Aihe: Lahjakkaat muusikot R.I.P.
1 2 3 4
lucbass
20.04.2005 18:01:58 (muokattu 21.04.2005 18:08:42)

sanokaa mulle yks juttu.. miks helevetis kaikki lahjakkaat ja kuuluisat muusikot kuolee??!! jos ne ei aiheuta sitä ite nii joko onnettomuudessa tai sit joku mulkku ampuu ne! mainittakoon tästä cliff burton, dimebag darrel tai john lennon.. (älkää ottako tota sanaa kaikki täysin kirjaimellisesti)

edit: "kaikki" sanaa siis
god hates us all
Jani The Rock
20.04.2005 18:03:00

Kaikkihan me kuollaan, syystä tahi toisesta. Ja on niitä vaarallisempiakin ammatteja kuin tuo muusikon ammatti.
The road never ends for me, kid.
Czar
20.04.2005 18:05:11

Villin huhun mukaan kaikki ihmiset kuolevat jossain vaiheessa...

Ja liian usein elävän ihmisen lahjakkuus ei ole mitään, vasta sitten kun se on kuollut niin levymyynti nousee pilviin.

Tulee legendoja.

-Moonchi-
"Well I ain't evil, I'm just good-looking" -AC:FeedMyFrankenstein-
lucbass
20.04.2005 18:06:21

Kaikkihan me kuollaan, syystä tahi toisesta. Ja on niitä vaarallisempiakin ammatteja kuin tuo muusikon ammatti.

joo mut mä tarkotin sillee et ne kuolee niin aikasin. monilla olis ollu varmasti vielä paljon näytettävää...
god hates us all
Karlsson
20.04.2005 18:09:32
joo mut mä tarkotin sillee et ne kuolee niin aikasin. monilla olis ollu varmasti vielä paljon näytettävää...

Katsoppas kun se nuorena kuoleminen lisää sitä lahjakkuuden ja ainutlaatuisuuden tunnetta muusikossa.

Jos elää vanhaksi ja aletaan vääntää AOR:ää, nii ketä se enää kiinnostaa sitten vaikka olisi ollut kuinka guru nuorena?
Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003
...And Justice For All
20.04.2005 18:18:48
Kyllähän se vituttaa että loistavat muusikot kuolee nuorena.
Dimebag, Burton, Randy Rhoads yms.

R.I.P. heille kaikille elämää suuremmille muusikoille.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Karlsson
20.04.2005 18:30:25
R.I.P. heille kaikille elämää suuremmille muusikoille.

Just. Tohon elämää suuremmaksi pääsemiseen vaaditana just se että kuolee. Paradoksaalista?
Ärlä #002-003
Pelsi
20.04.2005 18:39:41
Samalla voisi tietenkin kysyä, miksi maailmaan syntyy niin kauheasti niitä lahjattomiakin muusikoita...

Mutta onneksi nekin kuolee.

Kuten todettua, soittaja saa yleensä semmoinen legendastatuksen vasta kuoleman myötä.
Kalamies #3 >-)))>
...And Justice For All
20.04.2005 18:41:06
Just. Tohon elämää suuremmaksi pääsemiseen vaaditana just se että kuolee. Paradoksaalista?

Ei tosiaan vaadita. Nykymusassa Hetfield, Wylde, Iommi yms. ovat kaikki "elämää suurempia kepittäjiä" ja tietääkseni hengissä.
lxi
20.04.2005 18:46:29
sanokaa mulle yks juttu.. miks helevetis kaikki lahjakkaat ja kuuluisat muusikot kuolee??!!

Koska kaikki ihmiset kuolevat.

(älkää ottako tota sanaa kaikki täysin kirjaimellisesti)

Mitä sanaa?
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
Karlsson
20.04.2005 19:11:37 (muokattu 20.04.2005 19:17:24)
Ei tosiaan vaadita. Nykymusassa Hetfield, Wylde, Iommi yms. ovat kaikki "elämää suurempia kepittäjiä" ja tietääkseni hengissä.

No, sitte. Odotellaan että nekin kuolee.

edit: mutta siis monasti soittaja joka ei eläessään ole "elämää suurempi" on sitä kuoltuaan. Hassua?
Ärlä #002-003
JC
20.04.2005 19:15:53
Joidenkin muusikoiden yksinkertaisesti tarvitsee ensin kuolla, ennenkuin heistä tulee lahjakkaita, neroja, legendoja jo eläessään tms.
KooAa
20.04.2005 19:24:52
Tavisten kuolemat vaan ei kiinnosta juuri ketään. Huomionarvoinen seikka, ainakin minusta.

Mulle siis on suurinpiirtein yks ja sama milloin joku muusikko kuolee, ellei ole henk.koht. tuttu. Ja sitten jos on niin on ihan sama onko muusikko vai ei.
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
Jani The Rock
20.04.2005 19:46:42

Samalla voisi tietenkin kysyä, miksi maailmaan syntyy niin kauheasti niitä lahjattomiakin muusikoita...

Eihän kukaan oo seppä syntyessään. Harva sitä soittelee Franz Lisztin teoksia huuliharpulla kontatessaan ulos äidistään.

Mistäs sitä tietää, vaikka se just ensimmäisen kitaransa saanut kloppi joka sattui onnettomuudekseen jäämään auton alle ja pääsemään hengestään, olis ollut 20 vuoden päästä maailman tunnetuin ja m.netin kiistellyin kitaristi - jos olisi saanut elää.

No jaa, en mä oikeestaan tiedä mitä mä höpisen. Mutta lahjattomaksi muusikoksi ei synnytä. Ilman muusikon lahjoja sen sijaan voidaan syntyä.
The road never ends for me, kid.
JOO100
20.04.2005 19:55:29
Chuck Schuldiner kuulunee myös näihin.
Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin.
aikavaikea
20.04.2005 19:56:45
Chuck Schuldiner kuulunee myös näihin.

Elämää suurempiin? Sitten elämäni lie varsin pieni, kun koskaan en ole miehen nimeä edes kuullut.
Kylmää, niin kylmää, on aivoilla kylmää. Ja jääkarhun päässä on jääkarhun suu.
THE RIPPER
20.04.2005 20:04:31
joo täst tulee mieleen se aliyah joka tippu lentokoneell ja delas, kukaan ei melkeen kuunnellu sitä ja kaikkien mielest pskaa! mut sit ku se delas ni kaikkien mielest se alko olee hyvää? mun mielest aina ollu pskaa. ihme periaatteita jenggeill
svidulla päähän!
...And Justice For All
20.04.2005 20:06:52
joo täst tulee mieleen se aliyah joka tippu lentokoneell ja delas, kukaan ei melkeen kuunnellu sitä ja kaikkien mielest pskaa! mut sit ku se delas ni kaikkien mielest se alko olee hyvää? mun mielest aina ollu pskaa. ihme periaatteita jenggeill

Joo on gyl niinq sillain tiägshä eddä jos thäällä vaigga suåmee puhhuddais niin olis waramaan tosi kivaa eikä pskaa.
gösplstorm
20.04.2005 20:11:05
Kaikki ne jotka kuolee nuorena, ne muistetaan aina viidenkymmenenkin vuoden päästä semmosina ku ne oli nuorena parhaimmillaan, siks ne on niin legendoja. Sit jos elää vanhaks papaksi asti, niin sit se muistetaan semmosena vanhana pappana. Vika keikka muistetaan aina. Jos se oli sit joku legenda keikka kun tyyppi oli 25vee niin kai ny muistetaan paremmin kuin jos vika keikka oli joku surkee jossain baarissa, tyyppi 76vee ja katsojia 12.
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä, niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa. www.TheZippyWackos.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)