Olisi haussa itselleni pianotunteja/opetusta pääkaupunkiseudulla. Mikähän mahtaisi olla opiskelijan kukkarolle sopiva vaihtoehto? Pitääkö mennä musiikkiopistoon, yksityistunneille vai työväenopiston kursseille? Olen tähän asti opiskellut itsenäisesti alemmalle keskitasolle sillä mekaanisen soittamisen opiskelu ei sinänsä ole vaikeaa, mutta tuo mekaaninen suoritus pitäisi saada kuulostamaan enemmän musiikilta. Dynamiikan, pedaalin, sointivärin ja muiden tehokeinojen osalta olen lähes lähtöpisteessä. |
pianistityttö 20.04.2005 10:39:51 | |
---|
Tästä on varmasti ollut jo topiceja, mutta.. Kannattaa kysyä pianonsoiton opiskelijoilta yksityistunteja. Käy laittamassa ilmoitus esim. Stadian (Hesan konservatorio) tai Sibiksen ilmoitustaululle. Opiskelijoilta saa pätevää opetusta ja hinnat ei ole läheskään niin korkeat kuin ammattilaisten. "Olen onnellisin tuntemani ihminen"
-Artur Rubinstein- |
Cirya 20.04.2005 19:50:00 | |
---|
jupjup.. pedagogiikkaoppilaana saa hyvää opetusta halvalla. Ei hyvä Jumala... |
baron 20.04.2005 19:56:04 | |
---|
jupjup.. pedagogiikkaoppilaana saa hyvää opetusta halvalla. Mulla on opena pianonsoiton opettajaksi opiskeleva ja oon kovasti tyytyväinen. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Adawolf 21.04.2005 16:56:07 | |
---|
Mulla on opena pianonsoiton opettajaksi opiskeleva ja oon kovasti tyytyväinen. Hah, olen itseoppinut :D |
baron 21.04.2005 18:58:13 | |
---|
Hah, olen itseoppinut :D Oot säkin tyytyväinen? VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Adawolf 21.04.2005 22:08:20 | |
---|
Oot säkin tyytyväinen? Ainakin paremman puutteessa :P |
Kaleface 26.04.2005 11:02:21 | |
---|
Kertokaapa missä vika, kun mulla on ollut ilmoitus Tampereen konsan ilmoitustaululla kuukauden mutta KUKAAN ei ole ottanut yhteyttä? Ilmoitus tyyliä "Itseoppinut kosketinsoittaja haluaa ottaa pianotunteja. Tekniikka kuntoon, vapaata säestystä jne." "Juodaan nyt kun kerran kaljaa on." |
baron 26.04.2005 11:17:57 | |
---|
Kertokaapa missä vika, kun mulla on ollut ilmoitus Tampereen konsan ilmoitustaululla kuukauden mutta KUKAAN ei ole ottanut yhteyttä? Ilmoitus tyyliä "Itseoppinut kosketinsoittaja haluaa ottaa pianotunteja. Tekniikka kuntoon, vapaata säestystä jne." Ota itse yhteyttä johonkin opettajaan ja kysy, ketä oppilastaan hän suosittelisi. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Fuzzy Boner 26.04.2005 21:15:33 | |
---|
Mä soitin aikoinaan yhelle opettajalle josta olin kuullu hyvää ja sovittiin tunti. Aktiivisuutta vaan niin varmasti saa ihan keltä vaan ainaki yhen sessioluontoisen tunnin. (Ja varmasti löytyy vakkariopeja kans jostain. Olet kirjoittanut keskusteluun 7985 kirjoitusta |
baron 26.04.2005 23:56:51 | |
---|
Mä soitin aikoinaan yhelle opettajalle josta olin kuullu hyvää ja sovittiin tunti. Aktiivisuutta vaan niin varmasti saa ihan keltä vaan ainaki yhen sessioluontoisen tunnin. (Ja varmasti löytyy vakkariopeja kans jostain. Mä yritin samaa, mutta mun maine oli levinnyt niin, että kaikki kieltäytyi, mutta pistivät vahingon kiertämään ja pistivät mut oppilaalleen. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
aanimies 16.05.2005 20:58:10 | |
---|
Kiitoksia kaikille vastauksista! Mulla on nyt huomenna (ti) elämäni ensimmäinen pianotunti. Vähän jännittää. :) Opettaja on sibiksestä vissiin valmistunut musiikkipedagogi, joka opettaa muutaman tunnin viikossa ala-asteella ja loput kai yksityistunteja. Ikä on vissiin 35-paikkeilla, en ole vielä henkilöä tavannut. Onko 20 euroa / 30 minuuttia hyvä vai huono hinta? Ymmärtääkseni sen pitäisi olla ok, ainakin musiikkikoulut veloittaa suunnilleen euron per minuutti lukukausimaksuistaan. |
Adawolf 16.05.2005 21:17:20 | |
---|
Kiitoksia kaikille vastauksista! Mulla on nyt huomenna (ti) elämäni ensimmäinen pianotunti. Vähän jännittää. :) Opettaja on sibiksestä vissiin valmistunut musiikkipedagogi, joka opettaa muutaman tunnin viikossa ala-asteella ja loput kai yksityistunteja. Ikä on vissiin 35-paikkeilla, en ole vielä henkilöä tavannut. Onko 20 euroa / 30 minuuttia hyvä vai huono hinta? Ymmärtääkseni sen pitäisi olla ok, ainakin musiikkikoulut veloittaa suunnilleen euron per minuutti lukukausimaksuistaan. On se vaan nykyään kallista. Yksi syy, miksi valitsin itseopiskelun. Tosin olishan se ope aina kätsympi |
baron 16.05.2005 21:20:32 | |
---|
On se vaan nykyään kallista. Yksi syy, miksi valitsin itseopiskelun. Tosin olishan se ope aina kätsympi Oonhan mä vuosikausia itseopiskellut ja siitä huolimatta tuntuu, että oppii paljon ja nopeasti lisää. |
Haipuma 17.05.2005 08:28:46 | |
---|
On se vaan nykyään kallista. Joo, mutta voihan sitä ajatella niinkin, että kyllä sitä ihmiset harrastuksistaan maksavat. Esim. auton hifilaitteistoihin jotkut tunkevat huimia summia. Kyllä mä ihan hyvällä omalla tunnolla maksan sikakalliit opinnot. Vain ilmainen on kyllin hyvää, ja sit aika halpakin on ihan hyvää. |
baron 17.05.2005 08:38:05 | |
---|
Kyllä mä ihan hyvällä omalla tunnolla maksan sikakalliit opinnot. Saman verran maksavat kun mun sulkistunnit ja sulkista pelaamalla en kyllä saa yhtään rahaa takaisin. |