Lord of the strings 19.04.2005 21:09:50 (muokattu 19.04.2005 21:10:07) | |
---|
Vai tuleeko jollekin mieleen levyttänyttä suomalaista metallibändiä, joka soittaisi huonosti livenä? Sonata Arctica oli kyllä FME:ssä aika vaisu verrattuna studiokamaan. Ei kuulemma yleensäkkään mikään livebändi. En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Saher-leivokset IHKK #14| Pastilli? |
PL 19.04.2005 21:11:36 | |
---|
Tällainenkin edesmennyt? kokoonpano toimi kuin juna: Dallas Wayne & Dimlights |
McNulty 19.04.2005 21:11:54 | |
---|
...and Oceans, Amorphis, Corruption Inc., Hybrid Children, Waltari jne jne. Lepposemmista orkestereista Guitar Slingers, Eläkeläiset, Agents ja Turo's Heavy Gee "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
elbowski 19.04.2005 21:22:02 | |
---|
SinKing Supreme Court Godsplague Corruption Inc. Archetype H.D. Peer Günt Mokoma Stam1na Teräsbetoni Dian HateFrame Relativity Sound Ogre Sigkk Sapattivuosi Valtava (ei voi kirjoittaa niinkuin pitäisi) Hanoi Rocks Sameli Rajala & The Backstrokes Arkham Casket Company The Flaming Sideburns Tiktak Kaikki mitkä unohdin. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli? |
J.Hollström 19.04.2005 21:51:22 | |
---|
SinKing Supreme Court Godsplague Corruption Inc. Archetype H.D. Dian HateFrame Relativity Sound Ogre Sigkk Valtava (ei voi kirjoittaa niinkuin pitäisi) Sameli Rajala & The Backstrokes Arkham Casket Company Kaikki mitkä unohdin. Mitä? Never heard... Nyt olen kyllä pudonnut pahemman kerran kelkasta. En tunnista noista ylläolevista yhtään. Heittääkö noi kaikki aktiivisesti keikkaa ja myös Kehä III:sen paremmalla puolella? On se suomiosasto kehittynyt kovin tässä viimeaikoina jos noi on vielä oikeasti hyvin/tiukasti soittavia kotimaisia bändejä... Rock'n'roll forever man... |
McNulty 19.04.2005 21:59:43 | |
---|
Mitä? Never heard... Nyt olen kyllä pudonnut pahemman kerran kelkasta. En tunnista noista ylläolevista yhtään. Heittääkö noi kaikki aktiivisesti keikkaa ja myös Kehä III:sen paremmalla puolella? On se suomiosasto kehittynyt kovin tässä viimeaikoina jos noi on vielä oikeasti hyvin/tiukasti soittavia kotimaisia bändejä... menee vähän modernimman musiikin puolelle... pari ainakin tunnistin kunnon jyräheviksi tuolta :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
elbowski 19.04.2005 22:06:37 | |
---|
Mitä? Never heard... Nyt olen kyllä pudonnut pahemman kerran kelkasta. En tunnista noista ylläolevista yhtään. Heittääkö noi kaikki aktiivisesti keikkaa ja myös Kehä III:sen paremmalla puolella? On se suomiosasto kehittynyt kovin tässä viimeaikoina jos noi on vielä oikeasti hyvin/tiukasti soittavia kotimaisia bändejä... Aika suuren osan noista olen täältä Mnetistä bongannut, eli vähän uugeempaa meininkiä. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli? |
JOO100 19.04.2005 22:34:34 | |
---|
Kyllä Mokoma on todella kova. Diablosta jäi melko huono maku viime kesän Ilosaarirockin keikalta... Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
Faidros 19.04.2005 22:44:09 | |
---|
Laika and the Cosmonauts |
Valdemar 19.04.2005 22:44:42 | |
---|
Mokoma & Günt Tommi Tuominen, Tommi Tuominen, äitisi odottaa sinua pää ovien välissä. |
Deathrace King 19.04.2005 22:48:11 (muokattu 19.04.2005 22:49:07) | |
---|
Kyllä Mokoma on todella kova. Mokoma on kielisoittajien ansiosta kyllä todella kova, mutta rumpali tuppaa hiukan laahaamaan livenä. Biisien ei kuuluisi mielestäni mennä livenä hitaammin kuin levyllä. En ole tosin vähään aikaan nähnyt bändiä livenä, joten asiaanhan on voinut tulla muutos. Muuten kyllä tosi kova rumpali, mutta klikin kanssa tullut treenattua ilmeisesti liian vähän. Let's Thrash!!! |
toxic 19.04.2005 23:36:09 | |
---|
Stone. |
M-Juhana 19.04.2005 23:52:05 | |
---|
Rockyhtye Paska NO REMORSE ! -Lemmy-
Ärlä # 008 |
Järvihirviö 19.04.2005 23:52:35 | |
---|
Rockyhtye Paska Kyllä! |
J.Hollström 20.04.2005 06:58:00 | |
---|
Eläkeläiset Juu, todella tiukkaa, ainakin juomapuoli. Soittohommat on kyllä vähän niin ja näin, missä kunnossa nyt satutaan olemaan... Rock'n'roll forever man... |
Dr.El 20.04.2005 08:17:14 | |
---|
Agonizer. Joilla on kaiken lisäksi yks Suomen parhaita laulajia...jos ei jopa paras. Ja se on fakta:) R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
Rockabilly- ja rautalankaosastoltahan näitä löytyy vaikka kuinka. The road never ends for me, kid. |
FrankComa 20.04.2005 09:24:53 | |
---|
HIM, Kyyria, Mokoma, Soul Tattoo Die Eier Von Satan! |
larinparaske 20.04.2005 09:30:05 | |
---|
Väittäisinpä että valtaosalle ihmisistä ja myös minulle bändi kuulostaa yleensä riittävän tiukalta jos rumpali on hyvä, basisti vähintään ok ja muut soittajat eivät ole ihan pihalla. Eli onhan noita. Hanoi rocks'illa (mainittiin ketjun alussa) on myös tajuttoman hyvä rumpali, mitä sitä Ankkarokin keikkaa kattelin, niin ihan kuin ainakaan sillä keikalla ei tuo viimeinen kriteeri olisi ihan täyttynyt :) I want to be the king and queen of cheese |
Teijo K. 20.04.2005 09:35:05 | |
---|
Aika suuren osan noista olen täältä Mnetistä bongannut, eli vähän uugeempaa meininkiä. Tolta linjalta vastaan: Jeavestone. Tosin levy ilmestymässä heiltä ihan näillä tiimoin kuulemma. |