Explorer 19.04.2005 11:28:25 | |
---|
Olen noita GHS:n boomereita käyttänyt aina silloin tällöin, mutta en oikein tykkää. Soundi kuolee ihan liian nopeasti, eivät oikein ole pitkäikäisiä. DR:t ovat jo paljon paremmat, mutta nyt viimeisen vuoden ajan olen käyttänyt lähes pelkästään Elixerejä. Niissä on hyvä tatsi, hyvä soundi ja kestävät kirkassoundisina pitkään. Trust me, I know what I'm doing. |
Roitto 19.04.2005 15:47:10 | |
---|
Mä käytän boomereita sellatti et mä ostan 0.12 setin ja otan siit punomattomat ja Wylden paksumman setin ja otan siit punotut. Tykkään eniten GHS:n kielistä. Noi ernie ballit oli ainaki mulla aika herkkiä menemään poikki. Nyt pois maitosi selästä ja juo hevosesi!! |
madstop 19.04.2005 16:50:13 | |
---|
täytyy laittaa tilaukseen ja testailla.! |
Les Fender 19.04.2005 17:34:21 | |
---|
Just tuli boomersseja T-kaupasta, ainakin hinta/laatu suhde kohillaan! Muut merkit maksaa lähes puolet enämpi.. Pikkasen hirvittää kun marssii Härmässä liikkeeseen ja boomerssienkin hinnaks on laitettu 10€! Luulis pinempikin kate riittävä kun tilaamalla saa 3,77€ setti ja eiköhän se saksmannikin niitä voitolla myy. |
päänahka 19.04.2005 18:01:44 | |
---|
Mä käytän boomereita sellatti et mä ostan 0.12 setin ja otan siit punomattomat ja Wylden paksumman setin ja otan siit punotut. Tykkään eniten GHS:n kielistä. Noi ernie ballit oli ainaki mulla aika herkkiä menemään poikki. Eikö tulisi halvemmaksi ostaa erikseen joka kieli? Niin itse teen, ja tähän mennessä on ollut halvempaa kuin ostaa setti + yksi irtokieli (paksu). Aina ei tosin voi valita merkkiä ja nytkin on kolmea merkkiä kiinni. GHS:llä olisi tuo SRV-setti, joka olisi jotakuinkin täsmälleen se mitä kaipaan. Sitä ei vaan myydä missään. Soolot on perseestä. |
overtake 19.04.2005 18:18:06 | |
---|
11, 15, 19, 32, 44, 56 Tuollainen setti olis täydellinen, kun joku vaan valmistaisi. www.stonetabs.tk |
Mase 19.04.2005 19:19:03 | |
---|
Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
JAM 19.04.2005 19:53:51 | |
---|
Onhan nuo GHS:t hinta/laatu-suhteeltaan hyviä mutta olen myös huomannut että aika äkkiä menevät tukkoon ja keräävät muutenkin paskaa magneetin lailla... Jotkin päivät elämme... zombeina |
Juzzu 20.04.2005 07:38:04 | |
---|
Onhan nuo GHS:t hinta/laatu-suhteeltaan hyviä mutta olen myös huomannut että aika äkkiä menevät tukkoon ja keräävät muutenkin paskaa magneetin lailla... GHS:ssä on minusta selkeästi paksummat oloiset punokset (esim. DR:iin verrattuna) jolloin näiden punosten väleissä on sitten isommat "rotkotkin" keräämässä pasnaa.... Ehkä..Näin lämpimiksenä täällä arvailen. "I love the smell of napalm in the morning" -Captain Kilgore |
PoLFus 20.04.2005 07:45:54 (muokattu 20.04.2005 07:46:04) | |
---|
jep. Dean Markleyllä on kyllä uskomattoman paras hinta/laatu-suhde. Setti maksaa sen n. 5 e ja kestävät ja tuntuvat paremmalta kauemmin kuin muut. DM:n nimeen! "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |
Sintti 20.04.2005 09:50:55 | |
---|
jep. Dean Markleyllä on kyllä uskomattoman paras hinta/laatu-suhde. Setti maksaa sen n. 5 e ja kestävät ja tuntuvat paremmalta kauemmin kuin muut. DM:n nimeen! Voisippa melkeen tuossa kesällä noita Dean Markleyn 10-52 settejä tilailla ja testata vähän, kun eivät näköjään maksaneet kuin 4euroo Les-Gas on persiestä! |
Mrezzye 20.04.2005 11:39:39 | |
---|
11, 15, 19, 32, 44, 56 Tuollainen setti olis täydellinen, kun joku vaan valmistaisi. Mene Millbrookille ja tilaa itsellesi laatikollinen (= 10 settiä) GHS:n boomerseja, niin saat ihan millaisia Custom -settejä haluat ja hintakin on sama. Jauza! Dean ML (F?) ´79:n osto harkinnassa. Kokemuksia ja jopa tarjouksia saa pistää pikaviestinä! |
and justice for all 20.04.2005 12:23:54 | |
---|
paikallisessa musiikkikaupassa maksaa jotain 10€ koko setti.itse tilasin thomannilta noita kieliä kun halvalla sain. näinhän se tuppaa olemaan |
Mene Millbrookille ja tilaa itsellesi laatikollinen (= 10 settiä) GHS:n boomerseja, niin saat ihan millaisia Custom -settejä haluat ja hintakin on sama. Uuh, olisi kova setti: 012, 015, 020, 030, 038, 054, 072 So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
Lord of the strings 20.04.2005 12:45:42 | |
---|
Ostin testiksi yhden tuollaisen TNT-setin (10-52). Soundi tosiaan kuoli melko nopeasti ja kielet olivat jotenkin tummasoundiset. Jatkoin siis Dean Markleyn käyttämistä, joita tulen varmasti käyttämään hamaan loppuun saakka. En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Saher-leivokset IHKK #14| Pastilli? |
apuri 20.04.2005 12:54:14 | |
---|
|
Ze Kink 20.04.2005 16:07:46 | |
---|
Käytän itse noita: http://www.thomann.de/thoiw3_ghs_guitar_boomers_tnt_prodinfo.html ja olen tyytyväinen Minulla on nyt toisessa kitarassa nuo. Kyllä ne ihan hyvät ovat, mutta toisessa on yksi kieli viallinen, siinä on kaulamikin kohdalla ")" muotoinen kohta. En tajua että miten se on edes mahdollista, koskaan ennen en ole vastaavaan törmännyt. Noita on tullut kyllä käytettyä aika usein, ja ihan hyviä ovat. D'addariot pieksevät milloin vain. Nyt on toisessa nuo vialliset Ghs tnt ja toisessa Dr:n 10-52, ja kyllä noista Dr:istä olen eniten pitänyt. Nyt on menossa kokeiluun Dean Markleyn signature 10-52, kunhan nuo Dr:t kuolevat/katkeavat. Lisäksi Ibaneziin on tuossa odottamassa 12-56 -setti, aattelin virittää vaikka C# -vireeseen. En tiedä kuinka alas tuolla pääsee, sen näkee sitten kun kiinni laitan. Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä |
Ekku01 20.04.2005 16:54:43 | |
---|
Vaikka topicci on GHS, niin heitän silti tähän väliin kyssärin: Mitä eron on DR:n Dimebag-kielillä verrattuna tavallisiin? Siis muuta kuin että niissä elää Dimen henki ;o) Setit ainakin paksuuksiensa puolesta ovat ihan standardeja. |
Explorer 20.04.2005 17:17:03 | |
---|
uskomattoman paras hinta/laatu-suhde. Hoho! Trust me, I know what I'm doing. |
McNulty 20.04.2005 17:58:16 | |
---|
Mitä eron on DR:n Dimebag-kielillä verrattuna tavallisiin? Siis muuta kuin että niissä elää Dimen henki ;o) Hi-Voltageissa on hexacore... eli siis 6-kulmainen ydinlanka. Setit ainakin paksuuksiensa puolesta ovat ihan standardeja. Niin ovat... ja perkuleen hyviä. Muita en enää käytäkään :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |