Aihe: The Voice
1
Krice
25.11.2004 17:52:52

Vitoskanava hiljeni ensin, sitten siihen tuli "tulossa" ja nyt aina kun olen kokeillut niin Voice näyttää musiikkivideoita ilmeisesti jatkuvalla syötöllä. Listakamaa kaiketi tulee koko ajan, mutta mikä on homman nimi kun muilla kanavilla ei näytetä musiikkia juuri lainkaan ja sitten yksi kanava luukuttaa sitä koko ajan?
pitk
25.11.2004 18:31:02

Vitoskanava hiljeni ensin, sitten siihen tuli "tulossa" ja nyt aina kun olen kokeillut niin Voice näyttää musiikkivideoita ilmeisesti jatkuvalla syötöllä. Listakamaa kaiketi tulee koko ajan, mutta mikä on homman nimi kun muilla kanavilla ei näytetä musiikkia juuri lainkaan ja sitten yksi kanava luukuttaa sitä koko ajan?

En tiä, mutta soittolistavetoista näyttää homma olevan. Samat tuubat pyörii monta kertaa päivässä. Bollocks.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
overtake
25.11.2004 19:00:43
Paska kanava. Kun ei näy täällä. No on kai se muutenkin.
Kimmo72
26.11.2004 14:12:58 (muokattu 26.11.2004 14:23:19)
http://www.digitv.fi/uutinen.asp?path=1;699;4340

Noh hienot on markkinapuheet joo, mutta kehitys on aika hiljasta ollu. Mielestäni (voin olla väärässäkin) noi on sitä entisen MoonTv:n johtajistoa jotka tätä nyt koittaa kovasti rakentaa.
Aika hiljasella tempolla mennään.. No ollaanhan sinne saatu samat musavideot pyörimään päivästä toiseen.

E: Ei ne kyl vissii olekkaan :P
MYYNNISSÄ ROCKTRON PROPHESY.
Von Härskiburg
26.11.2004 14:48:14

Aattelin, että jes, hyvä meisinki, saadaan musakanava! Mutta ettäkö mitä. Eiköhan ne suolla sieltä sitä samaa ongelmajätettä, jota yritän oikein tietoisesti vältellä. Fak.
Minä olen posteljooni Jobin. Profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
Definhel
26.11.2004 15:57:32 (muokattu 26.11.2004 15:59:24)
Aattelin, että jes, hyvä meisinki, saadaan musakanava! Mutta ettäkö mitä. Eiköhan ne suolla sieltä sitä samaa ongelmajätettä, jota yritän oikein tietoisesti vältellä. Fak.

Pistetään adressi johtokunnalle että me halutaan jazzi-, klassinen-, metalli-, rock-, proge-, blues-, kantri-, Elvis- ja flamencoiltamat. Ja sitten vielä voisi lähettää aina silloin tällöin kokonaisen konserttitallenteen. Niinq vähintään!

EDIT: tai sitten joku perustaa muusikoiden.tv:n.

ps.edit: Huhhuh mikä olo.
Ni.
Von Härskiburg
26.11.2004 17:33:36

tai sitten joku perustaa muusikoiden.tv:n.

Heheh. Tässäpä idea. Päivisin tulisi sekalaisia toivevideoita ja speed vs. emotion/trankku vs. putki-tyyppisiä keskustelu(lue: taistelu)ohjelmia. Joka päivä julkaistaisiin uusi tyhmä, huono vitsi sille tarkoitetussa ohjelmassa. Viikoittain tulisi Turbon ja Mahen vaiheita käsittelevä historiikkiohjelma ja Parhaat Mokani Rakastellessa-ihmissuhdedraamasarja. Puolenyön jälkeen alkaisi sitten dada-chat.
Minä olen posteljooni Jobin. Profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
tuomittu
27.11.2004 12:20:45
Heheh. Tässäpä idea. Päivisin tulisi sekalaisia toivevideoita ja speed vs. emotion/trankku vs. putki-tyyppisiä keskustelu(lue: taistelu)ohjelmia. Joka päivä julkaistaisiin uusi tyhmä, huono vitsi sille tarkoitetussa ohjelmassa. Viikoittain tulisi Turbon ja Mahen vaiheita käsittelevä historiikkiohjelma ja Parhaat Mokani Rakastellessa-ihmissuhdedraamasarja. Puolenyön jälkeen alkaisi sitten dada-chat.

Juma, tämä olisi loistavuutta.
Älä ala mulle tai tulee napaan.
Kimmo72
22.12.2004 07:42:05
Joo no niinku kaikki nyt on nähny, ni samoja biisejä pyörii kokoajan. No ehkä ne joskus vaihtuu. Mutta sikälis kun mua ei kiinnosta pätkääkään, mutta ärsyttää kun täytetään videon ylä ja alareunat typerillä "toivo piisiä numerosta.. lähetä viesti sinne ja sinne" ja alhaalla lukee että lähetä viesti kaverillesi!!! Vittu ihanku se ei sais sitä muuten.. Joten itse videosta näkyy noin 60% No eipä tuu kyllä kateltuu muutenkaan muutaku kanava surffauksen yhteydessa vahingossa.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Juzzu
22.12.2004 07:46:57

Täähän ois loistavuutta.
Apua paeaeae! Paeaeaeae!!!! PAEAEAEEA!!!! Apua PAEAEAEEAEAeaeaeaeaeAE!
aikavaikea
22.12.2004 09:39:59
En tiä, mutta soittolistavetoista näyttää homma olevan. Samat tuubat pyörii monta kertaa päivässä. Bollocks.

Näin on. Ainakin toistaiseksi. Onhan siellä välillä ollut infoa, jotta ensi vuoden puolella ohjelmisto kehittyy ja saataisiin erikoisohjelmia genreittäin yms. Saapi nähä.
And I don't give a damn if you don't like me Cause' I don't like you cause you're not like me
Paijukainen
04.01.2005 23:07:11
Paska kanava. Kun ei näy täällä. No on kai se muutenkin.

On se. Älä sure.
"Kaikki ihmiskunnan ongelmat johtuvat yhdestä ainoasta asiasta: kyvyttömyydestä istua hiljaa huoneessa." -Blaise Packal
Jormaz
20.04.2005 00:13:10
Voi venäjä mitä paskaa. Hip-hopia jatkuvalla syötöllä.. Siis-tii!!
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)