelli, joka muuttui sitten nopeaksi rypistykseksi, olikohan tietokoneen monitori liian lähellä kun kitara surisi kohtuu paljon. Rumpusoundit oli hyvät. arkkikansleri: Vai että pullo punkkua on avittanut tämän teossa ;o) Jatsahtava sointupohja johon soolomainen soitanta päällä. Ihan jees. Tuli paikoittain mieleen toi Juicen Pieksämäen asemalla blues. Anselmi83: Pianoalku oli hieno. Kitarahommelikin toimi ihan mukavasti. Jokseenkin suuri kontrasti ton kosketinsoitinalun ja kitarasoundin välillä. Mutta kokonaisuudessaan hyvä, kyllä tosta biisi syntyisi. Aika pitkä riffiksi (1:21), mutta voisi kuvitella tämän jonkun pidemmän biisin alkusoitoksi. BulletProof: Heavyosastossa taas liikuskeltiin. Hieman ehkää liikaa ideota yhteen riffiin minun makuuni. Jännittäviä purskahtelupikkauksia ja syöksähtelyjuoksutuksia. Timo Tolkku: Kovaa tilua. Eipä tartte paljon perässä soitella noita harjoituksia. Rummutus oli ehkä hieman liiaankin levoton. Mitähän harjoitus 2 pitää sisällään jos eka on jo tommenen ;o) Kukkis: Jaahans, kuulutuksen mukaan reklamaatiomahdollisuus on olemassa. Eipä tarvitse reklamoida, hieno oli. Kaiken kaikkiaan, taustat ja kitarointi. Ilman muuta pisteille. Seer-o: Kivat rumpusoundit, ja muutenkin laadukasta meininkiä kauttaaltaan. Kivasti kasvoi pitkin matkaa ja muutenkin mukavaa riffittelyä. Kyllä tällä mitali irtoaa minun pisteissä. Ja sitten ne pisteet: 3p: Kukkis 2p: Seer-o 1p: Kuha Ja kaikille muille paitsi pastorille olis puhelu. Rock'n'roll forever man... |
Kuha 13.04.2005 21:51:35 | |
---|
Olikohan kenties sormipelissä nypläilty menemään? Plekulla kaikki, paitsi kompit osin sormin. Muistakaa venytellä. |
Lego 13.04.2005 23:37:56 (muokattu 13.04.2005 23:38:33) | |
---|
JAK: Alussa hitaampi hommelli, joka muuttui sitten nopeaksi rypistykseksi, olikohan tietokoneen monitori liian lähellä kun kitara surisi kohtuu paljon. Rumpusoundit oli hyvät. Juu, oikeaan osuit. En äänittänyt tällä kertaa EMG:llä varustetulla kitaralla ja äänitän aina n. puolen metrin etäisyydellä monitorista (kun siis olen tottunut ettei EMG:llä tarvitse miettiä tuollaisia). Niin ja ne minun pisteet: 3 p. Pande, oli tällä kertaa enemmän mun korvaa miellyttävää riffittelyä toisin kuin aiemmin. 2 p. Torniojaws, viimekertaisen "heikomman" esityksen jälkeen hän on palannut kunnon riffittelyn kantaan. 1 p. BulletProof, tosi hyvä idea riffissä, soundit mulle ehkä vähän "kummalliset". Olen puhunut. "Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut" |
tatti 18.04.2005 10:35:55 | |
---|
hmmmmm.. onko se Kuha unohtanu koko skaban o_O |
Kuha 18.04.2005 18:33:29 | |
---|
3p. juki68 2p. Kukkis 1p. Seer-o Äänestysaikaa jatkettu...Pande, sulla jäi äänestys kesken! Muistakaa venytellä. |
Pande 18.04.2005 20:15:13 (muokattu 18.04.2005 20:15:49) | |
---|
Pande, sulla jäi äänestys kesken! Oho! Pääs unohtumaan mokoma. Kuha - 3 pistettä Seer-o - 2 pistettä (0:27 alkaen toimii hianosti) Torniojaws - 1 piste Ei ole äärimmäisen pohditut pistevalinnat tälläkertaa, mutta kuuntelin kaikki sentään vielä, toivottavasti suurta oikeusmurhaa ei tapahtunut. Päteviä ehdokkaita pistesijoille oli paljon. When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
E.Q 18.04.2005 23:47:03 | |
---|
Oho! Pääs unohtumaan mokoma. Sitä kun vanhenee niin tuppaa unohtamaan asioita ;?D 3p. Kuha 2p. Seer-o 1p. arkkikansleri K100#10 |
3p bulletprooff 2p juki 68 1p anselmi 83 Pisteet nyt vaikka noin. Mua häiritsee vähän se, että lähes kaikilla tuntuu olevan riffinäytteessään monta riffiä. Tuntuu melkein, että tästä on tullut kuka säveltään parhaat kolme riffiä -skaba. Voisi aloitella sitä uutta skabaa jo. |
Anselmi83 20.04.2005 20:44:06 (muokattu 20.04.2005 20:44:16) | |
---|
3p. kuha - tää groovaa ja soitto on varmaa 2p. arkkikansleri - jatsahtavampaa menoo 1p. pande - tiukasti soitettu riffi The story of life is quicker than the blink of an eye, the story of love is hello, goodbye. |
Kuha 20.04.2005 21:40:57 (muokattu 20.04.2005 21:45:17) | |
---|
Jury on puhunut: Voittaja: Kukkis, 15 p. juki68, 11 p. Seer-o, 11 p. samic76, 8 p. Pande, 6 p. arkkikansleri, 5 p. Bullerproof, 4 p. Torniojaws, 4 p. Secondarymind, 3 p. anselmi83 2 p. JAK, 2 p. tatti, 2 p. Muistakaa venytellä. |
Urmas Potkuri 20.04.2005 23:20:34 | |
---|
Mua häiritsee vähän se, että lähes kaikilla tuntuu olevan riffinäytteessään monta riffiä. Tuntuu melkein, että tästä on tullut kuka säveltään parhaat kolme riffiä -skaba. Jep. Myönnän syyllistyneeni tuohon ja yritän parantaa tapani. Riffin käsite vain tuppaa hämärtymään. Sitä koettaa tehdä "raameja" ja rakennetta ja sitten sitä ollaankin jo kaukana alkuperäisestä. Olen kuitenkin kuullut täällä upeita "minisävellyksiä" ja sääli niitä olisi menettää. Pitäisikö olla jonkillainen minisävellys-skaba? Minulle parasta antia on näiden kuuntelu ja oppiminen niistä. Itse osallistun, koska se tuntuu rehelliseltä laittaa omakin vaatimaton viritys peliin, ennen kuin alkaa arvostella muita. Idea näissä skaboissa on kuitenkin hieno. Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
secondarymind 21.04.2005 00:37:41 | |
---|
Mä haluan tehdä valituksen tästä kilpailusta. juki68 lupas pisteitä sille joka keksi mistä oli ideansa "varastanut". Mä keksin enkä pisteitä saanut. Törkeää. Pisteitä ne säälipil... -pisteetkin on!:) En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
J.Hollström 21.04.2005 09:32:44 | |
---|
Mä haluan tehdä valituksen tästä kilpailusta. juki68 lupas pisteitä sille joka keksi mistä oli ideansa "varastanut". Mä keksin enkä pisteitä saanut. Törkeää. Pisteitä ne säälipil... -pisteetkin on!:) Juu, saat noi mun 11 pistettä. Nousit siis 14:sta ja pisteen päähän voitosta. Ensi kerralla irronnee jo voitto ;o) Rock'n'roll forever man... |
secondarymind 21.04.2005 16:39:01 | |
---|
Juu, saat noi mun 11 pistettä. Nousit siis 14:sta ja pisteen päähän voitosta. Ensi kerralla irronnee jo voitto ;o) Mahtavaa, sopupeli on kaunis asia. Tahdon kiittää kaikkia jukia äänestäneitä, jotka todellisuudessa tietämättään äänestivät minua.:) En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |