oizo 27.11.2003 19:49:03 | |
---|
Niin juuri, minuakin hävettäisi, jos katsojat näkisivät, että soitan Korgin X5D:llä! Voi sitä häpeän määrää. Mitä väliä sillä on millä soittaa, kunhan soitto kuulostaa hyvältä? Ja Wirmanin tapauksessa se todellakin kuulostaa siltä! Suomen nopein kosketinsoittaja ehdottomasti! Turha aukoo mitään.. :) |
Fuzzy Boner 27.11.2003 20:10:19 (muokattu 27.11.2003 20:11:36) | |
---|
Suomen nopein kosketinsoittaja ehdottomasti! Turha aukoo mitään.. :) HOHO! Hitsari on rakojen herra |
Jabbe 27.11.2003 20:58:52 | |
---|
Synisti etukenossa. Etukeno synistissä. . |
assassin 27.11.2003 21:00:50 | |
---|
Mitä väliä sillä on millä soittaa, kunhan soitto kuulostaa hyvältä? Turha aukoo mitään.. :) Eipäs olla tosikoita, oma viestini oli lähinnä ironista kettuilua Botnen viestistä. Sitä paitsi Wirman ei käytä itse X5D:n soundeja, vaan hän käyttää sitä pelkkänä Master Keyboardina. Itse soundit tulevat moduuleista. I don't have an attitude problem. You have a perception problem. |
IceChylos 01.12.2003 10:31:29 (muokattu 01.12.2003 10:31:50) | |
---|
Eipäs olla tosikoita, oma viestini oli lähinnä ironista kettuilua Botnen viestistä. Sitä paitsi Wirman ei käytä itse X5D:n soundeja, vaan hän käyttää sitä pelkkänä Master Keyboardina. Itse soundit tulevat moduuleista. Soololevyllään ainakin Warman ilmoittaa: "No Roland or Korg products were used in making this album.", tai jotakin vastaavaa. Paha saa palkkansa, hyvä jos pääsee omilleen. |
Snowblind 01.12.2003 12:34:52 | |
---|
Synisti etukenossa. Etukeno synistissä. Niin, mikseivät tee synistille sellaista takakenotelinettä jossa synisti olisi takakenossa ja täten kädet suorina. Ajaisi saman asian kuin etukenoteline ;) Look behind you, a three-headed basist! |
IceChylos 01.12.2003 12:40:43 | |
---|
Niin, mikseivät tee synistille sellaista takakenotelinettä jossa synisti olisi takakenossa ja täten kädet suorina. Ajaisi saman asian kuin etukenoteline ;) Ja näyttäisi yhtä tyylikkäältä ? No, onhan harrikkakuskitkin tyylikkäitä, takakenossa olevia prätkäihmisiä. Paha saa palkkansa, hyvä jos pääsee omilleen. |
assassin 01.12.2003 17:04:28 | |
---|
Soololevyllään ainakin Warman ilmoittaa: "No Roland or Korg products were used in making this album.", tai jotakin vastaavaa. No Warmanin soololevyihin en ole tutustunut, mutta itse Bodomin levyillä muistaakseni käyttää ainakin Rolandin JV1010-moduulia. I don't have an attitude problem. You have a perception problem. |
SG-mies 20.04.2005 13:27:11 | |
---|
Soololevyllään ainakin Warman ilmoittaa: "No Roland or Korg products were used in making this album.", tai jotakin vastaavaa. Tämähän oli vaan sitä kun Warmanin sopimus Rolandin ja Korgin kanssa ei oikein pelannut. Kyllä se taitaa sillä levyllä niitä kamoja käyttää. Kunhan vain kettuili kihoille. "SG ja Marsu ne yhteen soppii.." *lalala* |
teroyk 20.04.2005 16:15:43 | |
---|
No Warmanin soololevyihin en ole tutustunut, mutta itse Bodomin levyillä muistaakseni käyttää ainakin Rolandin JV1010-moduulia. Bodomin uusimmalla käyttää ainakin Korg TritonRack:iä kaikilla mausteilla, poislukien EXB-mLAN. |
Bodomin uusimmalla käyttää ainakin Korg TritonRack:iä kaikilla mausteilla, poislukien EXB-mLAN Käyttääköhän se muuten tota Tritoni räkkiä livenä? Se sen räkkihän on aina käännetty poispäin yleisöstä, joka saattaa_ehkä_olla juuri sen huonon rollu/korgi diilin takia? |
Synth 21.04.2005 12:27:57 | |
---|
Mä soittelen kans etukenotelineellä ja sitä varten hommasin Proelin tuplaristitelineen jossa oli integroidut jatkopalat...just sitä mitä hainki vaa ku hintaa oli yli 100€ :( Nii kyllähän tuo Wirmanin vetely pelottaa aika lailla varsinki ku eiks X5D:ssä ole aika tunkkaset koskettimet niinku Triton LE:ssä... Mutta aika hyvin 9,5:llä sormella... se vaan että pitääkö Wirman yhä suomen parhaimman tiluttajan paikkaa kun tuo Sonata Arctican uus synisti on aika virtuoosi, sen verran kun sonatan japanin keikkavideoita katselin ni se soitti Victoria´s Secretin harpsichord-soolon yhdellä kädellä...sille jo nostaisin hattua...... |
keyboardplayer 21.04.2005 12:37:07 | |
---|
eihän tuo ole mikään hirveän vaikea tuo harpsichordi soolo yhellä vetää mutta silti kyllä arvostan enemmän Klingenbergiä |
Adawolf 21.04.2005 16:53:06 | |
---|
eihän tuo ole mikään hirveän vaikea tuo harpsichordi soolo yhellä vetää mutta silti kyllä arvostan enemmän Klingenbergiä Minusta se Klingenberg oli ylipaska livenä, tai ainakin kun viimeksi näin |
Stube 21.04.2005 18:17:16 | |
---|
|
Adawolf 21.04.2005 22:10:37 | |
---|
Kävin tuolla Sherinianin kuvagalleriassa ja löytyi tällainen http://www.dereksherinian.com/images/gallery/px/pxbulgaria2.jpg Tukevan näköinen ja tyylikäs teline. Onko tää nyt jotain "custom made" -juttuja vai onko tollasia jostain saatavilla? Haiskahtaa Ultimate support -putkistolta... Näyttäis vähän munsta kustomilta |
SpaceMartini 21.04.2005 23:23:01 | |
---|
|
mr.muzak 22.04.2005 04:25:27 | |
---|
Mun mielestä toi on ihan hirveen ruman näköistä ja luulis että tossa tulee selkävaivoja helposti... Nimim. "Old$k00l" |
Cirya 22.04.2005 15:23:30 | |
---|
Ei hyvä Jumala... |
Cirya 22.04.2005 15:31:00 | |
---|
eihän tuo ole mikään hirveän vaikea tuo harpsichordi soolo yhellä vetää mutta silti kyllä arvostan enemmän Klingenbergiä no on se!!! mite se muka pystyy vetaa noi tremolot noin nopeesti samaan aikaan ku pitäs pystyä vetelee melodiaa melkei oktaavia ylempää?! Kyl mä herralle kans hattua nostan, ku kattelin tos jokunen kuukausi sitten sitä kakkoselta tullutta keikkaa, nii kyl se the cagen molemmat soolot ainaki veteli prikulleen kohallensa. propsit rollun ax-seiskasta! on kyllä munakkaan näköstä ku semmosella tiluttelee. Ei hyvä Jumala... |